Mikor kinyitottam a szemem valami fura zajra lettem figyelmes. Drake- In my feelings című zenéjét hallottad bömbölni a szomszédból.
Mikor kinéztem az ablakon egy zöld ruhás pasi kiszállt a mozgó autóból és elkezdett táncolni.
Félkómásan hirtelen azt se tudtam, hogy most álmodok vagy nem. Végül inkább a konyha felé vettem az irányt ,mert valaminek égett szaga volt.Mikor beléptem hirtelen elsápadtam.Egy vadidegen kalimpált egy égő pirítóskenyér darabbal a kezében. Elég magas volt.De az ügyetlenség gyanánt megbotlott a felmosóvödörben amit otthagyott anya tegnap.
Akkorát esve a kövön, hogy még a kép is leesett a falon.
-Öhm... Segíthetek. Illetve KI VAGY???? - Mondtam hangosan, hogy a zene ne fedje el a hangom.
A fiú felállt és bemutatkozott. De mielőtt még megszólaltatott volna én már felismertem.
-RM?-mondtam ijedten.
-Te ismersz engem?
-Jungkook barátja vagy.
-Á,szóval te vagy (T/N).
Bocsáss meg a kellemetlenségért de a barátom Hoseok most költözik a szomszédba és éhes voltam. Gondoltam nem baj, ha egy kis pirítóst csinálok..... De ezek szerint tévedtem....
-Semmi baj majd feltakarítom. VÁRJ Hoseok az aki a kocsiból kiszállva táncol?
-Igen. Most vette meg a melletetek lévő házat.
-Értem. Majd később viszek nektek egy kis McDonald's-os kaját ha nem baj.
-AZ LENNE A LEGJOBB! Hoseok nem akar étterembe menni, mert be akarja rendezni a házat.
-Akkor később majd átugrom a kajával.
-EGY HŐS VAGY! Köszönjük.
Ezzel ki is lépett az ajtón. Hátrahagyva a káoszt és engem.
Gyorsan megreggeliztem, majd úgydöntöttem egy kisebb idő után kitalarítom a házat.
Később.......
Gyorsan elkezdtem takarítani, amikor egyszer csak bevillant.
-TE JÓ ÉG!-hirtelen felindulásból el is estem.
-Mi lesz ha Jungkook is meglátogataja Hoseokot. Mármint szívesen látnám, de még a végén rosszul lennék itt nagy zavaromban..
Nagy fejtörésem közepette eszembe jutott a kaja amit RM-nem ígértem. Már este fél nyolc volt és szerintem lassan már éhesek lesznek. Gyorsan felkaptam valamit és elvezettem a legközelebbi McDonald's-ba.
Mikor visszaértem a kajával......
Becsengettem Hoseok házába. Nem sokkal később pedig valaki ezt ordibálta:
-Nyitom!!!
Egy ismerős arc nyitott ajtót. Hoseok volt az.
-Ühmm, szia.(T/N) vagyok. A szomszédban lakom. RM-mel megbeszéltem, hogy majd beugrom egy kis kajával később.
-Óhh. Milyen kedves tőled.Nagyon köszönjük.
Egyébként Hoseok a nevem. Örvendek a találkozásnak.
-Én is. Jó étvágyat az ennivalóhoz. Majd még találkozunk. Szia!
-Szia!
Fáradtan ugyan de bementem a házamba, de ami ott fogadott arra nem voltam felkészülve....~4.rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Igyekszem hozni a következő részt minél hamarabb.💜
YOU ARE READING
Az eső(befejezett)
Fanfiction"A legkiszámíthatatlanabb emberrel estem szerelembe a legkiszámíthatatlanabb időben."