A fotózás

92 7 5
                                    

Reggel gyorsan összepakoltam amire szükségem lehet és már pont léptem ki az ajtón mikor egy ismerős hang szólt felém.
-(T/N).-Kiáltott Jungkook. Oda néztem és Jungkook már az autóban ült. Én is beszálltam mellé.
-Indulhatunk?- kérdezte.
-Persze.- mondtam. S azzal a belvárosba vette az irányt.

Később..

Megérkeztünk. Egy hatalmas épület volt ahol Jungkook megállt. Egy férfi oda is jött, hogy köszöntsön minket amikor leparkoltunk.
-Jónapot.-mondta.
-Jónapot Kim Taehyungot akarjuk meglátogatni. A jelszó Gucci.-Felelt Jungkook.
A férfi ezzel el is kezdett minket vezetni az épület felé. -3. Emelet 4. Díszlet.- mondta a férfi mielőtt otthagyott minket.
Megkerestük a díszletet. Amikor pedig beléptem ez a látvány fogadott.

 Amikor pedig beléptem ez a látvány fogadott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KIM TAEHYUNG. A lányok a korosztályomban odavannak érte. Bár be kel vallani tényleg nagyon helyes.
-Oh te biztos (T/N) vagy.-Szólított meg Taehyung. Amitől hirtelen megijedtem.
-Igen. Örülök a talákozásnak.-feleltem szerényen. Egy kisebb csend után Jungkook is belépett egy kamerával a kezében. -Akkor kezdhetjük?- kérdezte.
-Taehyung gyere a díszletbe. -Mondta egy nő.
Tae be is ment JK pedig elkezdett fotókat csinálni ahogyan Taehyung pózolt.Tudtam, hogy Jungkook szeret fotókat csinálni de, hogy ilyen jó benne azt nem.

Fotózás után......

Már mindenki pakolt amikor egyszer csak egy kézpárt éreztem a csípőmön. Mikor hátranéztem láttam, hogy Taehyung tartotta a derekam.
-Öhm. Segíthetek valamiben?
-Csak megnéztem hanyas nadrág kell rád.
-Miért?
-Mert örülnék, ha együtt csinálnánk egy pár fotósorozatot.- mosolyra húzott szájjal mondta Tae.
Hirtelen nyelni nem tudtam. Fotózás velem?? Szerencsémre Jungkook is odajött ,de valami furcsa volt a tekintetében. Most nem tűnt olyan vidámnak mint ezelőtt.👀 És a szemei is megváltoztak.

👀 És a szemei is megváltoztak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



-(T/N) , . Mehetünk?
-Igen.-feleltem gyorsan.
Majd elindultunk a parkolóba. Út közben Jungkook megkérdezett tőlem valamit:
-Van valami köztetek?
-Mi?-mondtam összezavarodva.
-Láttam ahogy fogta a csípőd.
-De csak megnézte a nadrágom méretét.
-próbáltam elmagyarázni a történtekek,amíg a kocsiba beszálltunk.
-Én meg Brad Pitt vagyok.- csapta be az ajtót Jk.
Ekkor jöttem rá, hogy Jungkook féltékeny.
-Kérlek ne értsd félre de Taehyung nem az esetem.- jelentettem ki.
-Akkor ki az eseted? Kérdezte komoly arccal JK.
-Az.az titkos.....-halkultam el.
-És te együtt vagy azzal a lánnyal aki Hoseokhoz ment tegnap?-kérdeztem kissé frusztráltan.
-Ő csak egy barát. Semmi több.-Nézett ki az ablakon JK.
-(T/N). Be kell valljak valamit. -szólal fel Jungkook.
-Én......- fejezte volna be a mondtanivalóját Jungkook amikor egyszercsak megszólalt a telefonja.
Felvette és kiderült, hogy Hoseok az. Segítségre van szüksége.
Gyorsan visszamentünk Hoseok házához és Jungkookkal elbúcsúztunk.
Mikor beléptem a házba olyan fáradt voltam, hogy egyből a szobám felé vettem az irányt.
Amikor benyitottam egy fiú ült az ágyamon aki ismerős volt.
-Yoongi?

                          ~7. Rész vége~
Köszönöm, hogy elolvastad. Igyekszem hozni a következőt.💜

Az eső(befejezett)Where stories live. Discover now