Aradan yedi yıl geçmiş Sakura 19 yaşına girmişti. Tsunade hime nin çalıştığı hastanede staj yapıyordu. Tsunade hastanede başhekim olmuştu.
Sakura henüz o kadar iyi hatırlayamıyordu. Her gün ama her gün rüyalarına giren o çocuk ile konuşup duruyorlardı ancak o sadece Sakura diye sesleniyor ve özlediğini söylüyordu . Sakura ise onun kim olduğunu merak edip duruyordu.
Hastanede geçen günler kısa oluyordu özellikle bir çocuk doktoru olarak.
Sasuke'nin ağzından.
Onun gidişinin üzerinden yedi yıl geçmişti. Ve ben o yedi yıl içinde beni unutmasından çok korkuyordum. O beni unutsa bile ben ona hatırlatmak istiyordum. Onu bulabilmek için yıllarca çok fazla çalıştım ve dediğimi yapıp polis oldum.
Başlarda araştırmalar yaptım ama bulabildiğim tek şey ailesinin ölmüş olduğuydu.
Bugün aldığım bir kaza haberi ile kazanın olduğu yere doğru gittim. Arabanın içinde gördüğümüz kişiler henüz çocuklardı. Ve çarptıkları trafik lambası ve bindikleri araba çok büyük bir hasar almıştı. Ambulansların geldiğini görünce rahat bir nefes aldım. Çünkü çocukların yaraları daha fazla açılmayacaktı.
Ambulans bulunduğumuz konumda durduğunda içinden çıkan doktorlara olayı anlattım. Ve onlar da arabadaki iki küçük çocuğu itfaiyeciler yardımıyla arabadan çıkarıp sedyeye yerleştirdi. Burayı polis arkadaşlara bırakıp hastaneye ben de gittim. Çocukları acile götürdükleri için oraya gittim ben de. Acile doktorlar çocuklarla ilgilenmeye başlamışlardı. Ben onları izliyorken yanımdan geçen kişiye gözlerim takılmıştı. Uzun boylu, asaletli yürüyüşü kısaltılmış boya ile elde edilemeyecek tondaki pembe saçları. Bu oydu. Yıllardır görmek istediğim kişiydi bu. Ama sözünü untmuşmuydu gerçekten. Saçlarını neden kısaltmış ki.
Flashback
Sakura ile bahçede dolaşıyor oyunlar oynuyordu Sasuke . Koşuşturduğu sırada yere takılıp düştü. Ve dizini yaraladı. O sırada ağlamayı düşünüyordu. Hatta gözleri ister istemez gözyaşı kaplamıştı. Ancak ağlamak istemesi upuzun pembe saçlara sahip olan kızı görünce engellenmişti.
Sakura da onun düştüğünü görünce cebinde taşıdığı mavi yarabandını onun dizine yapıştırdı. Daha sonra da ona sarıldı. Sasuke ise onun saçlarını okşamaya başladı. Bir süre sonra ise Sakura'ya "Saçlarını kesme olur mu? Hep böyle kalsın. Hep beni kurtarsın. Olur mu? Söz verir misin bana saçlarını kesmeyeceğine dair?" "Söz veriyorum Sasuke kun saçlarımı senin için hep uzatacağım. "
Flashback end
Ben düşüncelerimden ayrıldığımda onu izlemeye başlamıştım. Gözlerimden benim fark bile etmediğim yaşlar süzülüyordu. Ben onu çok özlemiştim. Onu biraz daha izlerken onun hakkında hiç bir şey bilmediğimi fark ederek başhekimin odasına çıktım. Sarı uzun saçları olan kadın benim ne için geldiğini sorgularmışçasına bana bakıyor, cevap bekliyordu. Ve ben de söze başladım. "Haruno Sakura hakkında bilgi istiyorum sizden." ...
Sjsjsksks şimdi bütün okuyucular beni kesecekmiş gibi hissettim. Her neyse kısa bir zamanda size yb yazacağım o zamana kadar sağlıcakla kalın. Sizleri seviyorum sevgili okuyucularım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP AŞK
Fanfictionküçük yaşta başlayan aşklara inanır mısınız? Peki ya efsane aşklara? Onların aşkı öyleydi. hem çocuk yaşta aşık olmuşlardı. hem de efsaneydi onların aşkı. peki ailelerin ölümü ile gerçekleşen korkunç olaylar ortalığı karıştırırsa ne olur??