~3. Bölüm ~

20 9 6
                                    

Hhayır bu olamaz. Emre ablacım uyan uyan! Ne yapsamda uyanmıyor. Hemen 112'yi aramalıydım. Ellerim titriyordu tuşlayamıyordum,

gözyaşlarım sel olmuştu. Yerde not bulmuştum üstünde "Bidakinde bu kadar vicdanlı davranmayabilirim " yazıyordu. Allah'ım delirmek üzereydim ,bunu kim yapardı. Hemde Emre'ye küçücük çocuktan ne istiyorlar. Notu çantama attım.

Adres verdikten sonra beklemeye başladım.

Bu sırada Emrenin yarasına bastırıyordum kan dursun diye. Ambulans geldiğinde ilk yardım uzmanları Emre'yi aldılar. Bağırarak ağlıyordum.

Hakanı' aramalıydım.

-"Alo Hakan,Emre vurulmuş biz hastaneye gidiyoruz şimdi."

-" Nne noldu ne dedin sen Emre vuruldu mu kim yaptı Su noldu iyimisiniz?"

-"Ben iyiyim de Emre iyi değil." Ağlamaktan konuşamıyordum , Emre benim herşeyimdi osuz yapamazdım. O bana annemin tek yadigarı.

-"Tamam sakinleş şimdi ağlama güçlü ol bana konum at bende geleceğim hastaneye."

-"Tamam atıyorum çabuk gel sana ihtiyacım var  çok kötüyüm."

-"Su güçlü ol ağlama tamam mı geleceğim orda görüşürüz"

-"Görüşürüz" Dedikten  sonra konum attım ,hastaneye gelmiştik Emre'yi yoğun bakıma götürüyorlardı. Artık beklemekten başka çarem kalmadı ,oturup dua etmeliydim.

 Yoğun bakımın hemen önünde olan koltuklara oturdum ,başımı ellerimin arasına aldım. Çok yoruldum bu hayat çok zor ,düşünmeye başladım. Ama bi yandan Ateş aklımdan çıkmıyordu. Acaba o neredeydi?  Sağ taraftan ses geldiğinde Hakanın geldiğini anladım ,hemen gelip bana sarıldı bende ona sarıldım. 

-"Sana güçlü ol dediğimi hatırlıyorum ama sen güçlü gözükmüyorsun"

-"Hakan içerde Emre var ve yoğun bakımda o orda iyi değilken nasıl güçlü olabilirim söylermisin."

-"Güçlü olucaksın dedim şimdi lavaboya git bi elini yüzünü yıka"

-"Tamam" Lavaboya geldiğimde bi kadın bana bakılı kalmıştı sürekli bana bakıyordu ters ters hem de. O kadını umursamayıp elimi yüzümü yıkadım aslında bu iyi gelmişti. Soğuk su beni kendime getirmişti.Kapıyı açıp Hakan'ın yanına ilerlemeye başladım , yanına geldiğimde 

-" Şimdi daha iyi gözüküyorsun aferin" dedi başımı okşadı.

-"Teşekkür ederim"  koltuklara oturup beklemeye başladık. Doktor yoğun bakımdan çıktığında mutlu gözüküyordu sanki?

-"Doktor bey Emre nasıl iyimi bir sorunu var mı?"

-"Emre gayet iyi yoğun bakımdan çıkartacağız onu az sonra görebilirsiniz."

-"Peki evimize ne zaman gideriz?" 

-"Yarın akşam taburcu deriz Emre'yi"

-"Teşekkürler Doktor bey" Şuan acayip mutlu olmuştum Hakan' la sarıldık bi anda neşe geldi hepimize. Emre' yi görmeye odasına girdik uyuyordu . Allahım sana şükürler olsun onu bize bağışladın. Yanağını okşayıp ellerini öptükten sonra dışarı çıktık.

 Biraz hava almak iyi gelebilirdi , sol tarafıma baktığımda o tualetteki kadını gördüm yine bana ters ters  bakıyordu. Ama onu umursamadım çünkü şuan çok mutluydum. 

-"İstersen eve git bi üstünü değiştir ben burda beklerim"

-"Tamam ben eve gidip geleceğim teşekkürler abi yaptığın herşey için "

-"Şşşş duygusala bağlama ağlayacağım şimdi hadi naş naş eve"

-"Tamam abi" Gülmüştüm , iyiki vardı o ya benim güldüğüm görünce o da güldü. Ben çıkış kapısından çıkarken kadın yine bana bakıyordu anlam verememiştim. Otobüs durağına gelince yağmur bastırdı benim şanssızlığım işte. En azından boştu tek ben vardım ,otobüste inadına gelmiyordu. Bi araba son gazla önümde durdu bi dakka bu Ateş'ti. Camı açıp kafasıyla arabaya binmemi işaret etti. 

-"Hayır binmeyeceğim gidermisin lütfen." Otobüs gelmişti otobüse bindim camdan ona baktım arabayı hızla sürüp gitti.Bende yol parasını verip uyumaya karar verdim ,yorulmuştum biraz uyuyucaktım...

 Tam da yerinde kalkmıştım otobüsten inip eve doğru yol aldım. Evin önüne geldiğimde anahtarımı çıkarıp eve girdim ve biraz uyumalıydım....


Selammm arkadaşlar bir bölümle daha karşınızdayım kdkkdskjs aşağıya okumaya başladığınız tarihi yazabilirsiniz (yazın lutfen aa yazar  kızar sonra ) bu arada eleştiri yapın lütfen neyi iyi veya kötü neyi eksik veya fazla bilmek isterim. 

Teşekkürler şimdiden okuduğunuz için saolun iyiki varsınız. Allah'a emanet olun :)

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin