surprise

307 61 4
                                    


Egy pillanatra meglepődik a barna hajú az ismerős érzéstől, ám hamar át veszi az irányítást a másik felett.

Minden bánatát, fájdalmát és az összes csalódottságát beleöli a csókba,
mely egy idő után kegyesen elfeledtet vele minden rosszat, és szép lassan már eljut oda, hogy egyáltalán nem figyel semmi negatívra.

Egyszerűen csak követi
az ösztöneit, a szívét és semmi más nem jár a fejében, csak arra a bizsergő érzésre koncentrál, ami
szétárad egész testében a menta hajú tökéletes ajkainak köszönhetően.

Egyikük sem akar elválni a másiktól mégis muszáj nekik, hisz levegőre van szükségük a heves és érzelmekkel teli csók után.

Pihegve hajol el a türkiz
hajú társától, majd lassan föltekint annak íriszeibe. Hosszasan
bámulják egymást, közben mindketten a megfelelő szavakat keresik,
ám azok csak nem jönnek. De még ha jönnének sem biztos, hogy kimernék mondani őket.

Hoseok mégis minden bátorságát összeszedve nyitja ajkait, majd betűket formál velük és hangjával alig hallhatóan rakja össze őket szavakká.

A barna hajú mondandójára
a már így is vöröses pírral rendelkező zöld hajú arca még pirosabb árnyalatot vesz fel, és zavarában csak bólint egyet válaszul, majd szégyenlősen bújik a másik nyakába.

Az, hogy mit mondott Hoseok Yoonginak maradjon csak a kettejük titka, de annyit elárulhatok, hogy ezek után egy sokkal magasabb szintre lépett a kettejük kapcsolata.

Azt az estét a két reménytelen szerelmes együtt töltötte és új, felejthetetlen emlékeket készítettek, amik halálukig elkísérik őket.

Még azon az estén Hoseok elmesélt Yoonginak minden olyan dolgot, amit megbánt és, ha tehetné most másképp csinálná.

A türkizes hajú fejében ezek hallatán csak egy dolog járt.
Szeretné az egyikben segítségét nyújtani, hogy a másik vállát kevesebb teher sújthassa.

Egy könnyen megoldható mellett dönt, így a barna hajú anyukájával való informatív beszélgetés után hozzá is lát a megvalósításához.

Szerencséjére hamar sikerül összehoznia a dolgot a megértő embereknek hála, így csak a megfelelő időpontra vár.
Le is beszél egy napot Hoseokkal, amikor zavartalanul meglepheti őt ajándékával.

A fiatalabb ugyan észre vette, hogy valamiben mesterkedik szerelme, de nem tudta mire készülhet.
Ám amikor elértek ahhoz a naphoz, a barna hajú kicsit sem várt meglepetéssel találta szembe magát.

Yoongi ajándéka ugyanis az volt, hogy megkereste Hoseok rég nem látott legjobb barátait, Seokjint és Namjoont.

Ugyan jó érzés töltötte el, hogy újra látja őket, mégis a
bűntudat ott motoszkált benne mélyen, legbelül. Szégyellte magát
azért, amiért olyan hirtelen és minden magyarázat nélkül
szakította meg velük a kapcsolatot.

Pár kínos mondat után viszont egyre jobban belefelejtkeztek a beszélgetésbe, és szinte már a réginek érezték kapcsolatukat.

Hoseok megtudta, hogy
mindketten nagyon rosszul kezelték a hirtelen eltűnését, ám a közösen megosztott fájdalmuk miatt valahogy sikerült annyira egymásra találniuk, hogy azóta együtt vannak.

Arról is beszámolt a párocska,
hogy az osztályában mindenki nagyon aggódott érte, amiért a
tanár nem mondott semmit azzal kapcsolatban, hogy többé miért nem jár be velük együtt.

Az órák telésével a barna hajú kicsit úgy érezte újra vissza került barátai közé, és nem akarta őket elengedni többe.

A nap vég efelé, Hoseok azt is elmondta miért tűnt el előlük és, hogy csak azért tette mert megakarta őket óvni, most mégis bánja ezt a tettét.

Szerencsére mindketten megértették a helyzetét, és valószínűnek tartották, hogy hasonló helyzetben ők is valahogy így reagálnának.

Mielőtt elhagyták a fiú házát megbeszélték, hogy amikor alkalmuk adódik mindenképp meglátogatják, amennyiszer csak tudják.

A barna hajú kimondhatatlanul 
hálás volt Yoonginak,
amiért ennyi energiát fektetett abba, hogy összehozza régi barátaival, ezáltal  boldoggá tegye. Valamint azért is hálás volt amiért ennyire oda figyel rá és törődik vele.

Ha jobban bele gondol, már nem is tudja mi lenne vele az idősebb nélkül.















*yA! Egy kicsit összecsapottnak érzem most ezt a fejezetet, de remélem azért még elnyeri a tetszéseteket. :/💕*

Trees [Yoonseok/Sope]✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن