Az alkalmazás

308 9 3
                                    

Csak egy átlagos napnak indult mint a többi.
Felkeltem,felöltöztem,majd gyorsan a konyhába vettem az irányt. A hűtőben csak tej és egy fél szendvics volt. Gyorsan kirántottam a tejet és egy , már a pulton lévő tálba öntöttem.Majd a szekrényben keresgélés közben rátaláltam egy csomag gabonapehelyre.
-Hmm megteszi. Gondoltam.
Ezután a kanapéra vettetem magam és elkezdtem sorozatokat nézni.
Később....
Már délután környékén járhatott az idő,
amikor egyszer csak a barátnőm rám írt.
-"Szia (T/N). Van ez az alkalmazás, úgy hívják Twitter. Szerintem nagyon jó, meg amúgy is mindig panaszkodsz, hogy nincs mit csinálnod, letölthetnéd. Amúgy a nevem zárt_lakat"
-"Hali (B/N). Megnézem ha már ennyire szépen kéred."
Később...
Amikor végre letöltöttem az alkalmazást, és már regisztráltam bejelöltem (B/N)-t. Megnéztem a követőit, hogy kiket követ az adatlapját. Ahogy keresgéltem egyszercsak egy Jungkook nevű fiúra találtam. A profilképe helyes volt. A tweetjein sokat nevettem, és úgy láttam mások is nagyon kedvelik. Jóformán 3 ezer követője volt. Hezitáltam, hogy bejelöljem-e, de végül megtettem. Igaz nem ismerem, de amit láttam eddig az tetszett. Sok barátjával üzengetnek tweeteken keresztül. Ha jól számoltam egy olyan 6 fiú a legjobb barátja.De be kell vallani ők is helyesek, sőt mindannyian különlegesek a maguk módján. Egy jó ideig tömprengtem, illetve nézegettem a profilokat, míg egy ásítás meg nem zavart benne.Amint levettem tekintetem a telefonomról rájöttem, hogy már kishíján hajnali 2 óra. Reggel pedig még van egy pár dolog amit el kell intéznem. De valamiért valahányszor lehunytam a szemem Jungkook képe jelent meg. Á, ugyan biztos nem vagyok belé szerelemes. Hiszen nem is ismerem. Ahhoz, hogy szerelmes legyek több kell. Vagy nem?

                               ~1.rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Ez a történet csak kitaláció. Ami benne történik/fog történni a való életben nem létezik. Egyébként ez az első fanfiction amit írok, szóval a véleményekre kíváncsi vagyok.

Az eső(befejezett)Where stories live. Discover now