capitolul 6

2 2 0
                                    

 
   Mia pov

  
       Intru în casă, iar de data asta am intrat direct în cameră nici nu am mai mers la mama în bucătărie să o salut. Arunc ghiozdanul pe jos și eu mă arunc în pat și-mi bag fața în pernă dând din nou liber lacrimilor.

     - Mia?

     - Da mamă.

     - Te simți bine?

  Îmi șterg repede lacrimile, adopt un zâmbet călduros pe care numai mama mi-l putea aduce pe față.
  
     Mama, Ava Black este o femeie înaltă, cu niște ochi verzi strălucitori, par șaten și o inimă plină de dragoste, înțelegere, care mereu zâmbește, te alină, te ține în brațe și te sărută de noapte bună.. Este mama perfectă.

     - Da mamă nu-ți face griji. A fost doar o zi puțin mai obositoare la școală.

     - Eu..
  
    Cineva bate la ușă așa că mama se duce să deschidă. Vine imediata înapoi cu o floare ceea ce mă face puțin confuză

      - Sunt pentru tine, spune ea.

     - P-pentru mine?

    -  Da așa se pare

     Îmi aduce trandafirul care era extraordinar de incredibil de frumos, dar ce este asta? Mama îmi dă și o mică foaie... Iartă-mă
   
      - Ce este asta?

      - Tu trebuie să știi, draga mea!

      - Eu eu nu știu.. mă bâlbâi în continuare..

     - Ehh oricum, haide la masa.

      - Mie nu mi-e foame. Vreau sa dorm.

     - Bine.. Dar când ești pregătită să-mi spui ce ai pățit eu sunt aici să te ascult.

     - Mulțumesc, mama. Și mama!

      - Da.

      - Te iubesc!

      - Și eu.

      Se apropie încet îmi dă o îmbrățișare cum numai ea poate și mă sărută de noapte bună.

     Îmi așez capul pe pernă, pun trandafirul langa mine și încerc să-mi dai seama de la cine e. Derek? Nu, nu are cum. El nu are suflet. Nu ar face așa ceva și mai ales pentru mine. Crezi ce vrei! Lasă-mă. Nu am chef de tine acum.

     Spunând asta miros încă odată floare și o lacrimă de vârstă pe o petală de  pe ea.

     Stâng bilețelul in pumn și adorm cu gândul la Derek deși numai Dumnezeu știe de ce..

____________________________________

     Știu că e destul de scurt capitolul, oricum aștept părerile voastre...

Secrete neștiuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum