ghostv: biraz önce yanımdan geçtin. kokunu almayalı uzun zaman olmuştu. gözlerim doldu.
ghostv: bana bunu yapabildiğine şaşırmamayı öğreneli çok oldu.
ghostv: kızlar onlardan uzak durmamın sebebinin sen olduğunu bilselerdi senden daha da nefret ederlerdi. popüler olmanın yanında bir de benim tarafımdan sevilmek seni nefret hedefi yapar.
ghostv: neyseki ben düşünceli biriyim. kimsenin senden haberi yok.
jennierubyjane: ya da korkaksın?
jennierubyjane: sahte hesaptan yazdığına göre. karşıma da çıkmıyorsun.
jennierubyjane: ayrıca dediğin kadar yakışıklıysan seni fark etmiş olmam gerekirdi. seni tanıyorum öyle değil mi?
ghostv: gözün ondan başkasını görmüyor ki. beni tanıdığını sanmıyorum.
jennirubyjane: seni sevmemi mi istiyorsun?
jennierubyjane: ya da tanımamı?
jennirubyjane: belki de sevgili olma hayaline sahipsindir.
ghostv: sen ne kadar beni tanımıyorsan ben seni o kadar tanıyorum.
ghostv: onu sevdiğini bilerek böyle şeyler isteyemem senden. konuşmaya devam etmek istiyorum sadece.
ghostv: onu kimseye anlatamadığını biliyorum. yanında olarak sana destek olmak istiyorum. tanımadığın birine rahatlıkla anlatırsın diye sahte hesaptan yazdım sana. korkaklıkla bir alakası yok yani.
ghostv: şimdi anlat bana Jennie. senin için buradayım.
Yolo yolo yolo yo.
Where the party yah?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can u see me? •taennie
Short Storyghostv: kalbinle bak. ghostv: beni görebiliyor musun?