PRIETENI SAU IUBITI?

165 13 0
                                    

Eu-Nu am o viata tocmai usoara!Eu nu am parinti,nu am rude,nu am nimic!
C-Adica?
Eu-La varsta de doi ani,tin minte ca mama si tata se certaseră pe un motiv ca tatal meu era beat!Venea in fiecare zi beat!Aveam datorii,iar asta avea sa le fie greu fiindca nu aveau servici,ma intretineau doar din alocatie si ajutorul rar al vecinilor!Pana cand la varsta de 4 ani am fost lasata la un centru de plasament!Ma lasasera acolo fiindca divortasera si nu ma mai voiau!Iar la 7 ani,am fost adoptata de o femeie rea care ma punea la curatenie,iar daca greseam ceva,ma batea cu cureaua!Iar asa,la 10 ani,am furat toti banii din seiful femeii si am fugit tocmai din Bucuresti pana aici unde,am gasit o casa parasita.Am folosit 50.000 de ron ca sa pot avea o casa si uite unde am ajuns!Am numai 10 pe linie,si in curand va iesi albumul!!
C-Mama ce poveste!!!Cat de cruda poate fi viata ta!
Eu-Stiu!
C-Pot sa vin pana la tine acasa?Doar esti singura,nu?
Eu-Da!Uite ca am ajuns!(deschizandu-i ușa și aratandu-i privelistea)
C(uimit)-Ce frumos si primitor!
Eu-Mersi!Apropo,m-am gandit la ce ai zis mai devreme si vreau sa iti spun ca si eu...
C-CE?
Eu-Te plac mult!!
C-Nu cred!!!
Si ma strange in brate.
C-Imi retrag cuvintele,viata ta nu e rea!Nu a fost vina ta!Acum nu mai esti singura!!Nu vei mai fii niciodata singura!!
Eu-Multu..
C-Nu trebuie sa imi multumesti!Pot sa te mai iau o data in brate?
Eu-Ia vezi,poti??
C-Vino incoace!
Eu-Baa(si rad necontrolat)
Ma luase pe sus.
Eu-Unde ma duci??
C-Mi-e foame!Unde e bucataria?
Eu(Intorcandu-ma)-Acolo!Dar da-ma joos!!!
C-Nu!!
Eu-Haidee!!!
C-Uite ca suntem in bucatarie,na!!
Eu-Bine,dar eu nu pot manca imbracata asa!E incomod!Tu nu te schimbi?Acasa?La tine?Langa familia ta?
C-Am vorbit cu ai mei!Stiu totul deja,stai fara griji!!Dar in seara asta nu am nevoie de haine!
Eu-Adica?(inghitind in sec)
C-Dorm fara tricou ,daa!!
Eu-Tu!?La mine??Sa dormi?
C-Da ma ce e??Te deranjeaza??
Eu-SjsNuu!
C-Si atunci?
Eu-Si atunci nimic!!Ma duc sa comand o pizza!
C(dandu-si ochii peste cap)-Aaahh bine!.
Eu-Dar inainte ma duc sa ma schimb.
C(privind ciudat)-Mmbine!
Ma duc in dormitorul meu cald si cotrobai in dressing.Gasesc ceva lejer,ma pun cu spatele la usa si imi dau bluza jos,dar cand sa  imi dau si sutienul meu cel incomod,apare Cristi.O fuck!!
Eu-Poti sa iesi,te rog!??
C-De ce?Imi place ce vad!
Eu-Poate tu,dar mi-e rusine deocamdata!
Cristi se apropia de mine.Era in spatele meu.
C-De ce nu te intorci cu fata?Ai voie!
Eu-Nu mersi!
C-Atunci o fac eu!
Eu-Cristi,nu!!Stii ce,tu crezi ca eu sunt o curva sau ceva??
C-Nu dar nu.....
Eu-IESI AFARA ODATA!!!
C-Cum doresti!
Imi pare rau ca l-am suparat,dar eu nu sunt marioneta lui!Nu fac ce zice el!!Nu prea am incredere!!Ma indoiesc de faptul ca nu ma crede o fufa.
Ma schimb,dar cand sa ies,nu mai era nimeni!Cristi plecase!!!Sigur s-a suparat!!!Dar cum sa plece asa,fara geaca??Plec dupa el!
Dar nu stiu unde sta!!!Ahhhh...Fug peste tot,si inca nu l-am gasit!!Doamne cat de frig era!Ma duc in parc,si cad in genunchi,plangand.
Eu-DOAMNE CU CE AM GRESIT!!!SUNT SINGURA ACUM!!NU MAI AM PE NIMENI!!!DE CE??DEEEE CEEEEEE??????
Atunci simt o mana pe umarul meu
Era.........














































Va urma!Hihi😂😂😂😂😂
Voteaza si tu ca nu te doare mana!!
Hai paaaaaa!!!!!😂😂😂






























❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum