Kam som sa to dostala?!

312 15 6
                                    

Sklonil sa k môjmu krku. Jemne mi naň dýchol z čoho som mala zimomriavky. Pritlačená o stenu bez možnosti sa pohnúť. Akokoľvek som sa snažila brániť on bol rýchlejší. Keď som sa ho snažila kopnúť medzi nohy tak ma podkopol, dostal sa mi medzi nohy a tak som ho už nemala ako kopnúť. Sakra! Dnes nie! Ja dnes nechcem! ,,Prosím, pusti ma!“ Yuma sa len zasmial. ,,Ty ani nemàš potuchy čo som, že?“ zase sa zasmial. Niečo mibto pripomýnalo. Ako...au! Niečo ostré mi prepichlo kožu! Au! ,,U...upíri“ povedala som so zachrypnutým hlasom. Pil zo mňa živoť. Všetká moja energia odchádzala preč. Asi po dvoch minútach sa všetko spomalilo a tým ešte zbolestilo. Vybral svoje tesáky a šepkal mi do ucha, vďaka čomu zimomriavky nechceli zmiznúť. ,,Došlo ti to. Len pre info...“ zahryzol sa do mňa. Napil sa čo najviac a pokračoval. ,,Budeš sa v škole držať pri nás. Budeš chodiť totižto do...“ prerušila som ho ,,do upírskej školy. Došlo mi“ škrabol ma jeho tesákmi. ,,au!“ zabolelo to! Krv mi tiekla po ramene a trochu kvaplo na zem. Prehovoril protivným hlasom. ,,Už ma neprerušuj. Je to ľudská škola...ale nočná. Nejako sa ti zaostril jazýček čo si skoro zabila svojho otca“ tak týmto si to u mňa posral! Ja som ho z časti brala za záchranu, ale zjavne je to len jeden z ďalších pred ním. Začala som sa trepať. ,,ON NIEJE MÔJ OTEC!“ len sa uchechtol a naspäť sa zahryzol. Pil zo mňa dosť dlho ba to aby sa mi podlamovali nohy. Keď som už ani nestála tak nachvíľku prestal. ,,Dobudúcna si stup ten tvoj jazýček. Nechcem aby si ma s ním pichla do môjho kamaráta. Pre dnes už mi moc nepomôžeš. Umy sa a pospi si. Chodíme do nočnej školy tak ťa postráži Azusa“ pervérzne sa usmial. Pustil ma. Len pád sa ozýval v izbe hneď po tom čo odišiel. Kam som sa to dostala?! Ležala som na zemi dlhú dobu, no pritom sa mi to zdalo ako chvíľa. Uvedomila som si dobu keď som sa pozrela z okna a všimla si tmu. Napriek bolesti hlavy, štípaniu krku som sa postavila. Ako tak som sa dostala do sprchy kde som si umyla vlasy, zmila krv z krku a konečne sa trochu uvoľnila.

***
Čistá si ľahám do postele. Mám na sebe kraťase a tielko, radšej som si pod neho dala podprsenku. V skrini na poličke som našla všetky šperky z Airinho batoha. Ešte som ju nebola pozrieť! Snáď jej neublížili. V kúpelni som si našla nový čistý hrebeň, gumičky, aj nové tenisky som si našla. Bolo na nich puma. Také som ešte nevidela. Všetko je nové čisté, pekné. Nič poškodenè. Až na upírov je to tu luxus. Ale bojím sa o sestru. Zajtra sa na ňu musím ísť pozrieť. Myslím že aj jesť dostanem. Usmejem sa nad tou predstavou. Na nočnom stolíku vedľa obrovskej posteli  je budík. To je už skoro pól noc? Yuma zo mňa pil dlho. Zavriem oči a konečne trochu odpočívam.

