Bölüm 2: Brayn ve Morris (Diyalog)

2.6K 301 0
                                    


Kafamın içinde, yüzlerce soru ve ilk sırayı hak eden birçok konu vardı. Uzunca bir süre kime güvenebileceğimi düşünmüştüm. Yaşayan akrabam yoktu, dost desen en iyisi bile servetimden çıkar sağlamak için benimle zaman geçiriyordu. Sadece bir kişi aklıma geliyordu. Güvenebileceğim tek kişi yıllardır yanımda çalışan sadık Morris'ti...

B"Gel Morris, seninle konuşmak istediğim bir konu var."

M"Buyurun efendim, sizi dinliyorum."

B "Yıllardır benim yanımda çalışıyorsun, sana ne kadar çok değer verdiğimi biliyor olmalısın."

M "Teşekkür ederim Bay Allen, elimden geleni yapmaya çalışıyorum."

B "Bu şirket senin için ne ifade ediyor, tek kelime ile anlatabilir misin?"

M "Aile, efendim."

B "Bak Morris, şimdi beni iyi dinle. Bu şirketin CEO'su olmanı istiyorum. Artık burayı sen yöneteceksin. Oğlumu iş dünyasına sen hazırlayacaksın ve hazır olduğunda ondan desteğini esirgemeyeceksin. Anladın mı?"

M "Efendim, şuan ne diyeceğimi bilemiyorum. Peki, siz bir yere mi gidiyorsunuz?"

B "Bana efendim veya Bay Allen demeyi bırak Morris, bana sadece Bryan demen yeterli. Hastayım ve bir aydan az bir ömrüm kaldı. Oğlumun geleceği için her şeyi garanti altına almak istiyorum. Beni anlıyorsun değil mi?"

Morris'in gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyordum ve o şaşkın bakışların ardında sakladığı buğuyu...

M "Anlıyorum efen... Anlıyorum. Sizin başarınız her zaman bana örnek oldu. İnanın bana bu şirketi ayakta tutmak için elimden geleni yaparım. Oğlunuzu iş dünyasına hazırlarım hatta iş dünyasını bir kenara bırakın, hayatının her alanında ona yardımcı olurum. Bunlar zor değil ama sizin için yapacağımız bir şey olmalı. Ülkenin en zengin iş adamlarından birisisiniz. Hastalığınıza bir çare olmalı..."

B "Maalesef Morris, dünyanın en iyi doktorlarıyla görüştüm. Hastalığım en üst seviyedeymiş, yapılacak herhangi bir şey olmadığını söylüyorlar."

Morris oturduğu yerden kalktı ve yanıma gelerek bana sarıldı.

M "Siz benim için her zaman örnek biriydiniz. Stanford'da okurken bile sizinle aynı dersliği paylaşmaktan onur duyuyordum. Eğer izniniz olursa sizin hastalığınız için bende bir araştırma yapmak isterim."

B Ellerimi omuzlarına koydum ve gülümsedim, "her şey için teşekkür ederim Morris ama unutma, başarılı bir iş adamı riskin maksimum olduğu bir alanda vakit harcamamalı..."

BEDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin