Andra Pov:
Nu inteleg de ce se comporta asa cu mine.O lacrima imi curge pe obraz,si plec de langa el.
Ma duc langa mal.Apa e asa de calda.Incep sa plang,gandindu-ma la cat de urat mi-a vorbit.
Ma gandesc pana la urma sa caut ceva de mancare.
Eu-Wow,locul asta chiar e foarte frumos!!!E pustiu,dar minunat de linistit si relaxant!!!
Dupa 30 min de mers,carand valiza in acelasi timp ma gandesc sa ma opresc putin.Ma uit imprejur,si gasesc o casa parasita!Deci cineva a fost aici!!Cand intru in casa,observ muulte banane!Deci pana la urma,am gasit ceva de mancat!Incep sa mananc o banana,dar parca aud niste pasi.
Ma uit imprejur nedumerita de suntele necunoscute,si imi continui gustarea.Pana cand observ...
O MAIMUTA!!!
Eu-Ăăuooleeeuu!!!!Ajutoooorrr!!!!!!!Aaaaaaaaaaa!!!!!
Maimuta aceea ma fugarea!Probabil bananele erau ale ei.
Il observ pe Cristi care,avea in mana o cutiuta rosie.Oare ce era??
Eu-Chrrriisssthii,oohh maimuhhță m-ahh fugaritth!
C-Unde e ??
Eu-Acolo!!!Aaah.
Ma arunc in spatele lui Cristi,dar ups.....Era ranit!!Am si uitat!!!
Eu-Cristiiii!!!
C-Da-te...
Eu-Cristiiiiii!!!Mars de aici,maimuta in calduri!!!Mars!!Nu merge!!Zâât!!!!
C-Dă-te jo..
Eu-Aaa....Scuze!!
Ma dau trista de pe el,si ma uit in ochii lui.
Eu-Cristi,de ce nu imi spui de ce esti suparat??
C-Aveam o surpriza acolo,si era din munca mea!!!
Eu-Auzi,ce ai in buzunar???
C-Eu??Ăăm??Ce sa am???
Eu-Haide,ca te-am vazut!!!Serios!!Te uitai suparat la ea!
C-Uite,stiu ca o sa para nebunesc,dar eu nu pot trai fara tine!Esti cea ma importanta,frumoasa si iubitoare persoana pe care am intalnit-o vreodata!Te iubesc mult!!!!Esti totul pentru mine!!!Voiam sa iti zic ceva...
Eu-Nu cred!!!Ooh....
Se puse in genunchi,si deschide acea cutiuta rosie.
C-Asta voiam sa iti dau!!
Eu-Of...Nu..........Stiam.......Imi pare rau...Dar nu pot accepta....
C-......
Eu-Scuze......
Si fug plangand in hohote.
Cristi Pov:
Stiam eu ca nu e momentul potrivit.De ce am facut asta!!?Ăăh,doamne,cat ma urasc!!!!O inteleg ca nu vrea sa accepte.....Asta e...
Andra Pov:
Nu ma pot casatori acum!!E prea devreme pentru mine!!Nu vreau sa imi treaca tineretea prin față.
Incep sa plang.Vreau sa ma sinucid!!!Nu putem sa stam aici pana la nesfarsit.Ma apropii,cu lacrimi in ochi,de mal,si ma bag in apa.Ma duc din ce in ce mai departe de mal,si incep sa suspin.Ma bag sub apa.
Cristi Pov:
Oare unde e Andra??Nu o vad nicaieri!Valiza era aproape de mal.Inseamna ca,NUUUUUU!!!!!Repede fug pana in apa si incep sa o caut!O vad cum suspina si se baga in continuu in apa!Imi iau toata forta in mine si ma apropii de ea.O iau in brate si vad ca isi deschide ochii pentru cateva secunde.
Ajungem la mal,si o pun incet pe nisip.
Eu-Andra,de ce imi faci tu mie asta!?De ce???De ce???
Atunci ii curge o lacrima pe obraz.
Eu-Te rog deschide ochii!!!Te rog!!!!
A-Mi-este rusine de mine!Sunt un nimic.
Eu-Nu e adevarat!
A-Ba este!Nu cred ca ma mai poti ierta!Nici nu merit.
Eu-Nu mai vorbi aiurea!!Nu ai gresit cu nimic!!Eu mereu te voi ierta!!!Fiindca te iubesc neconditionat!!!Vreau sa iti intre bine asta in cap!!!Vino aici!
Si o iau in brate.
Andra Pov:
Ma simt atat de bine cand ma ia in brate!!Parca ma regasesc in el!Mi-era dor de mainile sale musculoase,dar si fine,ce ma faceau sa ma simt protejata!!
Eu-Te iubesc mult,iubire!!!
C-Si eu mai mult decat crezi!!!
Atunci ma uit in ochii aia caprui,el isi apropie incet fața sa de a mea si incepe sa ma sarute.Incet incet,apasa sarutul unul devenind din ce in ce mai lung.Dupa 7 minute,din lipsa de aer,ne oprim din "paradisul nostru",si zambim unul la altul.
Eu-Hai sa revenim la valiza asta!!Hai sa vedem ce e in ea!Ce zici!!?
C-Da!!!De curiozitate,unde ai gasit-o ca aia nu e a noastra.
Eu-Am "imprumutat-o"de la un cuplu similar ca al nostru!!!Nu prea m-am uitat in ea.Dar este foarte foarte grea.
C-Este din metal.
Eu-Stiu,dar sigur are ceva in ea.
Cand deschidem valiza,ramanem socati!!Era...VA URMA!!!MUUAHAHAHAHA
Nu uita-ti de vot,pleeaaseee!!!!M-am chinuit mult sa il fac!!!!Nu am mai avut idei,asa ca macar da-ti si voi un vot va rog!!!!!PWP!!!PAAAAAA😂❤
CITEȘTI
❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)
FanfictionATENTIE: 1.Cartea are foarte foarte foarte multe clisee,ca si celelalte(facute de mine),asa ca citit-o pe propria raspundere. 2.Totul este doar caterinca!Eu am vrut sa pun personajul principal ca fiind Cristi,fiindca mi s-a parut interesant sa fac s...