Medyadaki karakter hikayenin başında 6 yaşlarındayken Sasuke'yi dövmeye çalışan çocuklardan birisi. Adı Akira. Umarım bu karakteri de seversiniz. Ben aşık oldum ehehehe))
Sakura anlatıyor;) :
Sokaktaki kedilerin kavgaları sayesinde saat 5.30 ta uyanmiş yatakta bir o yana bir bu yana dönuyordum. Uyuyamayacağımı anladıgımda kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltının kokusunu alan Naruto -neyin acelesini yaptigını bile bilmiyorum- koşarak merdivenden gelmeye çalisiyordu ve sakarliğı sayesinde merdivenden aşağı düştü. Yaptığı sesler sayesinde minato san ve kushina san da uyanmiştı. Naruto'nun yanına gidip yarası var mı diye kontrol ettim. Yarasının olmadığını anlayınca da kafasına büyük bir şaplak geçirdim.
"Yemek kaçmiyor değil mi Naruto!!! Niye herkesi uyandıriyorsun gereksizlik yaparak!!"💢💢""Sakura chan yaran var mı diye kontrol ediyorsun yaram olmadığını görünce de kafamı kırıyorsunn(T_T)"
"Sabahın köründe insanları uyandirmadan once dusünseydin onu. Her neyse elini yüzunü yıka sofraya geç."
Hep beraber eglenceli geçen bir kahvaltı yapmıştık. Daha sonra ise Naruto ile beraber hastaneye döndük. Telefonumdan tarihe baktım ve önemli bir şey var mı yok mu notlardan kontrol ettim. Ahh bugün mika abisi ile taniştıracaktı bizi ..oww tamamen aklımdan uçmuş. Öğle arası taniştiracaktı gerçi. Nedense iyi şeyler olacak gibi hissettim şimdi.
Öğle arasi vakti geldiğinde Mika'nın yanına gittim. Doktor olması şaşılacak bir şey acayip neşeli ve çok fazla tatlı bir kız. Onunla konuşaraktan kafeye doğru ilerledik. Sandalyelere oturduk ancak kapıdan içeri girse bile sanırım sadece yanimıza gelince gorebilecektim çünkü sırtım kapıya dönüktü.
Bir süre sonra arkamdan ses duydum. "Mika!" Vay be sesi çok yumuşak ve biraz da sert. Ah inanılmaz zıt kelimeler aynı cümlede ancak gercekten o şekilde sesi vardı bu inanılmaz!! Ben sesi hakkında dusüncelere dalmışken Mika beni gosterip adımı söyledi. Ben de hafif eğilip selamladım onu. Daha sonra da onun yüzünü inceledim.Yemeğimiz bitene kadar beni izlediğini fark ettim ve ona döndüm.
"Bir sorun mu var?"
"Oh, hayır. Bir sorun yok. Sadece sanirım seni tanıyorum."
"Sahiden mi?"
"Emin değilim ama bana birini hatırlatıyorsun."Bir süre bekledi ve tekrar söze girdi.
"Sakura, senin annenin adı.. Mebuki mi? "
"E-evet"
"Soyadın Haruno'ydu sanırım.. ah geçmişi hatırladım şimdi."
"Gecmişimi hatırlamıyorum" diye mırıldandım ancak sanırım beni duymuştu çünkü bana inanmaz şekilde bakıyordu. Mika ile beraber saati farkedince ayaga kalktım ve izin istedik. Tam gidecekken Akari bana seslendi."Sakura, izin gününde buluşabilir miyiz? Seni biriyle taniştıracağım. Eminim onu gordüğüne sevineceksin. Daha doğrusu onları... "
"P-peki geleceğim"Uzun zamandır güzel bir yb yazamiyorum. Bu sebeble sizden çok özur dilerim. Çok yakında daha güzel bölümler olacak.yani umarım. Neyse begenmeniz dileğiyle...
Sizleri seviyorum!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP AŞK
Fanfictionküçük yaşta başlayan aşklara inanır mısınız? Peki ya efsane aşklara? Onların aşkı öyleydi. hem çocuk yaşta aşık olmuşlardı. hem de efsaneydi onların aşkı. peki ailelerin ölümü ile gerçekleşen korkunç olaylar ortalığı karıştırırsa ne olur??