Mă trezesc enorm de obosită după ce aseară am plâns până am adormit. Mă uit în oglindă și constatat că am niste cearcăne imense sub ochi de parcă durerea de cap nu-mi era suficientă.
- Super, spun și îmi iau tubul cu fond de ten.
Aplic un strat de font de ten mă dau cu puțină mascara și mă uit din nou în oglindă. Nu reușisem prea mult sa acopăr cearcănele dar daca nu mă priveai destul de atent nu prea se observau.
Îmi iau ghiozdanul și mă duc să servesc micul dejun. Îmi las geanta pe canapeaua din sufrageria destul de spațioasă și mă duc în bucătărie unde mă așez cu coapsa sprijinită de blatul mesei după ce că de obicei o sărut pe mama pe obraz.- Te simți bine Mia?
- Da mamă mă simt super.- Păi nu prea arăți așa de super precum spui.
- Sunt bine, numai că am învățat până târziu atâta tot.
- Mia Black nu încerca să mă minți pe mine domnișoara.. Te-am auzit aseară cum plângeai, dar am preferat sa nu te întreb nimic pentru că nu te simțeai bine. Acum îmi poți spune ce s-a întâmplat ieri de ai venit că un zombie ambulant acasă?
- Off, nu cred că sunt sigură că vreau sa mai stau aici. Știi atunci când tu și tata v-ați despărțit am incercat sa fiu puternică pentru voi... Pentru tine.. dar se pare că nu am fost pe cat de puternica credeam eu că pot fii
După ce spun asta o lacrimă incepe să curca la vale și eu nu fac nimic pentru a o opri. Nu era nevoie sa fac nimic pentru că din doi pași mama a fost langa mine, mi-a șters lacrimile, m-a luat în brațe și a încercat să mă liniștească.- Haide Mia. Trebuie să mănânci că apoi sa mergi la școală și îmi pare rău că nu pot sa te conduc eu..
- E in ordine mamă pot sa merg cu autobuzul.
În acest moment aștept să vina afurisitul ăla de autobuz. Îl uram atât de tare dar nu aveam ce face. Mama era ocupată cu munca și eu nu puteam să o mai stresez cu problemele mele.
Într-un sfârșit vine și autobuzul școlar, urc și aștept să ajungem cat mai repede la liceu. Am coborât și am intrat în curtea liceului. Fetele mă așteptau exact acolo unde stabilisem.
- Bună dimineața, fetelor.
- Bună Mia, spun amândouă in cor.
- Ce faceți?
- Noi suntem bine dar se pare că tu nu prea ești, spune Bianca puțin îngrijorată acum.
- Sunt bine, am avut o noapte puțin mai grea atâta tot.
- Ok, să mergem! Nu vreau sa întârzii la ora de matematică.
Urcam scările liceului împreună, intrăm în hol și fiecare din nou se duce să-și scoată cărțile pentru prima oră. Eu am sportul, așa că îmi iau echipamentul și mă îndrept spre vestiare că să mă schimb. Îmi iau rămas bun de la fete și merg cât de repede pot că să mă schimb. Nu vreau sa întârzii. Nu le prea aveam cu sportul și nici înălțimea mea nu îmi permitea să fac prea multe.
După ce mă pregătesc de oră alerg repede sa intru in sală altele întârzii. Intru cu toată viteza in sală de sport și mă așez pe locul meu. Nu îmi trebuie mult și observat tipa care s-a luat de mine în prima zi de școală era și ea acolo.
- Super acum am ora în comun cu parașuta, Jessica parcă.
- Ați spus ceva domnișoara? mă întreabă profesorul de sport care apropo era destul de tânăr și arăta și foarte bine.
- Nu domnule, scuzați-mă că v-am deranjat.
- Bun acum vreau sa va spun că astăzi vom face ora împreună cu clasa a 12 a deoarece a intervenit o schimbare in programul claselor voastre.
Și de parcă s-ar fii simțit chemați în acel moment a intrat întreaga clasă în frunte cu cine credeți... Cu nimeni altul decât Derek.
- Bun acum că ați sosit toți vă anunț că astăzi vom face 2 grupe și veți face un meci de handbal. Căpitanii vor fii Derek și Alex.
Oo nuu asta nu e bine. În orice echipa asi fii tot nu e bine. Eu și handbalul suntem la doua capete diferite ale universului.
- Derek, tu alegi primul, spune proful.
- Ok, aleg pe...
CITEȘTI
Secrete neștiute
Teen FictionMia o adolescentă care își revine după divorțul dintre părinții săi este pe cale de a descoperi unele secrete ale vieții despre care nici nu și-ar fii putut imagina că există Această carte poate conține, uneori, limbaj licențios și scene mai...