Este még a Twitteren lógtam amikor egyszer csak egy érdekes tweetre lettem figyelmes.
Jungkook egy szavazást rakott ki.
Ami ez volt:
Előbb a -tejet vagy a -gabonapelyhet teszitek a tálba?
Nem fogok hazudni kissé randomnak tűnt. De mivel már jól ismerem magam ezért úgy döntöttem, hogy szavazok.(A tejre szavaztam)
Majd látván hogy a szavazatoknak csak a 24%-a szavazott a tejre , hirtelen megijedtem. Olyan kívülállónak éreztem magam. Egy darabig ilyen értelemetlen dolgok köré szegződött a figyelmem amikor egyszercsak Jungkook. Igen AZ A JUNGKOOK rámírt Twitteren. Hirtelen azt is elefelejtettem ,hogy fiú vagyok ,vagy lány a nagy sokktól.
[Üzenetek:]
Jungkook: Szia. Te mire szavaztál?
(T/N): Szia. A tejre.
Jungkook: Komolyan?
(T/N): Hát igen.... esetleg baj?
Jungkook: Nem dehogy, én is mindig azt szoktam először beleönteni a tálba. Sokan ki is cikiznek miatta.. Pedig ez egy kis semmiség.
(T/N): Hát szerintem is. Jó tudni, hogy van olyan aki hasonló mint én..
Jungkook: Egyébként látom nemrég csatlakoztál Twitterre. Jungkook vagyok, 21 éves leszek Szeptember 1.-én. Szeretem az Overwatchnevű játékot, az animéket, a táncolást és éneklést,a banános tejet, és fotókat készíteni.
(T/N):Igen egy pár napja töltöttem le. Az én nevem(T/N), 20 éves vagyok, a hobbijaim(a saját hobbik).
Jungkook:Nahát. Örülök a találkozásnak.
(T/N): Én is.
Jungkook:Egyébként lesz egy technológiai fesztivál egy hónap múlva. Esetleg lenne kedved majd ott találkozni?Nem egy pedofil öregember vagyok nyugi. A barátaim is ott lesznek. Ha akarod te is hozhatod a tieidet.
(T/N): Azta. Arra a fesztiválra akartunk menni már vagy fél éve. Már a jegy is megvan. Jó lenne ott találkozni. De lassan mennem kell mert már késő van. Jó éjszakát Jungkook , majd holnap beszélünk.
Jungkook:Neked is jó éjt (T/N) majd holnap beszélünk.
[Üzenetek vége.]
Amint letettem a telefonom elaludtam.
De álmomban találkoztam Jungkookkal.
Pont olyan volt a személyisége mint a beszélgetésünkkor.Viszont mikor felkeltem rájöttem, hogy egyenlőre ez csak álom.~3.rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad, amint tudom hozom a következő részt.💜
YOU ARE READING
Az eső(befejezett)
Fanfiction"A legkiszámíthatatlanabb emberrel estem szerelembe a legkiszámíthatatlanabb időben."