IN SALBATACIE!

95 4 0
                                    

Eu-Ajutoooorrr!!!!Cristiiiiiiiiii!!!!!!!
S-Puneti-va centurile!!!!
Si aterizam pe o insula mica,iar atunci lesin.
Cristi Pov:
Toata lumea era moarta!Fix noi am supravietuit !!!Fix noi!Ma rog,eram ranit grav la mana,si la picior,dar nu murisem.Dar Andra lesinase.Nu vreau sa o pierd!!
O scot repede din avion,asa,ranit cum eram,o pun incet pe jos,si incep sa o misc.Se trezeste!
A-Cristi...
Eu-Andra!!Esti bine??
A-Da!Dar vezi ca explodeaza avio..
Si ma pun repede peste ea!
Avionul era distrus!!!
(IN MINTEA LUI CRISTI):
Ce pana mea companie de avioane mai e si asta!?Acum ce facem??
Cum o sa ne  intoarcem acasa???CUM??
Eu-Andra,esti bine???
A-Da,dar tu nu!!!
Eu-Ba da!!
A-Ba nu!!!
Eu-Ba da!!
Si atunci imi arata sangele de pe mana.
A-Atunci asta ce e??
Eu-Ketchup!
A-Da,da gata cu vrăjelile si hai sa vedem daca mai avem ceva intreg prin avionul asta!!!Dar tu stai aici,sa te pansez cumva!!Rezista,da??
Eu-Normal,sunt barbat!!Stiu ce sa fac!!
A-Superiorule!!:))))
Eu-Intelectualo!!!:))
A-Hai ca ma duc sa caut haine!!
Andra Pov:
Fug repede spre zdreanta aia de avion,si caut ca o nebuna niste haine,sau macar o trusa de primul ajutor.Dar nimic.Pana la urma am gasit hainele noastre de parca zici ca erau mancate de sobolani!Le iau,si ma duc la Cristi care parea ca nu avea sa il deranjeze situatia in care eram!El niciodata nu e negativ!!!
C-Ai venit in sfârsit!!!
Eu-Da,da!!Dă-mi mâna!!
I-am infasurat mana in tricoul meu preferat!!A fost dureros si pentru mine,fiindca era tricoul meu favorit,dar si pentru Cristi,fiindca era ranit!!
Am urmat dupa la piciorul stang,pe care l-am infasurat in doua maieuri de ale sale.
Eu-Te doare??
C-Nu.Daca esti bine nu ma doare!!
Eu-Vai vai,siroposule!!😂
C-Vai vai,fița fița!!!
Eu-Noi ce facem acum????Cum o sa traim??Ce o sa mancam??Cum o sa ne spalam??Cum o sa putem anunta pe cineva ca suntem aici???Ce facem cu cadravele din avionul ala??Hăă???
C-Păăi...Rezolv eu!!
Eu-Ce trebuie sa facem??
C-Pai putem face un cort din ce gasim din avion,la fel si cu hainele!
Eu-Păăi eu nu am haine!!!
C-Păăi nici eu!!!E o situatie grea!!!
Eu-Daa,chiar este!!!Ma duc din nou la avion sa ma uit mai atent daca gasesc ceva!
Ma duc din nou la avion,si dupa 10 minute,gasesc o valiza mica,dar si foarte grea!Ma uit dupa Cristi.
Eu-Cristiiii,unde esti măi???
Nu era nicaieri!!!Am "imprumutat" o valiza de la un cuplu si am inceput sa il caut.Strigam intr-una dupa el!!Uff,este atat de grea valiza asta!!!
Pana la urma il gasesc ingandurat ,aproape de mal.
Eu-Off,aici erai!!Doamne,nu mai te plimba peste tot!!!Si asa esti ranit!!!
C-Scuze,doar ca sunt foarte agitat!!
Cristi Pov:
In aceasta calatorie,aveam de gand sa o cer in casatorie..Mdaa..Aveam totul pregatit acolo!!!Toti banii din Youtube munciti pentru un nimic!!Sunt atat de
ăăh...Nu stiu ce puii mei sa fac acum!
Andra Pov:
Eu-De ce mă rog esti tu agitat??
C-Nu e treaba ta,da???
Eu-Cum adica nu e treaba mea??
C-Uite,mă poti lăsa singur,te rog???
Eu-Dar...
C-Te roog!!!
Eu-Cum zici tu!!(oftand)
Ce se intampla cu el!?Devine din ce in ce mai nervos!Cu ce am gresit,nu inteleg!!!
Ma  gandesc sa caut prin valiza,sa vad ce e acolo.Gasesc foarte multe haine,spre surprinderea mea,o pereche de adidasi de fiecare,perie de par uuu si cam atat.E bine!!
Dintr-o data incep sa devin trista.Ma tot gandesc la cat de ciudat s-a comportat Cristi cu mine mai devreme.Oare ce ascunde!?Ma inseala cumva??Nu mai vrea sa fim impreuna ??








































































Va urma!!Hihiii😂😂
Cam scurt,dar meh n-am mai avut idei!!Voteaza si tu acolo daca ti-a placut!!LOVE!!!BYEEE(engleza asta nah nah:)))))







❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum