Cristi Pov:
O seara perfecta!!Dar acum e luni!!Mai bine fac Vineri!!!Planul asta e cam scump!!Ma schimb in pantaloni scurti,deoarece era foarte cald,si imi las pieptul la vedere.Ma pun in pat.Vorba Andrei,chiar mi-e somn!!Oricum mai este saptamana asta si vine vacanta,dar am tezele!!Vineri va fi ziua de glorie!!E perfect!!Nu vreau sa o dau peste cap cu notele!!
Andra Pov:
Ma invelesc intr-un prosop rosu,si merg in camera.Dar il vad pe Cristi,butonand telefonul.
C-Ce faci?(aratandu-si abdomenul bine lucrat)
Eu-Mmmbine!!Mi-e somn!
C-Vino incoace!!
Sar peste el si il iau in brate,iar asa adorm!!Da,cu prosopul pe mine!!
Dimineata,ma trezesc invelita in halate.Era 6 dimineata!Azi o sa dau teza la romana!!Aaahh...
Dupa,imi iau telefonul,care era incarcat 100%,si ma uit pe cam toate retelele de socializare,si observ ca am like-uri la poze de la Cristi!!Ce dragut!!Observ mesaje de genu"OMG I-A DAT CRISTIAN MUNTEANU LIKE!!!OR FI IMPREUNA!!??OARE???"E cam incomod,pana la urma e viata mea si fac ce vreau,si asa nu am pe nimeni!!In timp ce ma intindeam eu acolo,imi cad toate halatele ramand goala pușcă,iar atunci intra Cristi..
C-Ăăăăăăăăă..
Eu-Scuze!!Sunt urata!!Poti iesi?
C-Da!
Ma schimb intr-un pulover rosu,deoarece imi poarta noroc si niste blugi negri,apoi merg la baie,imi fac rutina,si merg la bucatarie.Era Cristi inca socat de ce vazuse.
Eu-Buna,Cristi!!
El se holba la mine.
Eu(facaindu-i cu mana)-Munteanu Cristian!!!
C-Ăăăă prezent!!
Eu-La ce te gandeai,nebunule?
C-Ehh,nimic important!!Am facut clatite!
Eu-Uuu,ceva nou!!
Amandoi le infulecam,vorbind despre teza de azi!
C-Nu o sa fie greu!E romana pana la urma!!
Eu-E o nimica toata!!
Era ora 7:25.Am plecat!!Era atat de frig incat mergeam impreuna tinandu-ne in brate!!Cand am ajuns la liceu,am fost intampinati de toata lumea,cerand sa facem poze cu ei!Ok.....
Amandoi mergem la Vlad,saracutul,nu are prietena🙁
V-Buna tuturor!!
Eu&C-Buna,Vlad!!Ce faci??
V-Nimic!Doar am invatat pentru teza!!Dar voi?
Eu-Ehh nimic!!
Se suna de intrare!Si incepe teza!!(DUPA TEZA:Wow,a fost usor!!)
Orele au fost plictisitoare,pana in ultima pauza,am observat ca Vlad a ochit o fata!!Oopaa!!!!
Nu zicem nimic,si mergem acasa!Aveam sa imi intalnesc noi mei parinti!!
Ajunsi acasa,ne schimbam in ceva frumos,eu ma schimb intr-o bluza roz cu linii albe,parul prins intr-un coc dezordonat lasandu-mi doua suvite pe fata,si niste legginsi(nu stiu exact cum se scrie) albi.Ma dau doar cu un pic de fond de ten,cat sa imi acopar cosurile nesuferite.Imi dau cu un balsam de buze,si GATA!!
Pun o masuta draguta langa semineu,si pun niste cafele!Totul e gata!!Atunci vin parintii lui Cristi,Spot nu cred si Vlad cu iubita lui,cred!!
Sper ca totul sa decurga cum trebuie!!!Va urma!!Hihi!!
Voteaza si tu te rog,din respect pentru acest fanfiction!!
Pa paaa!!!!
❤
CITEȘTI
❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)
FanficATENTIE: 1.Cartea are foarte foarte foarte multe clisee,ca si celelalte(facute de mine),asa ca citit-o pe propria raspundere. 2.Totul este doar caterinca!Eu am vrut sa pun personajul principal ca fiind Cristi,fiindca mi s-a parut interesant sa fac s...