capitolul 4

7 2 0
                                    

  Derek pov

        Mă uit la ea cum se ridică și aproape răstoarnă scaunul. Nici nu-mi vine să cred când o văd că ridică mâna și se pregătește să mă lovească.

       Datorită reflexelor mele uimitoare..Laudărosule.. O mai taci din gură, conștiința proastă.. Adică tu.. Taci am spus.
     Exact când palma ei era să facă contact cu fața mea am prins-o de mână și am început să o strâng tare.

      - Dă-mi drumul spune blonda din fața mea.

        Observ cum o mică lacrima se formează în ochiul ei drept și nu știu de ce, dar i-am dat drumul..

   Mia pov

     - Dă-mi drumul, îi spun încercând să nu observe lacrimile ce se formau încet în ochii mei.

        Dintr-o dată simt cum îmi dă drumul la mâna, iar în acel moment aproape că am fugit de lângă el îndreptându-mă spre sala de clasă.
       Când am ieșit de pe ușa cantinei am auzit un răspuns batjocoritor și nu a trebuit să mă întorc că să știu că era de la băiatul cu trup dumnezeiesc..

                     * * *

        Intru în clasă și observ că am ajuns prima. Mă așez în bancă și aștept să vina toți și să începem ora de franceză,  care apropo era ora mea preferată dintre toate..
       Îmi scot telefonul și încep să mă uit pe facebook până observ că a intrat și profa in clasă.
        Profesoara incepe să facă prezenta când dintr-o dată ușă se deschide și pe ea intră nimeni altul decât maimuțoiul..

     - Domnule Smith ați binevoit să ajungeți la oră?

     - Mda, spune el și se așează în ultima bancă exact în spatele meu..

        Totul a fost perfect până când profesoara m-a pus să ies și să rezolv un exercițiu pe care nimeni nu știa să-l facă.. Am făcut jumătate din el până când aud o voce care spune:

       - Priviți Gură mare e o adevărată tocilară!

         Evident maimuțoiul e cel care a spus asta și în momentul în care mi-am dat seama am simțit cum ochii mă înțeapă și mi-am dat seama că sunt în pragul plânsului.
        Am tras aer puternic în piept, am terminat exercițiul și de parcă nu ar fii fost destul profa mi-a mai pus și un 10.. Nu a trebuit decat sa aud acel râs sarcastic și am simțit iar lacrimi în ochii.

        Nu știu de ce dar acel râs din partea lui m-a durut mai mult decât când l-am auzit din partea celorlalți.

       Am murmurat niște scuze și am fugit la baie să-mi descarc nervii pe ceva sau cumva..

   Derek pov

         Râdeam cu Alex când deodată aud ușă trântindu-se. M-am uitat la banca din fața mea și nu am văzut-o decât pe tipa aia cu ochelari, Barbara parcă..

         I-am spus ceva profei nici eu nu mai țin minte ce și am ieșit afară din clasă. Nu știu de ce am făcut asta dar am început să o caut cu privirea pe Mia. Da i-am ținut minte numele. Nu știu de ce.

        I-am văzut doar o parte din par cum i-a colțul spre băi. Plec după ea și văd că ușa de la baie este deschisă. Mă pregătesc să intru dar un scâncet mic mă oprește.    Între deschid ușa puțin și o vad cum începe să rupă șervețele să arunce săpunurile pe jos și dintr-o dată să alunece și ea jos ținându-de de perete, își strânge picioarele la piept și plânge suspinând din ce în ce mai tare.

         Nu știu de ce dar acea imagine mi-a provocat un mic șoc. Nu-mi venea să cred.. asta era micuța care acum o oră se pregătea să-mi de-a o palma chiar daca abia îmi ajungea la umăr?..

Mă pregătesc să intru dar..

Sper sa va placă povestea mea. Aștept părerile voastre

Secrete neștiuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum