ULTIMUL CAPITOL

140 8 3
                                    

C-Marin Andra Alexandra,te mariti cu mine?
Eu pur si simplu eram socata!Cateva secunde ma uit peste tot,si dupa imi spune:
C-Accepti sau nu?
Toata lumea spunea in cor:Da,Da,Daaa!!!
Eu-DAA!!!
Toata lumea a inceput sa aplaude,eu bufnind in plans,dupa sar peste viitorul meu sot(ay ce bine suna),si ma invarte.Dupa ce ma da jos,imi pune incet inelul!Doamne,cat de frumos era!!Atunci cred ca era si timpul sa spun si eu vestea cea mare:
Eu-Stati!Am si eu ceva de spus!
Toata lumea se uita nedumerita la mine.
Eu-Iubitule,dragii mei prieteni,a venit vremea sa deveniti rude!
Imi pun mana la burta,si ma apropii mult de Cristi.
Eu-Cristi,ea e Beatrice!Beatrice,el e tăticul tau!
Atunci toata lumea incepuse sa tipe,iar Cristi cazuse in genunchi.Se ridica in picioare,si ma prinde intr-un sarut de toata splendoarea.Prietenii aplaudau puternic.Atunci el imi pune mana la burta si mi,o imbratiseaza.
Cat de dragut nu?
Dupa acest moment,muzica reincepu,lumea iar dansand,iar eu si Cristi ne dam jos de pe scena.
Am petrecut pana la ora 7 dimineata.
Peste 2 saptamani:
Azi este ziua cea mare.Voi merge la altar.Nu imi vine a crede asa ceva.Sunt atat de emotionata.Din pacate,parintii mei adevarati nu sunt langa mine,iar asta ma doare.Dar nu ar trebui sa bag asta in seama.
Mi-e lene sa zic cate s-au intamplat,fiindca am avut parte de o nunta de pomina.Am fost cred ca vreo 500 de persoane,mda nu aveam loc nici sa merg prin curtea mea.Am facut un photo-shooting cu Cristi pe un vapor fiindca da,si ne-am distrat la maxim!Am dansat,am cantat si am facut muulte poze pentru a ne aduce aminte de fiecare moment petrecut in acea minunata zi!
Peste 9 luni:
Ma trezesc super obosita,cu dureri enorme de burta,in noul meu pat,in noua mea casa.Mmdeap,dupa nunta,am strans suficienti bani incat sa maresc casa si asa am renovat-o.Acum casa este mult mai mare si mai spatioasa.Am facut o camera si pentru fetita noastra,pentru Beatrice.
Ma duc la baie,imi fac rutina,si merg in bucatarie bcs i'm so hungry(ce ma prinde engleza astaa).Il vad pe sotiorul meu,la fel de obosit ca si mine.Chiar daca azi era Craciunul,nu aveam chef de absolut nimic.Urma sa vina lumea la noi.Trebuia sa pregatim totul.Dupa o ora buna de pregatit mesele cu mancare buna pe ele,apar si oaspetii.Nu erau multi,dar erau cei mai importanti pentru mine si Cristi.
Venisera parintii,Vlad si Bianca(iubita lui Vlad),5 Gang w Alvarez yas,Mimi,Irina,si Skivo.
Primesc o multime de cadouri.Nu pentru mine,ci pentru bebe.Eh,merg mai multe haine.
Eu-Va rog,asezati-va la masa.Am facut amandoi mancarea.
C-Eu am facut cozonacul.
S(Selly)-Ăhă,e bun rău de tot.
G(Gami)-Bă nu fi zgârcit si dă-mi si mie.
Ex(Exploit)-Aveti ton?
P(Pain)-Eu vreau sarmale.
Di(Diana C)-Eu iau tot,nu va dau nimic.Sa fie clar.
I(Irina)-Dia,stii ca te iubesc,imi dai si mie putin din cozonac?Nu fi...te rog io.
