~5.Bölüm~

7 7 0
                                    


Küvetten çıkıp bornozumu giydim saçlarımada havlu sardım.Duş almak iyi gelmişti biraz kendime gelmiştim.

Aşağıya indiğimde Emre uyuyordu yanına gidip saçlarıyla oynamaya başladım. Alnını ve saçlarını öptüm ,

bu hayatta yaşama sebebimdi o benim. Nefesim gibiydi adeta o yokken boğuluyordum.O bana annemin tek yadigarı en değerlim o.

Ve ona silahla vuran kişiyi bulup sikeceğim. Emre'nin yanından ayrılıp üstümü giyinmeye yukarı çıktım.

Telefonuma cevapsız çağrılar yağmıştı. Pelin de aramıştı , Pelin benim en yakın kız arkadaşımdı hep kötü günlerimde yanımda olurdu.

Hemen Pelini aradım;

-"Alo kızım nerdesin sen noldu Emre vurulmuş Hakan'dan öğrendim."

-"Evdeyim sorma ya valla ama atlattık çok şükür zaten Emre burda fazla durmayacak onu yurtdışına göndereceğim"

-"Anladım kanka hayırlısı olsun inşallah. Sen iyimisin nasılsın?"

-"İyiyim kanka sorun yok sen merak etme Cafeden izin istemiştim vermeyince istifa ettim bende"

-"N-ne ne yaptın sen şimdi ne yapıcaksın?"

-"Bilmiyorum Pelin iş arayacağım"

-"Tamam kanka ben meşgul etmiyim bişey olursa haber et herzaman yanındayım bunu unutma."

-"Unutmam kanka görüşürüz."

-"Görüşürüz." Güldüm ,bu kızı da seviyordum deliydi ya ama çok iyi kız. Diğer çağrılara gözüm gitti mesaj gelmişti.

-"Aşağıda bekliyorum hala hazırlanmadın mı ağaç oldum burda." Of Ateş ya

-"Tamam bekle de Emre nolucak gelemem sen gel"

-"Ben onu da düşündüm Emre'nin başında durucak arkadaşımı getirdim hadi gel bekliyorum he bide rahat giyin elbise falan."

-"Çok beklersin." Dolabımın kapaklarını açtım siyah kot bir de beyaz tişört aldım. İç çamaşırlarımı da alt çekmeceden alıp giydim.

Saçlarıma da fön çekip rımel sürdüm.

Emre'yi son kez öpüp anahtarı alıp çıkarken bakıcının içeri geçmesine izin verdim.Ateş''nin ben süzdüğünü hissedebiliyordum.

-"Süzülücek biyerim yok bakma bana."

-"Bence bu halinle de güzelsin. Ama diğer türlü daha süpersin" derken gülmüştü ,buna sinir olmuştum.

-"Halinle de? Benim başka halimi görmedin ki."

-"Bidaha perdeleri tam kapatırsın artık." Aman allahım beni bornozlu görmüş olmalıydı rezil oldum.

-"T-tamam nereye gidiyoruz hadi gidelim de bitsin artık."

-"Veee geldik " Kafamı sağa çevirdiğimde mağazaya gelmiştik. Ne işimiz var burada Ateş?"

-"Kıyafetlerin nasıl desem , iğrenç. Aslında güzelde gideceğimiz yere uymuyor."

-"Ben elbise giymem en son ilkokulda giymiştim asla giymem."Arabayı parkedip indik.

-"Öyle bir giyiceksin ki güzelim." Beni belimden tutup mağazaya soktu karşımızda elbise bölümleri vardı ya banane giymem off.

-"Hadi denemeye başla bakıcam az vaktimiz var eğer giymezsen zorla giydiririm benim için keyifli olur" sırıttı erkek sonuçta

ne beklersin. Kapalı elbiseler baktığımı görücek ki elime kısa mini elbiseler sıkıştırdı. Giymemi işaret etti off ya.

Kabinlere gidip denedim birincisi siyah mini arkası açıktı yani bel dekoltesi vardı.Kabinden çıkıp Ateş'in önüne geldim ,

oldu mu anlamına başımı gösterdim

-"Bu olmamış güzelim başka.." Kabine gidip ikinci elbisemi denedim bu kırmızıydı sırt dekoltesi ve göğüs dekoltesi vardı tam dızlerimdeydi.

-"Bu nasıl?" Beni feci şekilde süzüyordu bundan rahatsız olmuştum.Bana Adeta tutulmuş gibi bakıyordu , gözlerini bir saniye bile kırpmadan beni süzüyordu.

-"Olmuş tamam." Kabine gidip üstümü değiştirdim kabinden çıktığımda bana topuklu ayakkabı bakıyordu ,verdiğini denedim olmuştu.

Kasaya gidip parasını verirken bende sporlarımı giyiyordum. Acaba onlarla nasıl yürücektim topukluyla ben h-hayır uyuşmuyor.

-"Saçların ve makyajın güzel kuaföre gerek yok galiba."

-"Salak şuan bu elbiseyi sırf senle bidaha konuşmayalım diye giyiyorum ilk ve son.Sana karşı çıkmıyorsam çabuk bitsin diye yani."

-"Yada bir kuaför de yapalım" diyip kuaför olan yere yürüdük şansıma da karşıda kuaför vardı.

İçeri girdiğmizde beni oturttu ve makyaj yapmaya başladılar. Makyajım bittiğinde oje sürmeye başladılar hemde kırmızı ya.

Ojelerin kurumasını bekledik.

Kalktım Ateş elime elbiseyi tutuşturdu kafasıyla giy işareti yaptı. Alıp

kabine girdim hayret kuaförde kabin vardı üstümdekileri çıkartıp elbiseyi geçirdim.Kabinden çıkıp kendime baktım baya sexi olmuştum.

Ateş kuaförcü bayana parasını verdikten sonra dışarı çıktık arabaya doğru yürüdük.Arabaya bindiğimizde arabayı sürmeye başladı gözleri bi anlığına bacaklarıma takılsa da hemen gözlerini çekti.

-"Orada sadece bana ayak uydur ,lafa karışma sana kimse de bakamaz ben varım korkma tamam."

-"Hıhı tamam Ateş bu arada beni tut tamam mı ben topuklu ayakkabıyla yürüyemem düşerim."

-"Geldik ,tamam ben varken düşemezsin güzelim." dedi ve koltuğundan inip kapımı açmaya geldi. Anahtarı görevliye verip koluma girdi , bende nereye geldiğimize bakıyordum b-burası Bar'dı.

Bizim burada ne işimiz vardi ki?


Selam arkadaşlar vote ve yorum yapanlara şimdiden thankk iyi okumalar

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin