NOAPTEA VIETII:

160 7 1
                                    

ATENTIE,ACEST CAPITOL ESTE FOARTE FOARTE FOARTE FOARTE FOARTE FOARTE CRINGE SI VULGAR!!!IN PRIMUL RAND,CA SA NU SCRIE CINEVA IN COMENTARII,ACESTA ESTE DOAR UN FANFICTION!!ESTE TOTUL LA CATERINCA,ASA CA NU JUDECATI!!
MULTUMESC!!!!




































SA REVENIM:
Ma duce in dormitor,si tranteste usa.
C-Auzi,esti virgina?
Eu-Normal..sunt urata..
C-Perfect!!Doar a mea!!
Eu-Normal!!
Ma saruta mai salbatic ca niciodata,si incepuse sa ma prinda de fund.Ma aruncase in pat,se pusese peste mine,si incepuse sa imi muste cate o bucatica din piele de la gat lasand in urma niste semne frumoase.Ajunge la abdomen,si imi da tricoul jos,ramanand in sutien.
C-Iti sta mult mai bine in sutien!!Dar fara cum ar fi??
Eu nu zic nimic,doar zambind fals la el.Eu nu doream asta,dar daca lui ii placea,nu aveam nimic impotriva.In fine!Imi desface incet sutienul,si raman la bustul gol.El se uita foarte pervers la mine.Incepuse sa imi sarute sanii si sa isi miste mainile sale deliate prin ei Atunci,i-am rupt maieul.Nu stiu cum,dar l-am rupt.
Isi da pantalonii jos,ramanand doar in boxeri,iar dupa imi da si mie pantalonii.Ma prinde iar e fund,si ma saruta.Atunci merge la baie,ia un prezervativ,si mi-o baga incet.Am inceput usor sa gem,iar el zambea de fiecare data cand gemeam.Cat el facea miscari dute-vino,incepusem sa il trag de par,si sa gem din ce in ce mai tare.Era atat de senzual.Cand mai simtea nevoia,mai ma prindea de fund,sau imi musca buzele.Era atat de rau cu mine incat ma facea sa il vreau si mai mult.Asa a fost toata noaptea.Sincera sa fiu,nu a fost rau,dar nici nu mi-a placut...A fost ok!Macar l-am bucurat pe Cristi!Imi place sa il vad zambind!
Ma duc la baie,transpirata,si cu un cearsaf pe mine,fiindca voiam sa fac un dus,Cristi era prea rupt pentru dus.
Cand sa ma intorc,il vad ca adormise.Ce dragut e cand doarme!Dar e gol pusca!Il las asa!Il invelesc cu o patura pufoasa,ma pun langa el,il sarut pe frunte,dar atunci se trezeste.
C-Baby,ce faci?Mirosi foarte frumos!
Eu-Mi-am facut dus!!Hai sa te imbraci!
C-Sunt obosit!!Da-mi boxerii si gata!!
Eu-Poftim!
C-Mersi,baby!Ti-a placut?
Eu-Putin!
C-Eu mai mult!!Mersi mult pentru noaptea asta!!
Eu-Nu ai de ce sa imi multumesti!
C-Vino aici!!
Si atunci,sar pe el!Il sarut si asa adormim!Poate mi-a placut noaptea asta!Nu a fost rea!
Dimineata urmatoare,ma trezeste un mesaj,era ciudat!
In el scria:
Marin Andra Alexandra,ati primit nota 9 la teza de matematica!Felicitari!(notificarea perfecta nu exist..)
Super!!Pot intra la facultatea la care am visat de ani intregi!!
Imediat tip de fericire,si merg la Cristi sa ii zic!!
Eu-Cristiiiii!!!!
C(din camera de zi)-Cee eestee??
Eu fug din camera mea,îi aduc telefonul in fata si el citeste.
C-Andra ăăă asa AAAAA FELICITARI!!!!
Si ma ia intr-o imbratisare de urs.
C-Cum poti avea note asa de bune?
Eu-Eehh,am tocit toate cartile pe care le-am avut!
C-Si eu fac asta!!!Uneori....
Eu-Da.. Daca nu iti dadeam tot de la mine,nu aveai nota 10 la romana!!Dar tu ce nota ai luat la mate!?
C-8.50.E super super buna!Multumesc mult!!!
Eu-Ce primesc in schimb!?
C-Vrei sa iti iau ceva?🙄
Eu-Nu,te am pe tine!!Nu mai vreau nimic!!Desi daca ma gandesc mai bine,o cada mai mare!😂😂
C-Daa...Si eu as vrea una!
Eu-Eu am bani!
C-Cum??De unde??Vreau si io!!
Eu-Pai,eu primesc din muzica!Daca inventez o piesa ,primesc cate
2000 de ron pe o piesa,dar daca fac mai multe,pot primi pe saptamana cate 5000 de ron.
C-Maama!!Vreau si io sa cant!Da eu nu te-am auzit mai deloc cantand!Asa putin de tot!!
Eu-Iti cand dintr-o piesa de a mea.
C-Cum se numeste?
Eu-Rabdarea inseamna timp!(ce nume)
C-Ok!Sa te aud!
In timp ce eu cantam,Cristi ma privea ca pe un copil care isi dorea mult o bicicleta!Adica,foarte dragut!!Mereu ma priveste frumos!
Cristi Pov:
Eu-Andra,canti foarte foarte frumos!!Putem sa filmam un clip!?
A-Un..Clip???Ăăabăbă eeuu..
Eu-Ce e??
A-Mi-este frica!!Am fobie de camere...Nu prea fac multe poze!
Eu-Haiide!!Te rogggg!!Stii ca te iubesc!!!!
A-Ăăh,mereu câstigi!!
Eu-Doar de data asta!Nu te superi,bine!!??
A-Ok!
Eu-Ma duc sa aduc camera!

.....

......
Eu-Auzi,vrei sa facem poza de thumbnail sărutându-ne?
A-Dacă vrei!
Ne-a luat vreo 5 min sa stam asa!Nu mai aveam aer!!Fata asta inseamna tot pentru mine!!
Andra Pov:
Era seara.Cristi edita video-ul,mă gandesc sa ma uit pe Insta.Si asa toata lumea e ocupata,nu am ce face!Văd ca am multe fanpage-uri cu mine si Cristi!Lol..Chiar erau dragute!!Aahh...imi doresc asa de mult un catelus!!
FLASHBACK:
INAINTE SA IL CUNOSC PE CRISTI,AM AVUT VREO 3 PISICI,CARE AU MURIT DIN MAI MULTE MOTIVE,SI ASA AM INTELES CA PISICILE NU SUNT DE MINE!!ASA CA DE CAND MI-A MURIT ULTIMA PISICA,MI-AM DORIT UN CATEL,INSA NU STIAM CUM SA IL INTRETIN!
FLASHBACK END:
In timp ce ma uitam pe insta,văd că primesc o tona de mesaje cum ca"AOLEU CE CURVA ESTI" sau"EWW CRISTI NU ARE GUSTURI BUNE.ESTI O SCROAFA!":((((((Incep sa plang in hohote,si atunci,Cristi ma aude din camera de jocuri.Fuge spre mine,vine langa mine si imi spune:
C-Baby,ce s-a intamplat?
Eu tot plangeam,nu ziceam nimic.
C-Andra!!!!Andraaaa!!!Ce ai???
Eu-Lumea ma uraste!!
C-Nu e adevarat!!
Eu-Asta te convinge?
Atunci ii arat mesajele:
C-Offf,Andra,nu trebuie sa te intristezi de la astia!!Sunt doar invidiosi!!Esti o fata foarte speciala!!(Pup)
Eu-Asa crezi??
C-Desigur!!Vrei o imbratisare!?
Eu-Daaa!!!(si plang mai tare ca niciodata)
Cristi imi mangaia parul meu cel lung si negru ca abanosul,si ma tinea in brate.Imi bag capul in pieptul sau bine facut,dar imi dau seama ca mirosea extrem de tare a parfum.Bleah,eu nu suport mirosurile puternice.
Eu-Iubi,cu ce te-ai dat?
C-Oh,parfum!E ceva in neregula ca nu ma pot aranja pentru iubita mea?
Eu-Nu!Doar intrebam!
Atunci uitandu-se la ceasul de la incheietura mainii sale,repede imi da drumul din bratele sale,si fuge spre usa.
Eu-Unde pleci?
C-Pana la mama!Trebuie sa vorbesc cu ea!
Eu-Sigur?(ridicand o spranceana)
C-Da,e urgent!
Eu-Pot veni si eu?
C-Nu,ăă,rămâi acasă!
Eu-De c..
Si el tranteste usa.
Oare de ce era asa de grabit?Raman ca o statuie in fata usii vreo 3 minute.









































































































Va urma!!!Haha!!!
Nu uitati de vot!!
Respect!!!
Peace!!!!
Paaaaaaaaaaaa!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤

❤Viata cu el❤Feat Cristi Munteanu💪(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum