REVENIRE:

115 4 2
                                    

MA TREZESC PE JOS,CRISTI ERA LANGA MINE SI TOTI CEILALTI PLANGEAU!
Cristi Pov:
O vad cum incet ii curge o lacrima pe obrazul sau,si zambea.
Eu-ANDRRRAAAAAAA!!!!!!IUBITA MEAA ESTI BINE????
A(incet)-Dah..Sunt putin ametita.Ce s-a intamplat,si de ce sunt aici?
Eu-Iti voi povesti eu!!Dar acum e bine ca esti treaza!!!Te iubesc mult,piticotul meu frumos!!Mi-a fost foarte dor de tine!!!
O iau in brate(stil mireasa) si o duc intr-un salon.O pun incet pe pat si o vad zambind!La cate a patit,desi ea nu a stiut,inca e vesela!Asta e Andra mea!!
D-E imposibil asa ceva!!Domnisoara,va mai amintiti cum il cheama pe el?(si arata spre mine)
A-Da,e iubitul meu Cristi!
Am zambit.Toata lumea a zambit.
D-Dar ea?(aratand spre mama)
A-Da,e mami!
Mama zambea cu lacrimi.
D-Ii stii pe toti??
A-Da!!Ala e Vlad,acolo e tati si acolo e iubita lui Vlad!
D-Cum te cheama?
A-Marin Andra Alexandra!Am 16 ani da da!!Stiu tot,nu am uitat,boss,batranel,virginel!:)))
D-Ăă asa,ok peste 10 min o puteti externa!E IN REGULA!
Eu-Ma bucur sa aud asta!
Andra Pov:
Eram acasa,era primavara!!Maine e cea mai importanta zi din viata mea!!Si anume ziua mea!!Dar si implineam 5 luni de relatie cu Cristi!Pfffffuuu....
Ma uit pe laptop,ehh nimic interesant..
Era 20 aprilie..
Stateam pe terasa din spatele casei..Eram ingandurata!Mi-as dori imi intalnesc o data si o data in viata parintii mei biologici..Imi e dor de ei. Asa cum erau ei..Betivi sau nervosi,eu tot ii iubeam.
In timp ce stateam pe fereastra ,noaptea la ora 00:00 da da..stiu a trecut repede ziua..Aud usi deschizandu-se.
Eu-Cristi ai venit??
C-Da,dar nu singur!!
Ma duc nedumerita dupa el,si vad un catel!!!!!Un bichon!!!
Eu ma arunc pe Cristi , il dau jos,si incep sa il pup pe toata fata.Zici ca eram un copil.
Eu-Multumesc,multumesc,multumeeeessc!!!!!
C-Andra(râde),Andra stai!!!(râde mai tare).Staii..Nu mai am aer!!
Eu-Doar iti arat cat de mult iti multumesc!!!!!Esti cel mai tare!!
C-La multi ani!!!Ai insfarsit aceeasi varsta ca mine!
Eu-La multi ani noua,iubire!!Am implinit 5 luni!!!
La auzul acestor vorbe,ma ia in brate si incepe sa ma invarte.Ups,am uitat de catelus.Acesta latra si se invartea si el cu noi.Eram o familie fericita.
C-Mai am multe pentru tine!Dar acum trebuie sa te culci!
Eu-Eu vreau sa dorm cu tine!!!
C-Inca nu i-ai dat numele catelului!!E fata!!
Eu-Hmm....Abby e frumos!Iti place?
C-Da!!Foarte frumos!!!Ma bucur ca iti place!!(in soapta)Dar asta nu e tot!!Hai in camera!Este 1 dimineata!!
Eu-Eeh,ce conteaza??E sambata acum:)))
C-Bine,dar hai la somn!!
Eu-Dar..
C-Naaaaniiiiii!!!!!
Atunci o iau pe Abby in brate si merg in dormitor.Sar in pat,si Abby dupa mine,si vine si Cristi care sare pe mine.
Ne bagam toti trei in patura si adormim.
Era ora 8 dimineata.Eram trezita de limbuta lui Abby.
Eu-Nu mai ma linge,Abby!!!Ma gadili!!
Atunci intra Cristi in camera cu micul dejun.Ce dragut!!De cand nu mi-a mai facut mie de-astea,hă,hă.
C-Neata,iubire!Neata,Abby!
Eu(intinzandu-ma)-Mmmmm,neata!!
C-Asta e pentru tine!
Era un buchet imens de trandafiri rosii ca focul,si un frumos colier din argint cu initialele noastre,intre ele fiind o inima roz!!Cat de frumos!!!
Eu-Iubii,nu trebuia!
C-Eee,inceteaza cu "Nu trebuia". E ziua ta si trebuie sa o traiesti din plin.O ai doar o data pe an!!!
Eu-De parca nu stiam asta!!(si radem)
C-Sii ghici ce?Am luat 2 bilete pana in Dubai!!!Surprizaaaa!!!
Eu-POFTIIMMM???NU CRED!!!MULTUMESC MULT DE TOT!!TE IUBEESCC!!!
C-Si eu!!Maine vom pleca!!
Eu-E perfect!!!
C-Dar deocamdata...
Se pune oe mine si incepe sa ma sarute pasional.Dupa 5 min,Abby ma trage de par.
Eu-Auuu!!!!!
A(Abby)-Ham!!Ham!!Ham!!!
