((Ehehhe tabiki de biz biliyoz bu bilinmeyeni dmdmdmd)).
Naruto'yu arayıp benim evime çağırdım ve nasıl olduysa beş dakika bile sürmeden Evin kapısını kırarmışçasına çalmaya başladı. Kırmasın diye koşup kapıyı açtım.
İçeri geçtikten sonra parlak mavi gözlerini benim uzerime dikti ve sormaya başladı."büyük planın ne senin ?" "İlk önce biraz rahatlasan olur mu? Çok fazla heyecanlısın."
"Peki peki rahat duruyorum"
"Senden bir konuda yardım istiyorum. Bir şey deme sadece dinle. Sakura'ya kendimi tanıtmadan mesajlar yazacağım. Geçmişten gelen mesajlar gibi... Sakura beni gordügü halde hatirlamadı. Mesajları kullanarak ona geçmişi hatirlatacağım. Ah bu arada Sakura'nın eskiden yakın olduğu bir kız vardı. Adı İno. Onu da araştırmam gerekiyor. Eminim onun da yardımı dokunacaktır. "
"İno? O kızın soyadı ne?"
"İno Yamanaka"
"O kız mı?ah bu inanılmaz."
"İnanılmaz olan ne? Yoksa taniyor musun onu?" Sanırım yer değiştirdik Naruto ile. Şimdi ise heyecanlı bir şekilde ben soruyorum o sakin cevap veriyor.
"Kız arkadasımın en yakın arkadaşlarından birisi. Sarı uzun saçları olan bir kiz. Su yeşili gözleri var ve bir keresinde bana anlattıkları bir kız vardı. O-o kız.. o kız Sakura mıydı?" Bu gerçekten inanılmaz. "Naruto ben şimdi kendime yedek numara aldım ancak senin Sakura'nın yanında olup engellemesini sağlaman gerek. Bunu yapabilir misin? Benim olduğumu da öğrenmemeli!"
"Tabi ki de yapacağım Sasuke. Ama eğer onu uzecek bir şey olursa sopayı yersin ona göre"
"Peki peki !" deyip güldüm. O da benimle beraber gülmeye başladı. Daha sonra ise evine gitti. Ben de ondan haber beklemeye başladım.Naruto bana" planı başlat "diye bir mesaj atınca ben de diger hattı takıp Sakura'nın numarasını tuşladım. Daha sonra ise mesaj attım.
G.n: merhaba pembe saçlı melek.
Siz kimsiniz: Sakura
G.n:senin için yıllarca bekleyen biri. Sakura. Beni hatırla! Sana kendimi tanıtmayacağım. Ancak beni hatirladıgın zaman sana kendimi göstereceğim..
Y-yani sen beni tanıyorsun! :Sakura
G.n: Sakura seni seviyorum. Lütfen beni hatirla!!
G.n: Hoşçakal Sakura!
Gitme!:sakura
Lütfen bekle:sakura
😣:
Sakura üzgünüm. Ama beni hatırladığın zaman beni göreceksin sadece.
(Umarım hoşunuza gitmiştir bu bölüm. Ve evet textinge çevirdim hikayeyi sizce nasıl olmuş bu bölüm??😣)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP AŞK
Fanfictionküçük yaşta başlayan aşklara inanır mısınız? Peki ya efsane aşklara? Onların aşkı öyleydi. hem çocuk yaşta aşık olmuşlardı. hem de efsaneydi onların aşkı. peki ailelerin ölümü ile gerçekleşen korkunç olaylar ortalığı karıştırırsa ne olur??