Au trecut 8 ore de cand nu mai m-a sunat!!Sunt atat de ingrijorata!!Oare ce se intampla??
Era ora 23.Ma gandesc sa il sun.Nimic.Ăăh,dacă ma inseala,cred ca innebunesc.Mai sun o data.Cineva imi raspunde:
#Covorbire telefonica#
(?)-Alo?Andra?(Avea o voce foarte pitigăiata si cunoscuta)
Eu-Da??Cine esti??Si unde e Cristi??
(?)-Cristi e cu mine!!!E la caldura!!Stai fara griji,pisicuta mica in calduri ce esti!!
Eu-Tu esti Maricica?(P.S Maricica e târfa liceului,si singura care a fost prin toate paturile baietilor de a 12 a)
M-Hehe,se pare ca nu esti asa de proasta,cum credeam!
Eu-Ce ai facut cu Cristi!!?
C-Iubito,m-a răpi..(tipand cat a putut dar fără a intelege vreun cuvant)
M-E impreuna cu mine acum!!Te-a lasat!!Nu are cum sa stea cu o afona insuportabila ca tine!
E-Eu...
M-La revedere,pisi(si rade malefic,specific tarfelor)
#Convorbire telefonica incheiata#
Nu pot sa cred ca m-a inselat.In timp ce eu il asteptam acasa,se pare ca m-a lasat!Sunt din nou singura!!Nu pot sa cred asa ceva!!Incep sa plang in hohote puternice ce imi miscau plămânii din loc,si cad jos la pamant.
Ma gandesc sa ma sinucid!!Nu mai am ce face pe acest pamant!!
Si asa nu am pe nimeni!
Iau imediat un cutit din bucatarie,si incep sa ma tai.
Dar aud niste sunete de usă!Dar nu mai pot sa ma ridic.Mi se face negru in fata!Lesin si raman inconstienta!
Vlad Pov.
Oare Andra stie că(,)Cristi e răpit??Ma duc la ea acasa,dar cand o strigam,o auzisem tipand puternic,dupa un sunet de bubuitura.Ma duc in bucatarie,si o vad intr-o balta de sange,taiata la vene!!Cad in genunchi si incep sa ii trag mici palme peste fata.
Eu-Andra!!Andra,hai trezeste-te!!!!Trezeste-te!!!!!!ANDRAAA!!!Vad cum isi deschide foarte lent ochii si imi rosteste foarte incet numele!
A-Vlad!
Si lesina iar!!Sun la salvare,peste 5 min ajunge si o ia!!!O sun pe mama!
#Convorbire telefonica#
M-Da,Vlad!
Eu-Mama,imediat mergi la spitalul municipal!!Andra a lesinat!!A incercat sa se sinucida!!!Nu stiu de ce!!
M-Bine,draga!!Imediat venim!!!Ai grija de tine!!Pa!
Eu-Pa!!
#Convorbie telefonica incheiata#
In 5 minute,toti eram in sala de asteptare!Eram toti plansi!!Il sun pe Cristi!!Daca raspunde tarfa aia,nu stiu ce ii fac!!
Cristi Pov:
Nu pot sa cred!!Sa o vad si pe asta!!Ma legase la ochi,si ma dezbracase!!Aveam de gand sa fiu violat!!Nu e deloc de bine!!!
Suna telefonul meu!!Ăhh,nu mai puteam!!
M(Maricica)-Puiule,vezi ca eu ma duc pana undeva!!Daca pleci de aici,te bat cu biciul!!Ai inteles,pui??
Eu(in gand)-Daca ar fi fost Andra,nu era vreo problema!🙄
#Convorbire telefonica#
M-Da,cine plm e?
V-Plm sa ii zici lu' tac-tu!!Unde e Cristi??
M-Ha..Ha..Sunteti atat de lasi!!Numai asta stiti sa ziceti!!Ia lasa-ma tu,fuckboy ce esti,altfel ti-o iei rau cu mine!!
V-Fuckboy tot lui tac-tu sa ii spui!!Ai intels,piți!!??
M-Piți e mă-ta mă!!
V-Ia bagami-as #### in gura ta aia sparta!!Daca i-ai facut ceva lui Cristi,jur ca te omor cu mana mea!!
M-Auzi,la el!!Sti ce,m-am plictisit sa vorbesc cu virgini ca tine,hai te pup,ceaw!!
V-Sa ma pupi in cu..
#Convorbire telefonica incheiata#
Cand Maricica intra in camera,eu eram dezlegat si imbracat!!!Cat timp ea balbaia aiureli la telefon,eu am reusit sa ma dezleg!Am dat foc funiei cu lumanarea si asa am scapat!I-am trasat 2 palme zdravene peste fata,si am lasat-o acolo!Mi-am luat repede telefonul,si m-am uitat sa vad cine m-a sunase!!Doamne,Andra si Vlad ma sunase!!Ultimul apel era de la Vlad!Il sun!
#Convorbire telefonica#
V-Fa,daca ii faci ceva lui Cris..
Eu-Frate,eu sunt!!Ce s-a intamplat?
V-Frate esti bine??