C-Cred ca ii este foame.
Eu-Mhm.Ma duc sa ii dau..
C-Lasa ca ma duc eu.Tu du-te si pregateste-te!!
Eu-De ce??
C-Mergem pana la mama!O luam si pe Abby cu noi!!Spot si Abby sigur vor deveni prieteni buni!Mama,tata si Vlad ti-au facut o surpriza!Eu nu stiu nimic!
Eu-Mmm bine!
Ma duc la baie,imi fac un dus revigorant,ma usuc la par,incep sa imi fac rutina de ingrijire a feței!In timp ce imi puneam o masca pe fata,intra Abby.
Eu-Abby!!Ce faci,cutu meu frumos!?Hm??
A-Ham ham ham!!!!
Incearca sa imi ia prosopul de pe mine.
Eu-Maaii,da rea mai esti!!
A-Ham ham!!Ham ham!!!
Abby ma tragea din ce in ce mai tare de prosop.Ce voia oare?
Ma duc dupa ea,si il vad pe Cristi ca pregatea niste valize.
Erau pentru plecarea in Dubai,da,da!!
C-Ce este,iubire?
Eu-Abby ma tot trage de prosop!Apropo nu te uita la mi..
C-Ce dracu ai pe fata?
Eu-Asta ziceam!!Sa nu te uiti la mine...Offf.Ma duc sa ma clatesc!
C-Esti foarte caraghioasa!!Parca nu esti tu!
Eu-Aoleu!!(si radem)
Ma duc la baie,si imi dau masca *minune* jos!Ma duc in dormitor,si incep sa cotrobai prin tot dressing-ul!!Gasesc o rochie alba,cu dantela,fara umeri,cu o funda alba pe bust,si cu modele florale de la bust pana la genunchi!!Era simpla,dar foarte discreta!!Super!!O iau!!
Ma incalt cu niste sandale albe,imi dau cu parfum,ma machiez putin,si imi las parul natural!Sunt gata.Oare Cristi e gata?
Ma duc la sufragerie,si era gata!
C-Mergem,printeso?
Eu-Da,cavalerule!
Si radem!
Ajungem acolo,nimic special!Cand intru in apartament,erau toti colegii mei,Mama...Tata...Si fratemiu...
Eu-Cat de dor mi-a fost de voi!(Si ne luam toti in brate!)
V-Asta e pentru tine!
Primesc un breloc din aur pe care scria"Frati" si el are"Pe viata",un buchet foarte dragut de trandafir,si un colier cu numele meu!!Cat de dragut!!!
Eu-Oh,Vlad,iti multumesc mult!!!Esti un dragut!!!
V-Cu placere,Andra!!Te iubesc mult,surioara mea!!!
Eu-Si eu mult,fratiorul meu!!!
Si ne imbratisam!
M-Asta e pentru tine,din partea mea si a tatalui tau!!
Primesc vreo doua parfumuri,3 creme,o cutie cu bomboane si o pereche de cercei "Channel" arginti!
Eu-Cat de dragut!!Multumesc mult!!!
CM(Colegii mei)-Andra,vrem sa ne cerem scuze pentru ca ne-am purtat urat cu tine!!Iti faceam astea pentru ca eram invidiosi pe tine!!Dar ne-am dat seama cat de mult ne-ai suportat si cat suntem de norocosi ca te avem!!!Am creat o poezie,nu e cine stie ce!!Speram sa iti placa:
Alina spune prima:
Chiar daca nu faceam tema,
Ma duceam la Andra mea,
Si imi dadea fara probleme,
Raspunsurile la probleme.
Vreau sa iti spun vreo doua lucruri:
La multi ani cu sanatate,
Sa devii o cantareata
Ce are o popularitate
Ce o merita din plin,
Andra noi mult te iubim!
Acum Dani:
Daca Andra nu exista,
Nu eram impreuna cu Ema,
Nu stiam nici sa agăț,
Fara tine eram băț
Multumesc pentru ajutor
De acum raman dator
Cu orice tu gresesti
Cu un sfat te rasplatesc
La multi ani,fata speciala
Sa ai bani multi,visuri in viata
Implinite si fericite
Si scopurile sa fiu implinite !!
Toti colegii:LA MULTI ANI,CU SĂĂNĂTATE,SĂ VĂ DEA DOOMNUUL TOT CE DORITI,ZILEE SENIINE SI FERICIIRE,LAA MULTI AANI,SĂĂĂ TRĂIIIITI!!!!!!!!
In timp ce ei cantau,Vlad filma si Cristi imi aducea un tort super frumos de culoare mov,cu o figurina ce semana izbitor cu mine ce canta!!Un lucru mai frumos de atat nu poate exista!
Incep sa plang de fericire,Cristi si Vlad deja erau langa mine,si filma si canta!
C-Puneti o dorinta!
Eu-Nu..Nnnu am!!
C-Haide,stiu ca ai una!
Eu-Bine!!(Imi doresc sa...)





























































Va urma!!!
Suspans,hihi!!!
Cel mai lung capitol!!!
Love ya!!
Byyeeee!!!
(O dau si eu pe engleza)

❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum