A csipkelődés

152 8 3
                                    

Reggel az ébresztőórám hangjára keltem. Gyorsan összeszedtem magam, majd lementem a konyhába. Anya csinált reggelit szóval nem kellett azon gondolkodnom, hogy mit egyek. Amíg megettem a reggelim felnéztem Twittere.
Az első értesítésem az volt hogy Jungkook visszakövetett. Amikor megláttam kishíján félrenyeltem a falatot a számban.
-[Ő visszakövetett engem? Még nem is posztoltam. Biztosan csak véletlen félrenyomott.]-Gondoltam.
Később....
Mikor már mindet elintéztem amit kellett, ismét a telefonomra szegeztem a tekintetem.
Úgydöntöttem, hogy tweetelek egy képet a kedvenc gabonapelyhemről.Mikor kiraktam nagyot csodálkoztam azon, hogy mennyi ember, illetve ki kedvelte a képem. Jungkook illetve a 6 legjobb barátja szinte az elsők között voltak. Az egyikük akit Hoseoknak hívnak még írt is kommentet ami ez volt:
-"Az én kedvencem is EZ!"
Olvastam nevetve.
Összezavarodva ugyan de végül kiléptem a, Twitteremből mert el akartam menni fürödni.
Fürdés után....
Mikor beléptem a szobámba a telefonom egyből jelzett, hiszen tele voltam értesítésekkel.
Jungkook és a barátai tweeteltek szinte egész idő alatt míg fürödtem.
Twitter beszélgetésük:
Jungkook: Nem hiszem el hogy már megint valaki a szobámban járt.
Hoseok:Nem én voltam.
Jimin: Nincs ilyesmire időm. Amúgy is miből gondolod, hogy valaki ott volt?
Jungkook: Jimin találtam egy gyűrűt a földön ami olyan pici volt, hogy egy négy éves kezére pont jó lenne. Meg eltűnt a kedvenc alsónadrágom.
Jimin: Most kicsinek nevezted a kezem?
Jungkook: Nem neveztem annak, hanem TUDOM, HOGY AZ!!
Jimin: EZÉRT MÉG KAPSZ JK!
Twitter beszélgetés vége.
Alig tudtam abbahagyni a nevetést amikor elolvastam a beszélgetést. Olyan gyerekesek. Viszont meg kell hagyni nagyon tehetségesek.
Hoseok és Jimin táncol. Yoongi és Namjoon rappelnek. Jungkook és Taehyung énekes.
Jin pedig modell és színész. Valahányszor ránézek a képeikre szinte kishíján elájulok. Mind olyan helyes. A személyiségük is jó. Ráadásul még a gyerekekkel is aranyosak.
Hiszen az egyik posztjukon egy kisfijúról beszélnek aki nagy rajongójuk.Ezen az estén is szinte csak arra tudtam gondolni, hogy milyen jó lenne egyszer találkozni Jungkookkal. Be kell valljam belehabarodtam. De ő úgysem venne észre engem. Mármint szerelmi szempontból. Vagy igen?

~2.rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Igyekszem minél hamarabb hozni a következő részt.

Az eső(befejezett)Where stories live. Discover now