-Yoongi.- mondtam meglepődve.
-Szia.Tudom hirtelen állítottam be de van valami amit el kell mondanom.-Felelt komoly hangon.
-Van egy esemény úgy hívjuk természet fesztivál. A lényeg, hogy erre a fesztiválra mindenki el szokott jönni. És kellene valami érdekes projekt. A mienk már megvan, csak egy pendrive kéne amire rátelepíthetjük.
-Oh én odaadom az enyém.Mikor is lesz ez a fesztivál?- kérdeztem.
-2 nap múlva.
Ezzel oda is adtam a pendriveot Yoonginak és ő elment. Yoongi távozása után egy 30 percel gyorsan lezuhanyoztam. Majd az ágyba vetve magam elaludtam.Másnap reggel......
Elmentem bevásárolni, majd kitakarítottam a házat. Délután fele viszont valaki csengetett az ajtón. Mikor kinyitottam Namjoon állt az ajtóban.
Namjoon:Lenne kedved elmenni sétálni?
(T/N):Most? Persze.- azzal felvettem a táskám és bezártam az ajtót.
Nagyon szép délután volt az nap. A nap sütött de nem volt túl meleg.
-HHH már hiányzott egy kis kikapcsolódás.-Namjoon boldogan jelentette ki.
(T/N):Igen. Mindig a 4 fal között vagyok. Néha jó kijönni a friss levegőre.
(T/N):Egyébként Jungkook sokat szokott fotózni?
Namjoon:Ha vele jöttem volna most biztos két precenként meg kéne álljunk, hogy ő fotót csináljon.
(T/N):Oh értem.
Namjoon:Amúgy hogy viszonyulsz Jungkookhoz?
(T/N):Hogy érted?
Namjoon:Hát kedveled vagy csak eltűröd?
(T/N):Én kedvelem Jungkookot.
Namjoon:Akkor jó. Csak mert néha idegesítő tud lenni...
(T/N):Nekem még nem tűnt fel.
Namjoon:Nézd!
Mutatott egy fa felé.
Namjoon:Mikor gyerek voltam mindig ennél a fánál játszottam. Azok voltak a szép idők. Semmire nem volt gondunk csak játszottunk.
(T/N):Igen akkor nem volt.
Namjoon: Csinálsz rólam egy fotót? Nem muszáj a fa előtt. Csak szeretek fotókat csinálni a követőimnek.
(T/N):Persze.
Namjoon odaadta a telefonját és csináltam egy képet.Namjoon:Köszönöm, jó lett.
Majd elkezdtetünk sétálni egy tóhoz.
Volt egy pár pad a partján ezért úgy döntöttünk, hogy leülünk oda.Szinte érezni lehetett ahogy a víz lassan hullámzott. Olyan nyugtató volt.
Viszont egyszer nagy kiabálásra lettünk figyelmesek:
-Menj már be te gyáva!
-Te vagy a gyáva!
Mikor odanéztünk Jimint és Yoongit láttuk veszekedni a parton.-Hát ti?-Kérdezte RM.
-Éppen úszni próbálunk , ha nem vetted volna észre.- mondta Jimin.
-A parton?-kérdezte Namjoon.
-Én nem megyek ezzel a kölyökkel be a vízbe.-felelt Yoongi.
-De be fogsz.-mondta Jimin, S azzal be is hajította Yoongit a vízbe.
-Park Jimin most meghalsz!-kiabált Yoongi. S a partra érve bedobta Jimint a vízbe.
-Ezek olyan gyerekesek...-mondta Namjoon.
Én viszont meg sem tudtam szólalni a nevetéstől.
-(T/N) gyere be a vízbe!- kiáltott felém Jimin.
- Most nincs olyan kedvem.- feleltem.
-Akkor Namjoon te gyere be.
-Na azt már nem.-jelentette ki Namjoon amíg a két fiú kimászott a vízből, majd megragadták Namjoont és a vízbe dobták.
-Na jó, ha hazamegyünk Jimintől eleveszem a könyvét, Yoongitól a hangszórót.- ordította Namjoon amíg kiszállt a vízből.
-Bocsi, de megérte.- erre a kijelentésre Namjoon mindkettőt belökte a vízbe.
-Lassan mennünk kéne ha nem akarunk megfürdeni.👀-Namjoon mosolyodott el.
-Rendben.
S azzal el is kezdtünk sétálni haza. Előtte pedig elköszöntünk Jimintől és Yoongitól.~8.Rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Igyekszem hozni a következőt minél hamarabb.💜
YOU ARE READING
Az eső(befejezett)
Fanfiction"A legkiszámíthatatlanabb emberrel estem szerelembe a legkiszámíthatatlanabb időben."