Derek
Bat la ușă, aștept ca cineva să vină să-mi deschisă, dar se pare că nu va veni. Mai încerc o dată, iar de data asta apăs pe sonerie și aud din apartament cum cineva îmi strigă să intru că este deschis.
Intru în apartament și de data asta îmi permit să-l analizez mai atent. Totul este aranjat cu bun gust, elegant și toate de o calitate superioara. Asta mă face să mă întreb, de ce vine Mia cu autobuzul?
Merg spre camera ei și bat ușor la ușă.
- Intră!
O văd că stă foarte atentă la telefon.
- Doamne, Bianca! Ai ajuns super rep...
- Bună!
- Tu ce cauți aici?
- Eu, pai. Mă foiesc de pe un picior pe altul.. Ăă ți-am adus lecțiile.
- De ce? Ce i-ai făcut Biancăi!
- Nimic. Pur și simplu a avut o problemă și atât!
- Problemă zici! Ce problemă?
- Nu știu.
- Mm, bine.
- Ăă și cum te mai simți?
- Bine, mă doare puțin. Am vorbit cu doctorul și a spus că se vindeca foarte repede.
- Asta e bine?
- Da, dacă mă vindec în continuare așa repede, revin la școală mai devreme de 2 săptămâni.
- Asta e bine.
- Da.
- Mia..
- Da?
- Crezi că cineva ți-a pus piedică intenționat?
- Da, dar nu contează. Asta nu este treaba ta.
- Mia! Este treaba mea. Tot ce are legătură cu tine e treaba mea.
- Derek..
- Știu că nu este bine, dar mereu mă gândesc la tine și..
- Pleacă!
- Ce?
- Derek, pleacă! Nu înțelegi? Pe mine nu mă interesezi. Nu-mi pasă ce simți sau ce faci! Pentru mine ești un..
- Un ce, Mia? Spune-mi!
- Nimeni. Ești un nimeni. Crezi că, doar pentru că m-ai adus acasă după ce am avut accidentul o să devii o persoană importantă pentru mine?
- Eu..
- Pleacă, Derek! Doar pleacă!
- Dacă asta vrei.
- Este tot ce îmi doresc în clipa asta.***
Mia
Nici bine nu aud cum este trântită ușa apartamentului că prima lacrimă își face simțită prezența pe obrazul meu. După prima lacrimă, fața îmi este scăldată în lacrimi.Îmi revine în minte, constat, fața lui când i-am spus toate cuvintele alea urâte, dar mai ales când i-am spus să plece și durerea care i-a străbătut chipul.
Oare chiar este posibil să mă placă? Și chiar dacă ar fi fost așa, după tot ce i-am spus, orice sentiment existent vreodată sunt sigură că a dispărut.
- De ce ești atât de proastă Mia? spun și îmi îngrop fața în pernă și plâng până la epuizare și adorm. Nefericită.
____________________________________
Sper că va place ce am scris până acum. Pupici 😘❤️
CITEȘTI
Secrete neștiute
Teen FictionMia o adolescentă care își revine după divorțul dintre părinții săi este pe cale de a descoperi unele secrete ale vieții despre care nici nu și-ar fii putut imagina că există Această carte poate conține, uneori, limbaj licențios și scene mai...