Eu-Buna ziua!!Spotiiii!!!!!(si incep sa ma joc cu el)
M-Andra,nu!?
Eu-Da!Pe dumneavoastra!?
M-Ma numesc Stela,dar imi poti spune *mama*!
T-Si mie imi poti spune *tata*!!
V-Iar mie frate!!
Eu-Off,va multumesc din suflet!!Sunteti asa de draguti cu mine!!
V-Nu ai pentru ce!Am vorbit cu Cristi la telefon!Iar noi vom fi de acum incolo familia ta!!Ne poti intreba si cere ajutorul oricand este nevoie!
Si toti ne imbratisam,chiar si Spot se baga printre noi si latra!
Eu-Stati jos,sigur va este frig!
V-Asa este,mi-a inghetat fata de la viscolul asta!
M-Mofturos mai esti,copile!
V-Shh!
Eu-Asezati-va aici!
Ne-am asezat cu totii pe canapea,iar Spot se juca pe covor.Eu aduc niste cafele si vorbim!
M-Si cum ai ajuns aici!Cristi nu ne-a zis tot!
Eu(oftand)-Pai nu tin bine minte,stiu ca la varsta de doi ani mama si tata au avut un mare scandal pe motivul ca tata era mereu beat,traiam in saracie,intr-o cocioaba de carton,aveam datorii,si la varsta de 4 ani m-au dat la un centru de plasament!Divortasera!Iar la 7 ani am fost adoptata de o femeie putred de bogata,care ma punea in fiecare zi la curatenie,ma trezea cu o galeata de apa foarte rece,la ora 5 dimineata,si daca faceam ceva gresit,ma batea cu cureaua.La 10 ani,la ora 23:30 am furat cred ca 50.000 de ron,poate si mai mult,si am fugit din Bucuresti pana la o casa parasita din Constanta!Am renovat-o,am curatat-o,mi-am luat mancare si de imbracat,si m-am dat singura la scoala primara!Invatam in fiecare zi,faceam mancare singura,si uite asa,am ajuns aici!Am numai note de 10,si tocmai am scos un album!
M-Canti!??
Eu-Da!!Muzica este viata mea!!!Cu ea,imi castig hainele,mancarea si platesc lumina,apa si gazele!
V-Mama,nici eu nu stiam de chestiile astea!
Eu-Da...E greu!!Dar ma descurc!!Acum ca va am si pe voi,viata mea devine din ce in ce mai frumoasa!
C-Off,saracuta mea frumoasa!!
Eu-Mersi!!(si il pup)
Dupa 2 ore de vorbit,toata lumea pleaca.Maine e teza la mate!!Ăăăăhhh!!Ma duc sa imi fac rutina de seara,iar cand ma demachiez,apare Cristi(daa,fix atunci trebuia sa apara si el)
C-Buna,iubire!
Eu-Buna,iubi!Ăaaaaaa sunt demachiata!!Poate nu vrei sa ma vezi!!
C-De ce??Nu esti urata!!
Eu-Riscul tau!!O sa te sperii!!
Cu frica,ma intorc spre el,dar nu reactioneaza,ba din contra,rade si ma strange in brate:
C-Ooff,prostuto!!Esti asa de frumoasa!Esti mai frumoasa naturala!!
Eu-Serios?(si fac fata de catel plouat)
C-Da!!(Si ma saruta)Faci baie cu mine?
Eu-Asta sa o crezi tu!!
C-Ăăăăăăhhhhhh,binee!!
Eu(răzând)-Doar glumeam!!😂
C-A,da??
Eu-Da ma,ce?
C-Bine!!Pot sa te dezbrac eu?😏
Eu-Haha,ce gluma buna!!Nu!!!Eu doar fac baie de relaxare,adica voi fi in costum de baie baa!!
C-Bine!!
Eu-Ma duc sa ma schimb!!
C-Eu te astept aici!
Ma duc sa ma schimb,sa vad daca Cristi poate rezista!!Imi iau cel mai *tuse*frumos si elegant costum!Ha,nu l-am mai purtat pe asta!!Imi pun un prosop pe mine si merg la baie,dar cand sa intru,era deja in cada,plin de spuma,lol!:))
C-Ce faci??
Eu-Aa,pai bine,astept sa imi faci loc,tu!!?
C-Eh,sti tu,nimic!!
Eu-Da-te sa stau si eu!!!
C-Nu poti sa stai pe mine??
Eu-Paii..
C-Paii ce!?
Eu-Ăăăhh bine!
Imi dau prosopul de pe mine jos,putin rusinata,si ma pun cu fata pe el!El zambea necontrolat la mine,inca rezista!!!E bine!!
C-Ce relaxant!!Nu!?
Eu-Daa,esti tare ca o piatra!!E foarte incomod!!Mai bine ma dau...
Si atunci,nu stiu cum,se pune peste mine,iar asa apa ma frige!
C-Mai bine?
Eu-Nuuu,ma fffrrrrriiiiigggee apaaa!!!
C-Ăău,stai!
Si se da jos de pe mine!
Eu-De ce nu ma poti lasa in pace??
C-Eu doar...
Eu-Stii ce,mai bine ma duc sa dorm!!Noapte buna!!
Cristi ramane in picioare,si trantesc usa.Ma pun in pat si ma invelesc in tot patul,cu gandul la tocmai ce se intamplase!Am fost cam dura cu el!El poate voia sa ma faca fericita!!Dar cada aia nesuferita era prea mica pentru doi!!
Incep sa plang,si sa imi trag vreo zece palme.Dar intra Cristi.
C-Hei!!Andra,esti bine!?
Eu-Ăăăm,da...Cred!
Se apropie de pat si vine la capul meu:
C-Imi pare rau pentru ce s-a intamplat mai devreme!!Ma poti ierta??
Eu-.......Va urma!!
Cam naspa capitol,dar merge!!!
Voteaza si tu!!!
Pa paaa!!!!!❤❤❤❤
CITEȘTI
❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)
FanfictieATENTIE: 1.Cartea are foarte foarte foarte multe clisee,ca si celelalte(facute de mine),asa ca citit-o pe propria raspundere. 2.Totul este doar caterinca!Eu am vrut sa pun personajul principal ca fiind Cristi,fiindca mi s-a parut interesant sa fac s...