Csevegés

99 8 3
                                    

Reggel gyorsan összeszedve magam kitakarítottam a szobám. Majd gyorsan megnéztem az értesítéseim. Úgy voltam vele, hogy, aznap nem csinálok semmit, csak a telefonom bújom.Mikor megnéztem, egyből egy ismerős arc írt rám.
Üzenetek:
Jungkook: Szia, (T/N).
(T/N):Szia Jungkook.
Jungkook: Az egyik barátom nem rég költözött el, és azt akartam kérdezni, lenne-e kedved segíteni kipakolni egy pár dolgot?
(T/N): Örömmel.
Jungkook:Én már itt vagyok a házában. Elküldöm a címet.
(T/N):Oké.
(Cseppet sem volt oké, mi lesz ha megtudja, hogy én voltam a lepedő alatt múltkor? Vagy ha meglátja a szörnyű hajam?🤦‍♀️)
Jungkook:Akkor várunk.

Üzenetek vége.....
Gyorsan rendbe kaptam magam és indultam is Hoseok házába. Úgy izgultam, majd kiugrott a szívem.
-Szia szomszéd!-Kiáltotta Hoseok.
Hirtelen a lélegzetem is megállt.
-Te a szomszédban laksz?- indult felém Jungkook, gyönyörű barna szemei csak úgy ragyogtak ,édes mosolya pedig szinte megemelte a vércukorszintem.
-Oh, igen egy ide-ideje itt lakom.-mondtam zavaromban.
-Akkor kezdjük a pakolást mert sose lesz vége!- mondta Hoseok.
-Menjünk!-mondta Jungkook.
Azzal én is beléptem a házba és Hoseok egyből egy kanapéra mutatott.
-Ezt vigyük a kisszobába.
Jungkook szinte hezitálás nélkül felemelte a kanapéra egyedül. A szemeim hirtelen kikerekedtek a látványtól.
-Ez az Jungkook!-mondta Hoseok.
Pakolás után.....
Mindannyian elfáradtunk. Leültem a tornácra, hogy egy kicsit pihenjek. Majd egy percek később Jungkook is megtette ezt.
-Egyébként milyen Hoseok mellett lakni?-kérdezte.
-Nem ismerem még annyira, de rendes srácnak tűnik.
-És én? Én rendes srácnak tűnök?
[Te jó ég. Ő most komolyan ezt kérdezte. Valaki csípjen meg, tuti álmodok.]
-Te is nagyon szimpatikus vagy.-mondtam szerényen.
-Te is rendes lánynak tűnsz.-mondta egy mosollyal. Amitől úgy éreztem, hogy kiesik a szívem a helyéről, úgy dobogott.
-Ki kér hamburgert?-kiáltott ki Hoseok.
-Hoseok, nincs ramened?-Kérdezte Jk.
-De van. Miért?
-Akkor inkább azt ennék.
-Én is.-Feleltem boldogan, hiszen már egy hete nem ettem rament.
Bementünk megcsináltuk a rament és utánna leültünk még egy kis időre beszélgetni.
-(T/N). Egyébként van barátod? Sose látom, hogy tweetelnél róla.
-Jelenleg nincs.-mondtam kissé zavarban.
-Neked?
-Most nincs de van valaki aki tettszik.
[Sokkoltan néztem le az asztalra.
Wtf? Tettszik neki valaki? Tuti nem én.😭]
-Oh értem.-feleltem.
Ding dong~
Valaki becsengetett.
-Sziasztok.-mondta.
Amikor bejött akkor láttam,hogy egy lány. Aki egyből Jungkook nyakába ugrott.
-Jaj, Jungkook úgy hiányoztál.-e mondat után pedig adott egy nagy puszit az arcára.
Szinte éreztem, ahogy forr a vérem.
-Oh Hello! A nevem Hyusung.
-Szia az én nevem(T/N).
-De szerintem most mennem is kell mert a szüleim írtak, hogy valamiről beszélni akarnak velem. -Találtam ki egy indokot.
-Rendben. Majd még beszélünk.-mondta Hoseok.
-Kikísérlek!-mondta Jungkook.
Amikor az ajtóhoz értünk ő kinyitotta nekem.
-Minden rendben van?-kérdezte JK.
-Igen ne aggódj.•_•
-Oké, majd írok!^^
-Oké ,szia!👀
Ezzel el is mentem. Szinte éreztem, ahogy a féltékenység úrrá lesz rajtam. Pedig nem is járunk Jungkookkal.
Amint hazaértem lezuhanyoztam, majd megnéztem az üzeneteim.
Jungkook:Köszönöm, hogy segítettél ma Hoseokkal. Esetleg majd holnap el tudnál kísérni egy fotózásra? Egyébként jóéjt (T/N).^^
(T/N):Persze örömmel. Neked is Jungkook.❤️
Leraktama telefonom és mély álomba merültem.

~6. Rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Igyekszem hozni a következőt. Ha esetleg ez a rész kicsit rossz nézzétek el, csak 4 órát aludtam..💖😂🤦‍♀️ Ígérem a többi jobb lesz!❤️

Az eső(befejezett)Where stories live. Discover now