Part 4

545 29 6
                                    

Lucija P.O.V

Nisam mogla oka sklopiti cijelu noć,zapravo nisam uopće mogla shvatiti što se to zapravo dogodilo danas.

Sjela sam na trijem te lagano ispijala limunadu koju sam napravila na brzinu. Gledala sam što se zbivalo ulicama Marseill-a po noći, nekoliko mačaka pretrčalo je ulicom loveći jedna drugu, u daljini se čula glazba u kojoj su ljudi nastojali uživati svaku večer, a ja sam samo sjedila na trijemu i osjećala se tako posebnom. Ja tako malen čovjek nakon gotovo dva desetljeća osjećam se voljeno i sretno. Sada se u meni već lagano budila želja da sretnem Danijela što prije, ovoga puta neću otrčati bez pozdrava. " Obećajem da neću " uzdahnula sam te otpila gutljaj limunade.

Sljedeće jutro ustala sam u 6:30. Ovoga puta nisam trošila vrijeme da skuham kavu i doručak, već mi je jedina namjera bila da dođem u hotel što prije. Također iz ormara sam na brzinu iskopala kratke crne hlače i Hrvatski dres. Ipak je danas bila prva utakmica SP-a. Na koju nažalost ne mogu otići jer nemam karte,ali sam bila spremna pratiti je iz hotela sa Anom i ostalim osobljem. Obućena, počešljana i spremna napustila sam stan i užurbano jurila do hotela.

" Lucija, impresionirana sam " doviknula mi je Ana iste sekunde kada sam kročila kroz hotelska vrata. Nasmijala sam joj se te odložila torbu sa strane. " Jel sve spremno za utakmicu? " upitala sam je dok sam na aparatu za kavu pritisnula " čaj s limunom " umjesto " kava s mlijekom " . " Naravno da je. " dobacila mi je te mi dala pogled prema aparatu kako bi me upozorila što sam pritisnula. Napravila sam grimasu i uzela čaj, Ana je za to vrijeme otišla svojim poslom, a ja sam krenula baciti čaj i vratitu se po kavu. Stigla sam natrag do automata i ugledala Danijela kako drži dvije kave. " Hej ti " rekao mi je smijući se od uha do uha. " Jutro " odgovorila sam te primila jednu od kava koju mi je pružio. " Ideš ? " rekao je kretajući se u smjeru ulaznih vrata, klimnula sam te krenula. Sjeli smo na klupu ispred hotela i ispijali kave uživajući u svježem zraku. " Nego želio bih znati više o tebi? " okrenuo se tako da bi me mogao bolje vidjeti. Krenula sam odgovoriti, ali me ubrzo prekinuo. " Želiš li možda sutra na večeru ? " upitao me. Podignula sam obje obrve i čudila se. Nekoliko sekundi sam pomicala usne s jedne strane na drugu kako bi izgledalo da se premišljam dok napokon nisam odgovorila. " Može. " rekla sam i pogledala u kavu,nije je više bilo pa sam pretpostavila da tu naš jutarnji razgovor završava. " Odlično. " odgovorio mi je te smo zajedno ustali. " Sretno danas na utakmici. " rekla sam prije nego što smo krenuli unutra. " Zar ne dolaziš? " upitao me i napravio tužnu grimasu. "Ne imam nekog posla. " slagala sam.  " Onda se vidimo sutra? " upitao me kako bi potvrdio moj odgovor od maloprije. " Da, naravno " odgovorila sam te krenula unutra. Lagano me zaustavio, primajući me za ruku. " U 20:00?" namignuo mi je te sam klimnula glavom i vratila se unutra.

" Što je to bilo ?! " upitala me Ana koja je virila iza recepcije. " Planirala sam ti reći..." zaustavila sam se osjećajući krivicu. " Ne šuti, ludice. Sretna sam zbog tebe. Gledat ćemo utakmicu kod mene i ispričat ćeš mi S V E. " rekla je uzbuđeno. " Naravno ! " uzviknula sam te je zagrlila.

Danijel P.O.V

Bio sam toliko uzbuđen. Ne znam što me više usrećilo to što imam priliku igrati na SP-u ili to što ću napokon bolje upoznati Luciju.

Bližila se utakmica i svi smo se zajedno uputili prema stadionu. Šime i Dejan su cijelim putem pjevali " Maricu ", a Vida i ja smo pokušali biti glasniji pjevajući " Nije u šoldima sve."

Stigli smo do stadiona, Zlatko,naš zlatni trener je s nama obavio zadnje psihičke pripreme. Uvijek nas je u svemu podupirao i bio ponosan na nas. On nam je poput oca koji se brine o nama svima jednako. Uputili smo se prema terenu. Kada je završila himne Nigerije,došao je red i na našu. Uživao sam slušajući je i bio sam ispunjen ponosom time što sam toliki sretnik da je baš ova zemlja moja domovima i da je baš ova pjesma ona koju pjevam s najvećim veseljem. Pričekali smo da  se zastave dviju zemalja odnesu,a zatim je naših prvih 90 minuta na ovom SP-u započelo. Dobili smo vodstvo nad Nigerijom njihovim autogolom. Etebo ga je dao u 32 minuti,a zatim smo do 71 i prve minute branili naša vrata kada je Modrić zabio njima i odveo nas u siguran prolaz.

Krenuli smo nakon utakmice prema hotelu gdje nas je čekalo slavlje, Zlatko je bio preponosan na svoju ekipu, a mi na njega. U busu smo opet poludili. " Ajmoo pivaaaj ! " viknuoo sam te pustio legendarnu " TAMO GDJE VAL LJUBI MOJ KAMEEN " započeo sam, a pridružili su mi se i ostali. Bila je to jedna predivna večer ispunjena srećom,veseljem i ljubavi. No za mene je to bio definitivno najbolji dan u životu,tko je mogao znati da će mi upravo svjetsko prvenstvo pružiti priliku da se zaljubim. Da zaljubio sam se u nju,u njene velike plave oči i lepršavu kosu. Zaljubio sam se u njenu dobru dušu i skromnu narav. Zaljubio sam se u nju. Luciju.

My destinyWhere stories live. Discover now