İçeri geçtiğimizde bize bakanlar oldu Ateş' e baktığımda insanları bakışlarıyla dövüyordu. Masaya geçtik Ateş'in bana korkma sakın bakışı vardı.
Korkan kimdi ki zaten. Yanımıza 2 adam geldi , adları Arel ve Serkan'dı.
-"Demek yeni ceylanın bu Ateş" dediğinde gülüştüler ve beni süzmeye başladılar ,Ateş gülmemişti tam aksine sinirlenmişti.
-"Kapayın çenenizi gördünüz kız burda ve o ceylan değil.Kızı da süzmeyi bırakın! Bu kız artık benimle ona karışanı görürsem bitiririm bu kim olursa olsun haberiniz olsun."
-"T-tamam be ne bağırıyorsun gördük kalmadık senin kız arkaşına." Bunu diyen kişi Arel'di ve korkmuştu sesinden belliydi Ateş'in gözlerine bile bakamıyorlardı.
-"Tamam gördüğünüze göre uzayın burdan" Serkan;
-"Bu burada bitmedi peşinizdeyim bu işin sonunu bırakmayacağım"
-"Tamam bırakma şimdi uzayın burdan" dediğinde ikiside uzaklaştılar burdan. Bende etrafa baktım içerde kadınlar erkeklerin ya kucağında ya agızlarının içinde.
İğrençti hepsi kadınlar kendilerini bu kadar kolay satmamalıydı ,burdakilerin kaşar oldukları çok belliydi.
Ateş elini belime koydu belim çıplaktı dekolteden dolayı bir irkilmiştim ve çıkışa doğru yürüdük. Dışarı çıktığımızda görevli arabayı getirdi. Kapımı açtı binmemi işaret etti bende bindim.
Arabaya bindiğimizde sordum;
-"Neden buraya geldik ceylan derken ne oluyor beni neye bulaştırdın Ateş?" Sinirden kasıldığını hissedebiliyordum galiba ağlıyordu arabayı kenara çekip kafasını direksiyona yasladı.
-"Ateş iyi misin tamam sormuyorum sen yeterki iyi ol ağlama ya" dediğimde kafasını kaldırıp bana sarıldı ben de karşılık verdim. Bana bakıp
-"Sana daha sonra herşeyi anlatacağım." diyip mendille gözlerini sildi.
-"Tamam Ateş" dedim ve önüne dönüp arabayı sürmeye başladı.
-"Seni şimdi eve bırakalım " dediğinde tebessüm ettim.
-"Yani sayende elbise de giydim saol" güldüğümü görücek ki
-"Ne demek beğendiysen devamlı alırım sana giyersin ama söyliyim üzerindeki kadar açık olmaz alacaklarım. Bugün sana bakan erkekleri gördükçe deli oldum ,
hepsini dövmek istedim ama sen vardın."
-"Anladım inşallah giymem elbise sevmiyorum benlik değil ,sakinleşmişe benziyorsun iyisin dimi?"
-"İyiyim ama sakin olamıyorum üstündeki elbise beni deli ediyor hatta her erkeği. Çok tahriş edici bir elbise aldık.Üstünde bu kadar sexi durcağını bilsem başka elbise modeli bakardım."
-"Tamam sakin ol lütfen" derken üstümü çekiştirdim cidden kısaydı ve baya dekolteliydi.
-"Böyle çekiştirirken daha açıldığını tahmin edemiyor musun?"
-"Cama kafamı yasladım ne yaparsam yapayım elbise daha uzamıcaktı yada kapalı olcaktı." Evimin önünde durduğunda inmemi işaret etmeden ben indim.
Bakıcı da evden çıkınca eve girdim Emre telefonunu oynuyordu telefonuda bozuktu yeni bir telefon almalıydım.Koşarak Emre'ye sarıldım bana takılı kalmıştı.
-"A-abla mükemmelsin sem mi aldın pahalıya benziyor. Bu arada evdeki adam kimdi?"
-"Arkadaşımla partiye gitmemiz gerekti seni de evde yalnız bırakamıcağım için bakıcı tuttuk."
-"Tamam abla cidden mükemmelsin. Daha önce hiçbir kadını bu kadar süzmemiştim" güldü cidden çok güzel oluyordu elmacık kemikleri belli oluyordu.
-"O kadar mı güzelim ya iddialıyım Miss Turkey'e mi katılsam ne yapsam?"
-"Ciddena abla " dediğinde göz devirdi o boyle şeyleri sevmiyordu.
-"Tamam katılmayacağım"
-"Tamam abla ben odama gidiyorum"
-"Tamam" Hakan aramıştı tekrar geri aradım.
-"Alo Hakan sorun mu var ne oldu iyimisin?"
-"Ben iyiyim sen nasılsın Emre nasıl ,sorun yok bitanem."
-"Emre'de iyi Allah'a şükür bende iyiyim merak etme"
-"Tamam aklım sizdeydi de arayım dedim bu arada telefonunu neden açmadın?"
-"Sessizde kalmış Hakan"
-"Tamam bidakinde daha dikkat et ,görüşürüz"
-"Görüşürüz" doğru odama gidip üstümü çıkarmalıydım bu kıyafelerle duramıyordum hele ayağım da topuklu.Merdivenleri çıktıktan sonra odama girdim.
Kendimi yatağa attım ohh be rahatlık vardı canım yatağım. Hızlıca üstümdekileri çıkartıp eşofman ve tişört giydim.İşte ben buydu eşofman ve tişört.
Elbise topuklu da neymiş çok yorulmuştum ve acıkmıştım. "Emre açmısın ablam"
-"Evet abla yardım edeyim mi?"
-"Hayır sen otur ben hazırlarım. Tosta ne dersin?"
-"Süper olur abla"
-"Tamam yapıyorum , bu arada babam nerde hiç gözükmüyor."
-"Bilmiyorum bugün de eve gelmedi bi kaç günden beri gelmiyor.
-"Tamam biyerlerde sızmıştır o herzaman öyle yapıyor "
-"Aynen abla."
Tostlara kaşar peyniri koyup tost makinesine koydum.Bu sırada meyvesuyu koydum , masaya getirdim. Tostlarda olmuştu alıp onları da getirdim.
-"Afiyet olsun "
-"Teşekkürler abla çok güzel olmuş " yemeye başladım çok acıkmıştım. Dışarı baktığm da akşam oluyordu. Benim iş de bulmam gerekiyordu.
Tostumu bitirdikten sona masayı topladım. Mutfağı da temizleyip televizyonu açtım Emre de yanıma gelmişti sarılıp televizyon izlemeye başladık.
Selam arkadaşlar vote ve yorum yapalara teşekkürler şimdiden iyi okumalar ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
ChickLitHerşey o gece başlar. O gece ortaya yeni hayatlar serilir. O gece yeni günlerin doğmasının işaretidir.. Ordaki herkes o gece tekrar doğar...Aşka gelirsek de ; Tesadüflerin aşk olcağını kimse bilemezdi.bir hafıza kaybıyla noktanın buraya geliceğini k...