YENİ AİLE

356 35 14
                                    


Sakura'nın dilinden;

Hastaneden çıkmıştım. Ancak hiçbir şey hatırlayamıyordum hâlâ. Ne annemi ne de babamı hatırlıyordum. Uyuduğum zaman kendimi hep o karanlıkta buluyor o tanıdık ama bir o kadar uzak gelen sesi duyuyordum.

Geçmişimden kalan tek bir şey vardı. Bir kolye. Bir tür yelpaze sembolü vardı kolyenin ucunda. Bu kolyeye ne zaman dokunsam elim istemsizce gözlerime, yanaklarıma ve dudaklarıma gidiyordu. Daha sonra ise gözlerimin önüne bir çocuk geliyor benim yaşlarımda olan. Ancak yüzünü ne kadar görmek istiyor olsam da bir türlü göremiyordum.

Tsunade teyzem beni bir ailenin yanına yerleştirmişti. Çok ama çok sevimli bir çiftti. Benim yaşlarımda biraz yaramaz bir çocukları vardı. Bir de turuncu kırmızı alev topu gibi bir kedi yavrusu vardı. Naruto ve kurama ikilisi günlük türlü türlü yaramazlık yapıyorlardı. Naruto'nun anne ve babasının adları Kushina ve Minato idi. Ve artık onlar benim de ailemdi. Onlarla yaşayacağım süre içerisinde bir tür tedavi görüyor olacakmışım. Hafızam yerine gelebilirmiş belki. Ancak hiç düzelmeme ihtimali de çok yüksekmiş. Umarım anılarıma kavuşabilirim .

Sasuke'nin dilinden;
O'nun gidişinin üzerinden sadece iki ay geçmişti. Ancak şimdiden onu çok özlemiştim. İçimde kötü bir his vardı. Devamlı ama devamlı beynimi yiyen bir histu bu. Kalbim devamlı sıkışıp duruyordu. Devamlı ama devamlı... Gözlerimin önüne geniş gülümsemesi geliyor kalbimi huzur kaplıyordu. Sonra ise onun ağliyorkenki halı gözümün önüne geliyordu. Onun düşen her göz yaşı kalbime bir hançer saplıyordu ama öldürmeyin acı çektiriyordu. Gözlerim devamlı onu arıyordu. Ellerim devamlı onun ellerini arıyor, kalbim devamlı onun için atıyordu. Bağırmak istiyordum. Belki sesimi duyar gelir diye hayaller kuruyordum. Onun adını haykırmak onun duymasını sağlamak istiyordum. Benim onu özlediğimi duymasını çok ama çok istiyordum.

Seni seviyorum kalbimin çiçeği. Seni seviyorum bahar güneşi. Seni çok seviyorum Sakura.

Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir.

KAYIP AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin