A nap(utolsó rész szóval picit hosszabb)

139 10 4
                                    

Reggel izgatottan keltem fel. Nem is tudtam elhinni, hogy már ma kel menni a természet fesztiválra.Amint összeszedtem magam lementem reggelizni. A konyhában hirtelen egy ismerős arcot láttam meg.
- Jungkook.-Mondtam meglepődve.
-Szia (T/N).
-Gyorsan reggelizzetek, nehogy elkéssetek.- mondta anya.
Reggeli után már mentünk is az épületbe ahol a fesztivál tartva lesz. Egyébként ez egy tehetségkutató verseny ahol mindenki egy projekttel mutatja meg a kreativitását.
Az épület előtt vártak minket Jungkook barátai és az én 2 barátnőm. Viszont valaki volt még ott akit nem ismertem.
- Sziasztok!- kiáltott Jungkook nekik amikor közelebb értünk.
- Szia Jungkook. - mondta az ismeretlen lány engem figyelmen kívül hagyva.
-Yoongi. Szerintem már menjünk majd a szünetben kijövünk.- mondta Hoseok.
Azzal be is mentünk a vetítőterembe.
Rengetegen voltak. De erre mindekinek kötelező jönni szóval nem csoda.Yoongi felállt bemutatkozott majd kihívta Namjoont és Hoseokot. Bemutatták a projektet. A zsűrinek úgy láttam tetszett. Majd jött a következő csapat.

2 órával később......
Már az első fele megvolt a válogatónak. Mikor kimentünk a lány akinek kiderült Rye a neve nagyon közel állt Jungkookhoz. Sőt egyszer meg is puszilta kishíján szájon. Épp a féltékenység emésztett amikor valaki megszólított.
-(T/N). - fordultam a hang felé.
Taehyung volt az.
- Sajnálom a multkorit.-mondta mély hanggal.
- Semmi baj. - feleltem.
Majd a titokzatos lány odajött.
-Remélem nem hiszed, hogy van esélyed Jungkooknál.
Hirtelen elszomorodtam. Lehet igaza van. Lehet tényleg nincs esélyem.
De amíg erre gondoltam a 2. Fele is megkezdődött a válogatónak.

Válogató végén..........
Éppen indultam ki az ajtón amikor elkezdett esni az eső. Nem volt nálam esernyő. De nem is akartam kérni senkitől ezért leültem egy padra ami nagyjából felül fedett volt az épület miatt.
Majd eszembe jutott amit Rye mondott nekem.
Akaratom ellenére is elszomorodtam. Már a sírás kerülgetett. Amikor egyszercsak megláttam Jungkookot és Ryet. Rye mielőtt elment megint egy kishíján csók szerű puszit adott Jungkooknak. Amit látván már a könnyeit is elkezdtek hullani. Reménykedtem, hogy Jungkook nem fog meglátni, de tévedtem. Amint arra néztem ő elindult felém. Én pedig nem tudtam elmenni mert akkor megázom.
Jungkooknál viszont volt esenyő.
-(T/N). Te sírsz?- kérdezte aggódva.
-Nem csak az eső ide cseppent.- mondtam a szörnyű indoklást.
- Persze. De mégis miért? Nem tetszett a válogató?
- De a válogató nagyon jó volt.
- Akkor?
- Semmi.
-ADDIG NEM HAGYLAK BÉKÉN MÉG EL NEM MONDOD!!!
-Rendben.- mondtam csalódott hangon.
Azzal felálltam és a zuhogó esőben elkezdtem futni. De Jungkook hamar utolért.
- Na jó. Ugye velem van a bajod??- kérdezte lihegve.
- Hát igen is meg nem is. - közben pedig a könnyeim elkezdtek még jobban hullani.
- Mondd el. Kérlek.
-Jungkook én... Szerelmes ..... vagyok ..... beléd...
- Belém?👀
Nem mondtam semmit.
- De ezen mi akkora baj?
- NEM EZ A BAJ, hanem hogy Rye majdnem megcsókolt.
- Rye kiskorunk óta szerelmes belém. De ha így tudom akkor szóltam volna neki.
- Tényleg??
- Igen. De miért nem mondtad el?
-És te is ......?
- (T/N). Én is szeretlek. Lassan mindennél jobban.
- Tényleg??? De most tiszta víz vagyok az eső miatt. Nem tudlak megölelni.
-Tudod, szép dolog az eső. Erős olykor gyenge. Lassú mégis célba ér....
Azt hiszem a te szerelmed most teljesedett meg bennem....
Ezektől a szavaktól az örömkönnyeim kezdtek hullani. Nem tudtam hinni a fülemnek.
- (T/N) szeretlek.
-Én is szeretlek Jungkook.
Azzal pedig magához ölelt, és így mentünk haza együtt.....

~vége~
Nagyon szépen köszönöm azoknak akik olvasták és szavaztak a fanfictionra. Nagyon sokat jelent. A jövőben majd ennél jobb dolgokat fogok írni. Remélem tetszett nektek ez a történet.

Ui: Ha esetleg akajátok nyugodtan kövessetek be Instagrammon: bts_trash33 ott mindig aktív vagyok és mémeket szoktam felrakni. :D(angolul)
A jövőben azért még akarok magyar nyelven írni fanfictiont.
Bocsi a hosszú szövegért és legyen szép napotok!💜

Az eső(befejezett)Where stories live. Discover now