2.BÖLÜM

634 119 87
                                    

Selamun Aleykum✋

Yorum ve oy bırakmayı unutma kardeşim😊

Emirhan soğuktan dolayı üşümüş ellerini birbirine sürterek ısıtmaya çalışıyordu. Kapıdan bir saniye bile ayırmadığı gözleri şaşı olacak diye korkmuyor değildi.

Nerde kalmıştı biricik kuzeni!

O sırada yanına gelen bir teyze gördü. Giydiği renkli entarisi ve başındaki pullu başörtüyle o kadar tatlı duruyorduki gülümsemeden edemedi.

"Sen baa mı gülüyon uşak, tipum mi komik geldu?"

Emirhan gülümsemesini bastırmaya çalışarak

"Yok teyzem sana neden güleyim. Maşallahın var senin."

"Uyyy bide baa göz koymiş. Bana bak alurum seni ayaklarumun altına, bi o yana bi bu yana zıuplar pestulini çıkarurum."

Karşısındaki pamuk gibi olan teyzenin içinden canavar çıkmıştı. Bugün gördüğü kız geldi aklına onunda içinden uyuyan bir kaplan çıkmıştı. Her an istenmedik bir şey olabilirdi. Bir adım geri gitti Emirhan. Can güvenliği önemliydi değil mi?

"Neeeneecuğummm."

Kafasını kaldırdığında Saba Tümer'in laz şubesi gibi sırıtan ve kendisini gözleriyle yemeye çalışan kıza baktı. Bir bu eksikti!

Kafasını göğe kaldırdı,
"Allah'ım sen beni neyle sınıyorsun. Bütün Karadeniz'in delilerini bana gönderdin."

Diye mırıdandı.

"Habu uşakta kimdur?
Püh maşAllah pek yakuşikli"

Genç adam sabır dilercesine yüzünü silmeye başladı. "Sene tır çarpa da için dışan gele" diyen babanesinin sözleri geldi aklına, bedduaları tutmuştu sonunda.
Çarpa çarpa Karadeniz'in delileri çarpmıştı.

Yaşlı kadın yanındaki torununun koluna dürterek uyardı.

"Oy nenen ölsun senun. Gız azdun mi? Tovbe tovbe.
Finduk kadar aklun vardi, ondada kurt çikti. Koca diye ölecesun. Dön önune ne bakayusun elun adamuna."

Kolunu nenesinden kurtaran genç kız Emirhan'ı süzmeye devam etmekten çekinmiyordu.

Artık sabrı kalmayan Emirhan derin bir nefes aldı. Kuzenide hala ortalıklarda gözükmüyordu.

"Bak güzel teyzem sen benim babannem yaşındasın."

"Pak pak şimduda kart oldiuk..."

Emirhan bugünü nasıl bitireceğini bilmiyordu. Bir insan her lafı mı yanlış anlardı.

"Teyze bir dur ya. Konuşturmuyorsun ki, beni yanlış anladın sen."

"Uşağum konuştinda konişmami dedum saaa."

"Fesuppahanallah. Tamam teyzecim sen haklısın. Oldu mu? Müsaden olursa gideyim artık."

Adım atmak için yeltenen Emirhan önüne konulan bastonla durmak zorunda kaldı. Yaşlı kadın cebinden çıkardığı kağıdı genç adama uzattı.

"Dur atarli uşak daha diyeceklerum bitmedu. Haburaya nasul gideceyuk. "

Eline aldığı adresi çıkarmaya çalışan Emirhan karşıdan gelen taksiyi durdurmak için bir el hareketi yaptı.

Yaşlı kadına yetişmek için biraz eğildikten sonra

"Bak teyzecim bu taksi sizi istediğin adrese götürecek."

Yaşlı kadın huysuzca taksiye bakmaya başladı.

"Ne bileyum bu bizu kaçurmayacak!"

Emirhan kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.

ERZURUM'DA BİR SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin