Niečie ruky mi opatrne prešli na krk.
Než som sa stihla na dotyčnú osobu otočiť, dostala do huby od Yumu.
Ako som si všimla bol to Laito.
,,Sakra! Ty si ale blbec!" Nadával Laito Yumovi.
,,Nemáš na obchytkávanie dosť kurv?" To zase vrčal Yuma na Laita.
,,Stačilo povedať, že toto Kawaii stvorenie je tvoje. Ale keď si tak spomeniem na učiteľkiné slová ,,Podeľ sa, potom sa zase niekto podelí s tebou, keď budeš v núdzi,," Laito sa pri tom dosť nechutne usmieval.
,,Ja sa nedelím. A nej sa už nikdy nedotýkaj!!!" Laito dostal ďalšiu šupu presne do nosa.
Yuma hneď na to dostal dosť silnú do brucha.
,,TAK TO BY STAČILO CHLAPCI!!!"
Došla učiteľka.
,,NA CHVÍĽU POTREBUJEM ODÍSŤ DO ZBOROVNE A UŽ SÚ TU BYTKI!"
Prudko si sadla. V rukách, v ktorých niesla hromadu papierov a na papieroch zošitov, tresla o katedru.
,,JE TU NOVÁ ŽIAČKA A UŽ SA PREDVÁDZATE!"
Chalani zamrzli.
Yuma a Laito stáli a čumeli na učku. Laito sa skôr tváril ako neviniatko. No Yuma mal opak jeho výrazu. Yuma sa mračil.,,ČO BY STE CHCELI POVEDAŤ NA SVOJU OBHAJOBU??!!
,,Pani učiťeľka mohli by sme to prebrať u vás v kabinete?"
,,AJ TAK UŽ BUDE ZVONIŤ. ČAKÁM VÁS VO SVOJOM KABINETE!" Už nekričala ale hovorila moc prísne.
Za 6 minút má zvoniť.
Chalani si sadli. Ešte chvíľu po sebe hádzali vražedné pohľady, ale nakoniec s tým prestali lebo ich napomenula učiteľka.
Než zazvoní si čarbem do jedného zošita.
Po zazvonení ma Yuma schmatne za ruku a ťahá z triedy.
,,Au!" Po pár metroch si necítim ruku ako mi ju drží.
,,Yuma! Stačí aby si mi povedal alebo mi aspoň neutrhol ruku." Zavrčím po ňom.
On nič. Trochu povolil stisk, ale aj naďalej ma ťahá.
Celá zadýchaná konečne zastavujem pred jednou miestnosťou. Yuma zaklope, hneď na to sa tlak na ruke zase zvyšuje a ja som donútená vkročiť do miestnosti.
Za stolom sedí učiteľka z triedy.
,,Ale pán Mukami. Tak keď ste tu skôr môžte začať svoju verziu, no najprv mi vysvetlite prítomnosť Kiri."
Yuma zavrel dvere. Mňa si postavil pred seba. Ruky omotal okolo mojich ramien a vlastnícky si ma nalepil na svoje telo.
,,Laito si dovolil obchytkávať majetok rodiny Mukami. Viete, že to medzi upírmi riešime jedine bitkou? Má tam dosť štetiek do postele. Nech sa drží od našej obete čo najďalej. Patrý nám. Patrí mne. Bol by som rád ak by ste mu to narvala do tej jeho preorganizmovanej (dúfam,že som vám nedomotala myšlienkový jazyk😅😂🌽) gebule."
Majetok! Obeť! Ona je tiež upír!
Tak to nie!
Nikto si zo mňa nebude už NIKDY robiť majetok! Nikomu nepatrím! Nikto mi nemá čo rozkazovať!
***
Po otravnom rozhovore čo trval dosť dlho ma Yuma zaviedol do inej učebne. Tam sme mali Fyzikuuuu.Potom telinu.
Potom anglinu.
Všetko sa to zakončilo matikou v ktorej sa musím pochváliť. Kedže sa tam nepíše a ide len o logiku tak som celému učivu hneď pochopila.
K nim som dorazila okolo tretej ráno. Unavená som rozhodne bola. Hneď som sa hodila do postele.
Ja nie som majetok!
Ja nie som majetok!
Ja nie som majetok!
O piatej ráno som sa zobudila. Musím utiecť!
,,Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!"
Piskot sa rozlieha sídlom.
Airi!Rýchlosťou blesku sa odokrývam.
Míňam dvere za dverami.
Rozrazím Airine.
Pohľad...ten pohľad ma dostával do kolien. Zrážal ma k zemi.
Airi...
Ďalšia kapitola za nami. Ak ste sa pokúšali si trikrát nerozpoliť mozog (čo je nemožné keď nemáte odkiaľ zobrať tri polovičky, len dve) tak snáď sa vám len poplietol jazyk. Vydíme sa čo najskôr to pôjde u ďalšej kapitolky. Samozrejme aj za každý komentík a votedík som veľmi rada😘.
Sayonara vaša
Kukuričkaa🌽🌽😘😘💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
ESTÁS LEYENDO
Znásilňovaná DL
VampirosKira Mimisaki. 16 ročná Kira sa bude musieť presťahovať k rodine Mukami. Odmieta opustiť svoju 7 ročnú sestru, preto ju zoberie so sebou. Kirine, a jej sestri Airi, pokusi o útek od rodiny Mukami s krvavým tajomstvom žial nebudú vychádzať. Znásilňov...