Este a doua zi de școală la liceul cel nou. La intrare mă așteaptă Leyla și Bianca așa că pornim toate trei spre sala de clasă pentru că am aflat că avem anumite ore în comun toate trei cum ar fii matematica.
Nici nu ajung la dulap bine că o blonda machiată strident se pune in fața mea:
- Măi măi, dar ce avem noi aici..Fata noua.
- Și noi ce avem aici? O curvuliță ce caută atenție!- O sa regreți amarnic pentru ce ai spus acum, spune mimoza din fața mea.
- Sa știi că nu mă prea interesează în acest moment ce crezi tu..spun eu acum puțin enervată de prezența ei.
Decid să nu mai stau să mă cert, așa că trec pe langa ea fără măcar să o mai privesc o dată.Desi eu nu știam, eram privită din celălalt colț al încăperii de bad boy-ul liceului..
Mă îndrept spre fete care se uitau oarecum uimite la mine.- Ce este? Am ceva pe față? De ce vă uitați așa la mine?
Bianca- Tu știi pe cine ai insultat mai devreme?
- Nu și nici nu cred că mă interesează, spun eu plictisită.
-Cea cu care mai aveai puțin și va luați de păr era chiar Jessica, șefa majoretelor și "regina" liceului..
- Așa și care este problema?- Problema este că nimeni nu a mai avut curaj până acum sa vorbească cu ea, mai ales sa o facă curvă in față, spune Leyla puțin speriată.
- Fetelor pe mine nu mă interesează absolut deloc cine este această Jessica, spun eu.
- Dar..încearcă și Bianca să spună dar o întrerup.
- Acum daca nu vă supărați ar fii timpul să mergem la oră, dacă nu vreau sa întârzii din prima zi.
* * *
A venit ora prânzului așa că aștept fetele și ne îndreptăm împreună spre cantină.
Ne așezăm la masă și începem să mâncăm toate în liniște.
După 10 minute văd cum o umbră cade încet pe mâncarea mea. Îmi ridic ușor capul și dau cu ochii de ceea ce ai putea să numesc băiatul visurilor oricărei fete.
Avea un corp atletic cu umeri lați, abdomen bine făcut și niște picioare lungi ceea ce mă face să cred că băiatul are în jur de 1, 85 daca nu chiar 1,90
Ceea ce m-a atras pe mine au fost ochii..- Mai, măi uitați-va la puștoaică cu gura mare..
- Știi ce? Dacă aveam de gând să stau de vorbă cu maimuțoii mă duceam la grădina zoologică.. Nici nu știu ce nebun te-a lăsat să pleci de acolo!- Taci din gură, pitico!
Atât mi-a trebuit. Asta uram cel mai mult în lume să mă faci pitică. Nici nu știu când am ridicat mâna și mă pregăteam să-i dau o palmă când...
CITEȘTI
Secrete neștiute
Teen FictionMia o adolescentă care își revine după divorțul dintre părinții săi este pe cale de a descoperi unele secrete ale vieții despre care nici nu și-ar fii putut imagina că există Această carte poate conține, uneori, limbaj licențios și scene mai...