***
Niekto si ľahol vedľa mňa. Trohu pootvorím unavené oči. Je pol druhej ráno. Jediný kto by vedľa mňa mohol ležať je Azusa alebo Airi. ,,Máš rada bolesť?“ ozve sa mi pri uchu. Ani sebou nepohnem. Iba mi nabehnú zimomriavky. Len sa na neho otočím. Leží za mnou a pozerá sa do stropu. ,,Nie. Nemám rada boleť. Ako si si mohol všimnúť zažila som si jej dosť. Predpokladám že ste všetci bratia upíri. Že?“ Pozrel sa na mňa pohľadom, v ktorom bolo viac neidentifikovaných pocitov. Že by aj upíri mali viac citov ako hnev? Mal v očiach smútok, a niečo čo sa podobalo túžbe ktorú si nechce priznať. Len na sekundu som sa pozrela von oknom na hviezdy...ocitla som sa pod ním. ,,Bolesť je aj dobrá.“ hovoril to ťahavo. Ruky položil na moje líce, pomaly zišiel nižșie na môj krk. Začal ma škrtiť. ,,Páči sa ti už bolesť“ Rukami som sa zaprela o jeho hrudník a snažila sa ho odhodiť preč. Síce je kosť a koža na pohľad, ale nesmie sa zabúdať na to, že je to upír. Sily má teda oveľa viac, ako by ste povedali. Pridusene som mu odpovedala ,,Nie. Nemám ju rada.“ pustil ma. Rýchlo som nasala potrebný kyslík. Zohol sa k môjmu krku na ktorý mi dal pusu a povedal do ucha ,,Tak ti bolesť ukážem inak.“ nie. Ja nechcem. Už nie. Rukou mi začal blúdiť po hrudíku. Tou druhou mi držal pekne priklincované ruky nad hlavou. Pomaly mi dal dole biele tielko. ,,Azusa...prosím...prestaň“. Už totižto letela aj moja podprsenka. Au! To je bolesť! Zaťala som zuby. S celej sili sa mi zahryzol do ľavého prsníku! ,,Azusa...prestaň...nemám silu. Už nevládzem...odpadnem“ len som.skučala. Nemusím byť vedec aby som pochopila, že silou sa od neho dostanem. V tej chvíli sa odtiahol. Vydýchla som si priskoro. Toto bol len začiatok predohry. Pomalými pusami mi preşiel cez brucho až po okraj modrých kraťasov ktoré roztrhal aby ma nemusel púšťať a ja som mu tak mohla zdrhnúť. To isté spravil aj s mojími nohavičkami. Musím byť celá červená. Len sa trochu pousmial ,,Yuma sa už napil? Budem ťa šetriť aby si mi tu neodpadla.“ Zahryzol sa mi do podbruška. ,,Au! Azusa dosť!“ slzy mi už tiekli potokom. Dal sa nado mňa. Kolenami ma donútil dať nohy od seba. ,,Azusa“ zakňučala som tesne než do mňa vnikol. Bolo to rýchlo a bolestivo. Vymenil si ruky. Tou ktorou ma teraz vyzliekal mi chytil ruky nad hlavou a tou druhou mi zakryl pusu, zjavne aby neohluchol. Bolelo to. Ani nečakal aby som si zvykla a plnou rýchlosťou sa rozbehol. Slzy už nešlo ani utierať. Nohy k sebe nedám po tomto dlho. Počkať...zobral si kondóm? Snažila som sa niečo cez bolesť, slzy a jeho ruku povedať no vyznelo to inak ,,Mhhhss ginddus?“ zjavne si to užíval keďže ma nepočul. ,,Azusssuuuyuiiyyt“ zakričala som. Až teraz si ma všimol. Trochu som smrkla ,,Azusa...máš kondóm?“ len pokýval hlavou na nesúhlas. Zase mi zakryl ústa rukou. Medzi nohami mi to začalo pulzovať. Nie! Nie do mňa! Vrtela som sa, kopala snažila sa ubrániť aby sa do mňa urobil...

Tak ako to dopadne? Otehotnie s Azusom? Arigato za nápad Lievanček👌👍. Snáď ste v pohode. Nie som zrovna najlepšia v písaní o sexe😅😅, ale snažím sa.

        Vaša kukuričkaa🌽🌽

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Znásilňovaná DLWhere stories live. Discover now