M(Mimi)-Da mie nu imi da si mie salata aia de vinete?Dă-mi-o Skivoo...Iti ia zece mii de ani.
Sk-Na,aici!!
Eu-Va mai aduc mancare,sa nu va mai certati atat!
In timp ce ma duceam incet la bucatarie,simt o durere de neimaginat!Mi se rupse apa(pam pam)Tip cat pot de tare la Cristi!
Eu-CRIIIISTIIIII!!!!!!VINO REPEDE!!!!
Cand intra in bucatarie,eu eram pe jos,inca sprijinindu-ma de perete.
Eu-Cheama repede ambulantaa!!!
Repede,apar si fetele.
M-Hai in camera ta!!
I-Usor,hai!
Sk-Ai grija!!
D-Lasati-ma pe mine!
Aveam contractii din ce in ce mai mari.Simteam ca ma sufoc.
Fetele ma aduc in camera mea si a lui Cristi,si ma pun pe pat.
M-Aduceti repede niste paturi!!Acum!!!
D-Unde sunt??
Eu-In dulaAAAAAA!!!
Din camera de oaspeti:
Ex-Eu vreau toon!!!
S-Esti prost de bubui!!!Aia tipa isteric si tu vrei ton?
Ex-Da!!Mie imi e foame!!Dar eu macar rezist,nu ca un grosolan ca tine!!!
S-Taci tu ma,disperat de ton!!TONtule!:)))
G-Aoleu,mie imi frica deja.
P-Ce ai ma?De parca nu ai mai auzit tipete de astea!!
S-Hehehe!!!!!Mai omule,ce ai esti in calduri?Esti mai rau decat Cristi!Ala isi da cu palme in cap,ori face ture de casa ori isi roade unghiile!Nici nu stie ce face!Dar t
u sincer,il intreci!!
V-Ma lasi?Asa voi fi si eu cu Bia!
B-Aoleu,tu nu te gandi ca vom deveni acum parinti!Stai cuminte in banca ta!!!
Atunci vine si ambulanta.
Cand intra in camera patul era plin de sange,chiar daca avea prosoape si paturi peste tot!
Doc-Va rog dati-va la o parte!Hai!!!Haii mai tare!!!
Eu scoteam sunete de usa scartaita.Dupa 2 min,am reusit.Oficial am devenit mamica.
Doc-Ati reusit!!Aveti o fetita de nota 10!!!Felicitari!
Am inceput sa plang!Eram asa de fericita!Doctorul iese din camera,iad fetele se pun incet langa Beatrice!Era asa de cuminte!
M-Bravo Andra!Felicitari!!
I-Ce fata frumoasa ai!!
Sk- Vreau si io!!
Cristi Pov:
Doctorul iese din camera,cu zambetul pe fata!
Eu-E bine?Andra e bine?Beatrice??Cum e ???
Doc-Felicitari!!Aveti o fiica de nota 10!O puteti vedea!!Dar trebuie sa dam o tura pana la spital pentru a îi face si mamei si copilului niste analize.
C-Va multumesc din suflet!
Imediat dau buzna peste frumoasa mea familie!
Ma apropii incet de Beatrice,care arata ca un ingeras!
Eu-Seamana cu ta-su,ce mai!
A-Mai degraba cu mine!
Ma apropii incet de ea si o sarut.
Eu-Te iubesc!
A-Si eu!!
TF(toate fetele)-Felicitari!!!
Atunci,apare toata lumea!
Nasica mea acum este si a ei!!(Dia)
D-Buna frumoaso!!!
A(Alvarez)-Cat de frumoasa e!!!
Eu-Va multumesc mult ca sunteti aici!!!Va iubesc pe toti!!
De acum incolo,voi incepe o noua viata!!!Stiu ca va fii greu,dar si frumos!!!Ma bucur de viata pe care o am!!!































SFARSIT!
DA,SA STITI CA SUNT DESTUL DE MANDRA DE ACEASTA CARTE!!SPER CA VA PLACUT,CA V-AM FACUT SA RADETI,SA CRINGEȚI,SI SA PLANGETI(BINE POATE NU ASTA).VA MULTUMESC PENTRU CA MI-ATI CITIT CARTEA!!VA IUBESC!!!PAAAAAA!!!!!!!!
























Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum