Airi ležla v mláke krvi!
Nečakala som a vrhla sa k nej. Krvácala z krku. Má natrhnutú tepnu.
,,Ruky od nej. Jej chyba, nemala sa trepať" otáčam sa za hlasom.
Kou si tam sedí na sedačke a pozerá na Airi ako umiera.
,,Kou! To...predsa...pomôž jej!" Jedna nepolušná slza sa skotúľala na zem.
,,To už sa nedá."
Pozerám na sestru. Jej pekné očká mala skované pod viečkami..
,,Airinka" smrkla som aby som aspoň trochu zadržala plač.
Kou zdvihol svoj zadok z kresla.
,,Zajtra ju pochováme vonku na záhrade." Airi som si pritisla ešte viac k telu. Posadila som si ju na klačiace nohy. A hladkala jej vlásky.
,,BAF!!!" Airi na mňa vyskočila. Chytila na za krk a smiala sa. Pozornejšie som si prezrela ruku od jej krvi.
Veď to je. Také tekutejšie. To nie je krv!
,,AIRI!!" Začala som ju naháňať ako zúrivý býk.
,,CHA CHA CHA CHA" Po zemi vedľa postele sa váľal Kou od smiechu.
,,Niečo vtipné??!! Viete ako ste ma vystrašili? Ako mi bolo hrozne?" Stojím v strede izby. ,,Ako som sa bála, že budem sama!!?? Radšej skap! Skap Kou! Idem sa zabiť?! Hm!? O to vám išlo?! Stačilo len povedať, že nemám dobrú krv a moja bolesť vás už nudila. Zabila by som sa sama!"
Zobrala som sa a odišla. Ešte k tomu Airi.
Zvalila som sa do postele a konečne pustila tú ťarchu. Tie slzy.
Nechcem tu byť.
Vzlyk.
Mechcem. Je mi tu blbo a zle.
Vzlyk.
Aj tak som pre nich len majetok čo si kúpili len tak náhodne cez internet. Nikto sa o mňa nezaujíma.
Vzlyk.
Nikto.
Vzlyk.
Na dverách cvakne kľučka. Z nočného stolíka beriem hodinky. Mierim na dvere.
Vzlyk.
,,Modroočko?"
Vzlyk.
Do izby nakukne Kouova hlava.
,,Choď preč" so stiahnutým hrdlom mokrou tvárou na neho mierim čo to ide. Cez slzy v očiach to moc nejde.
,,M-Neeko-chan to by si neurobila. Bola to len sranda. Chcel som vidieť ako..." nedohovoril lebo tesne pred očami mu preleteli hodinky čo sa rozmlátili o stenu za ním. Súčiastky sa rozleteli po izbe. Boli všade.
Kou radšej zdrhol.
Hodím sa do poštárov a rozrevem sa ako decko.
Musím preč! Zabíjať sa predsa nebudem. Nedokázala by som to. Čo by bolo so sestrou. Aj keď mi teraz ublížila je to dieťa. Ešte nemá taký rozum. Smrti nerozumie.
Postavím sa z postele.
V skrini mám zelený ruksak.
Oblečiem si modré rifle, fialové voľnejšie tričko. Vlasy si narýchlo prečešem a nechám rozpustené.
Zoberiem ho do rúk.
Nahádžem do neho oblečenie, šperky po mame, hrebeň, gumku, toaleťáčik, servítky. Na lístoček napíšem list pre sestru.
Zídem po schodoch dole. Zo stola zoberiem dve jabĺčka, flašu vody, do servítok zabalím zopár kúskov malinového koláča. Tiež si zoberiem sendvič z chladničky. Vybehnem schodami do Airinej izby.
Nakuknem či tvrdo spí a skrčený lístok jej nechám na stolíku.
Ešte posledný pohľad než zošplhám so stromu pri jej okne.
Vbehla som do lesa.
***
Po nekonečnom behu som dorazila na koniec lesa. Je tu pole. Ísť okolo sa mi asi neoplatí. Aha cestička.Už pomalou chôdzou som sa vybrala cez pole.
Srdce sa ukľudnilo a mne sa hneď lepšie dýchalo.
V liste čo som dala Airi. Ach. Ako mi bude chýbať. V myšlienkach som si snažila vnútiť, že je to pre ňu dobre.
Pre Airi💙
Airi nemôžem zostať. Iba by to bolo horšie. Krv im nechutí tak prečo by som tam ostala?
Bez problémov si nájdu novú obeť. Odkáž im, že cenu ktorú zaplatili otcovi im vrátim. Tiež cenu za teba, školné, čo si omylom zničila...
Dokonca aj niečo naviše za čas čo som im ukradla.
Nájdem si prácu, budem makať ako to len pôjde. Zarobím si a potom budeme spolu. Ak by si chcela ostať u nich bez problémov im budem posielať za teba peniažky.
Nezabudni, vždy si bola moja sestrička, vždy aj budeš.
Zaobstarám si telefón. Hneď ako budem mať peniaze dojdem. Ak budem mať málo, časom doplatím.
Snáď ti nič nehrozí. Mám ťa rada.
Kira
Povzdychnem si...
Kto čakal Koua? S kým sa asi stretne? Prosím neprestávajte čítať. Som rada, že má kniha čitateľov. Ak by som si dala pauzičku, na týždeň alebo dva, zabili by ste ma? Teším sa na vaše komentíčki a votedíčky. Sayonara pri ďalšej kapitolke.
Vaša kukuričkaaaa🌽🌽🌽😘😘
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Znásilňovaná DL
VampireKira Mimisaki. 16 ročná Kira sa bude musieť presťahovať k rodine Mukami. Odmieta opustiť svoju 7 ročnú sestru, preto ju zoberie so sebou. Kirine, a jej sestri Airi, pokusi o útek od rodiny Mukami s krvavým tajomstvom žial nebudú vychádzať. Znásilňov...