Eu-Da!!Spune-mi de ce m-ai sunat!
V-Andra a incercat sa se sinucida!!!Vino repede la spital!!Suntem toti aici!!
Eu-Nuuuuuu!!!Vin imediat!!!
#Convorbie telefonica incheiata#
Am inceput sa plang si sa fug intr-un suflet la spital!Cand ajung acolo,toti plangeau.
V-Cristi,ce faci!?Ce dracu ai facut??
Eu-Am fost..
V-Cum?
Eu-Nu o sa iti vina sa crezi dar am fost violat!!
V-Haoleu!!!Chiar esti handicapat!!Sala nu ti-a facut mai nimic!!
Eu-Vezi,ca tot singur am scapat baaa!!
V-Da,da!!!
Atunci vine doctorul:
D-Buna seara,Marin Andra Alexandra?
Eu-Da,noi suntem!!Cum se simte???
D-Din pacate,este in coma!Sansele sa se trezeasca sunt 1 la un milion!Imi pare rau!
Eu-Nuuuuu!!!Nu este adevarat!!!ANDRAAAAA!!!!NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!S-A TERMINAT!!!
VA ROG,FACETI CEVA!VA ROOOOGGG!!!ANDRAAA,NUUUUU EEEE ADEVARAAAT!!!NUUUUUUUUUUU!!!!
D-Nu putem face nimic!!O sa o tinem la aparate!O puteti vedea peste 5 minute!
Simt cum pamantul imi fuge de sub picioare!!Nu mai rezist!!!Nu vreau sa imi pierd singura persoana importanta din viata mea!!!Era totul pentru minee!!Sufletul meu curat si talentat,nu meriti asta!!!!Nu mai aveam ceva decat sa ma rog la o minune!!!
D-Puteti intra!!Dar cate o persoana pe rand!Va rog!
Eu-Intru eu!!
Imediat il imping pe doctor si sar in bratele ei!
Eu-Andra!Singura mea fiinta pe care o iubesc cu adevarat!!Aerul meu!!!Mi-e asa dor sa iti aud vocea,sa ma strangi in brate cu mainile tale calde si firave!!Mi-e dor sa iti miros parul tau lung si carlionat!!!Mi-e dor sa iti sarut buzele tale delicate si dulci,sa le musc,si sa ma uit la fata ta angelica de pe chipul tau perfect si firav!!Mi-e dor de zambetul tau de inger ce imi lumina ziua,mi-e dor de tinee!!!Iubita mea frumoasa!!Trezeste-te!!!Trezeste-te.......
Coma a durat 3 luni,pana cand,intr-o zi,toti eram la spital,fiind anuntati de doctori ca...
Andra va muri!
D-O vom scoate de la aparate!Nu putem sa o mai tinem!!Ne pare rau!!
Eu-NUUUUUUUUUU!!!!SUFLETUL MEUUU!!!IUBITA MEAA!!NU SE POATE ASA CEVA!!!!!!SINGURA FIINTA CE MA INTELEGEA NU MAI ESTE!!!SINGURA FATA CE MA FACEA FERICIT,NU VA MAI EXISTA!!!SINGURA PERSOANA CU CARE IMI PIERDEAM TIMPUL DIN PLACERE,DOAR PRIVIND-O IN OCHII SAI CAPRUI SI SCLIPITORI!!STELUTA MICA,NU POT SA CRED CA AI CAZUT!!NUUUUUUUUUUUU!!!!!
Toata lumea fusese socata,si incepuse sa planga!
Aveam de gand sa o revad,dar neisufletita!!
Cand am vazut-o m-am dus direct la ea si am sarutat-o!Dar nimic!
Eu-Va rog lasati-ma sa ii fac ceva!
D-Domnule,nu mai putem sa facem nimic!!
Eu-Si daca se poate??VA ROOG,LASATI-MA!!!
D-Bine!
O pun jos pe jos si incep sa ii fac respiratie gura pa gura!Nimic!
Palme mici pe fata,nimic!Apa,nimic!Totul era dus!O lacrima de pe obrazul meu curge pe buzele sale inca fine!
Andra Pov:
CE URMEAZA ESTE DOAR UN VIS!
VISAM CA EU CANTAM LA SALA PALATULUI,INCONJURATA DE MULTI FANI,ERAM IMBRACATA IN ALB,SI CRISTI ERA IN SPATELE SCENEI!!CAND TOTUL S-A TERMINAT,TOTUL DEVENISE NEGRU!IL VEDEAM DOAR PE CRISTI!FUG SPRE EL,DAR EL INCET INCET DISPARE,INCEP SA TIP,SA FUG DIN CE IN CE MAI TARE,PANA CAND....Va urma!!!
Nu uita de vot!!!!
Respesct!!
Suspans hihi!!
Paaaaa💖
CITEȘTI
❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)
FanfictionATENTIE: 1.Cartea are foarte foarte foarte multe clisee,ca si celelalte(facute de mine),asa ca citit-o pe propria raspundere. 2.Totul este doar caterinca!Eu am vrut sa pun personajul principal ca fiind Cristi,fiindca mi s-a parut interesant sa fac s...