Yavaş yavaş uyanmaya başladım. Uyandığımda karşımda Ateş'i gördüm koltukta uyuyakalmıştı. Aramızda kalsın ama çok güzel uyuyordu be.
Tam ayağa kalkıyım derken yere düştüm uyku sersemliğim tutmuştu. Ateş de uyanmaya başladı birbirimize bakakaldık. Sonra ayağa kalkıp;
-"Senin ne işin var burda" dedim.
-"Yerde not buldum bunlar ne neler oldu Emre nerde?"
-"Senin beni eve bıraktığın gece eve girdiğimde Emre yerde yatıyordu karnından vurulmuştu Allahtan yetişebilmiştim.
Yanında da not vardı işte hastaneye gittik şuan durumu iyi hastane de"
-"Anladım bu yapanı bulup kendi ellerimle öldüreceğim."
-" He tabi boş konuşma bizim peşimizi bırak artık.Şimdi soruma cevap ver ne işin var burda eve nasıl girdin?"
-"Sen arabaya binmeyince ben de evin önüne gelip seni bekledim ,
sonra sen gelince kapıyı açtın uykuluydun arkandan girdim beni farketmedin sonra sen uyanana kadar seni izledim uyuyakalmışım"
dedi. Güldü ,yanakları tam sıkılmalıktı çok güzel gülüyordu.
-"Bu arada unuttum sanma Emre iyileşince senle buluşacağız benden kaçışın yok güzelim"
-"Ooof unutmadın mı sen onu ya salak neyse benim hastaneye gitmem gerekiyor senle de o buluşmayı yapıp bidaha muhatap olmayacağım."
-"Seni bırakırım dışarısı yağmurlu üşütürsün sonra bu yağmurlu havada çıkılmaz he muhatap konusunda gelirsek görürsün sen"
dedi.
-"Beni umursadığını düşüneceğim çok komikk hahaha"
-"Belkide umursuyorumdur bilemezsin hadi ben çıkıyorum hazırlan aşağıda bekliyorum."
-"Tamam hadi siktir git artık "
-"Şşşşşş bayana yakışmaz küfür ayıp no küfür güzellik."
-"Uzatma kes çık hadi!"
-"Tamam ne bağırıyosun be çıktık yemedik odanı." Kapıyı sertçe kapattı salak ya kendini bişey sanıyor.
Üstümdekileri çıkartıp dolabıma yöneldim siyah pantolon ve beyaz tişört alıp
üstüme geçirdim. Emre'nin odasından Emre'ye kıyafet aldım. Ve aşağıya indim evin kapısını açtım arkamdan Ateş geliyordu.
Arabaya bindik ortam sessizliğini koruyordu. Bendeki de inat konuşmayacaktım. Sağa döndüğümüzde hastaneye geldik arabadan inip
Emre'nin yanına koştum ,odasına girdim çok şükür iyiydi , iyileşmişti. Eşyaları dolaba koydum ve koltuğa oturdum. Hakana teşekkür edip sarıldım.
Hakan kafasıyla Ateş'i işaret etti bu kim anlamında. Bende hiç kimse sadece Emre'yi vuranın kim olduğunu bulcak onun için geldi dedim.
Onlar bir süre birbirlerine baktılar anlam verememiştim.Doktor içeri girdi Emre'yi kontrol edip çıktı ,
bende koltuklara yattım uykum vardı hala biraz daha kestirsem bişi olmazdı.Ama kestiremedim çünkü Ateş ve Hakan kavga ediyorlardı
engel olmaya çalıştım ikisini de ayrı taraflara ittim ve özür dileyin dedim bidaha kavga olmayacak yakarım çıranızı. İkiside böyle bişey dememi beklemiyordu gülmüştüler. 1 gün sonra...
Emre taburcu oluyordu bugün , yavaşça elimi kollarının arasına koydum rahat yürüyebilsin diye sonra Hakan'ın arabasıyla eve gittik.
-"Emre ablam nasılsın bi ağrın sızın varmı?"
-"İyiyim abla merak etme."
-"Sana bunu yapanın kim olduğunu gördünmü ablam"
-"Evet gördüm"
-"Nasıl oldu anlatsana ablam"
-"Ben ders çalışıyordum odamda sonra kapı pat diye açıldı ama sorun varki bunu yapan erkek değil kadın işte sonra vurdu "
-"Bu yapanı bulayım gelmişini geçmişini sikeceğim" Emre güldü o da çok tatlıydı uzun zamandır ilk defa güldüğünü görmüştüm.
-"Emre peki bunu yapan kadın nasıl birisiydi?"
-"1.70 boylarında 25 yaşlarında 50 kilo civarında kumral saçlı siyah gözlü birisiydi"
-"Tamam bunları telefonuma kaydettim polise bildireceğim"
-"Tamam abla bu kişiyi bulursan bi kere de ben sikmek isterim fkfkfkf"
-"Sus sen kapa çeneni bakayım şimdi evde dinleniyorsun sonra seni uzak biyere göndereceğim burda can güvenliğin yok"
-"Nereye abla"
-"Uzak biyere..."
-"Peki okulum.."
-"Onlar halloldu bile sorun etme en iyi okuldasın "
-"Tamam abla." Aksine sevinmiş gibiydi Emre mutlu olmuştu , güldüğünü görebiliyordum.
Aynaya baktığımda Hakan'ın bir gözü hep bendeydi. Gözgöze geldiğimizde önüne baktı. Sonunda eve gelmiştik ,evimi özlemiştim.
Arabadan inip çantalarımızı aldım Hakan'a teşekkür edip eve girdik.
Emre salonda oturup televizyon izliyordu bende üstümü değiştiricektim. Aslında duş alsam iyi olurdu.
-"Emre ben duş alacağım ablacım sen otur burada"
-"Tamam abla" Banyoya çıktım üstümdekileri çıkartıp çamaşır sepetine koydum , sonra küveti suyla doldurup içine girdim...
Evettt arkadaşlar selamın aleyküm bence bu bölümümde güzel oldu şimdiden teşkkürler okuyup oy ve yorum yapanlara , iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
Genç Kız EdebiyatıHerşey o gece başlar. O gece ortaya yeni hayatlar serilir. O gece yeni günlerin doğmasının işaretidir.. Ordaki herkes o gece tekrar doğar...Aşka gelirsek de ; Tesadüflerin aşk olcağını kimse bilemezdi.bir hafıza kaybıyla noktanın buraya geliceğini k...