- O aleg pe Mia.
Nu cred. M-a ales pe mine, dar de ce? Ce are de gând să facă și acum oare. În fine nu mai am ce face acum așa că mă duc și mă așez langa el.
Derek pov
- O aleg pe Mia.
După ce spun asta o văd cum face niște ochii mari și parcă văd cum începe să meargă rotițele în capul ei. Până la urmă o văd cum începe să se îndrepte spre mine resemnată și se așează în dreapta mea.
E rândul lui Alex, iar acesta o alege pe Jessica. Din cate știam eu ele două aproape s-au luat la păruit ieri. O văd cum tresare cad îi aude numele, dar eu mă întreb oare cum a reacționat aseară când a văzut trandafirul dar mai ales bilețelul.După ce echipele au fost formate am început să jucăm. O văd pe micuță cum se uită neajutorată la echipa noastră unde suntai mulți băieți dar și vrio 6 fete din clasa mea. Ea era singura fata de a 10 a din echipa noastră restul erau băieți.
Sincer nici eu nu știu de ce o alesesem pe ea, dar în fine. Începem jocul și ne descurcam destul de bine cu pasatul, golurile, mai ales că portarul nostru Allan a apărat absolut toate mingile primite de echipa noastră.
- Mia, prinde! o aud pe Maria cum strigă
O văd pe Mia cum prinde mingea și se îndreptă spre poarta adversa, dar dintr-o dată o văd pe Jessica cum îi pune piedică.
Un curent rece îmi trece pe lângă corp când o văd pe micuța mea cum cade la pământ și nu se mai ridică.
Alerg spre ea și ajung imediat. Cad jos lângă ea și îi ridic capul capul pe picioarele mele. Nu știu ce am dar încep dintr-o dată să dau ordine și toată lumea se da din fața mea in momentul când o ridic în brațe și mă îndrept cu ea spre cabinetul medical al școlii.
O așez pe pat și mă îndrept spre colțul camerei unde aștept că doctorul să-și termine consultația. Acesta vine spre mine și îmi spune:
- O sa fie bine, lovitura la cap nu este nimic grav, în câteva minute trebuie să-și revine dar are glezna fracturată așa că două săptămâni nu are voie deloc sa se sprijine pe ea.- Am înțeles!
- Va recomand de îndată ce își revine sa o duceți acasă să o puneți sa se odihnească.
- Mă ocup eu de asta, doctore.
Dintr-o dată aud cum micuța incepe sa se foiască pe pat.
- C-ce s-a întâmplat? Întrebă cu o voce puțin răgușită care pe moment mi s-a părut foarte sexy.
- Ai avut un mic accident și ți-ai luxat glezna.
- Derek?
Doamne ce bine suna numele meu pe buzele ei. Îmi scutur puțin capul că sa mă dezmeticesc și mă așez pe scaunul din fața patului pe care este așezată.
- Da eu sunt, acum te rog să-mi spui cum te simți?
- Puțin mai bine, mă doare foarte puțin capul.
- Bine, îmi pare bine.
- Vreau sa plec. Nu vreau sa stai aici. Încerc să o oprească dar ea începe să se zbată și să-mi de-a mâinile la o parte. Lasă-mă să plec, te rog!
Văd cum o lacrimă începe să se rostogolesca pe obrazul ei.- Mia ce ai pățit?
- Nu vreau sa stau aici. Totul e atât de sinistru, totul e atât de alb.
Spune după ce incepe sa plângă și mai tare și nu se mai opune mâinilor mele și se lasă morale în brațele mele. Încep să o îmbrățișez și sunt uimit când constatat că începe să mă strângă și ea în brațe.Îi iau ghizdanul adus de prietena ei Leyla mai înainte, îl așez pe umăr și o iau în brațe stil mireasă.
- Ce faci? spune ea confuză de gestul meu.
- Te duc acasă asa cum mi-a spus doctorul sa fac.
- Pot sa merg și singură! Lasă-mă jos.
- De fapt două săptămâni nu ai voie sa mergi așa că te rog sa stai cuminte daca nu vrei sa cazi.
Meg cu ea spre ieșire și doar o observ pe Jessica cum se uită cu o fată dușmănoasă la Mia ceea ce mă face să mă încrunt.
Sper sa va placă ce scriu in această carte.. Aștept părerile voastre.
CITEȘTI
Secrete neștiute
Teen FictionMia o adolescentă care își revine după divorțul dintre părinții săi este pe cale de a descoperi unele secrete ale vieții despre care nici nu și-ar fii putut imagina că există Această carte poate conține, uneori, limbaj licențios și scene mai...