Dupa discutia cu Mira , intru in casa si ma duc in camera mea.Deschid ferestrele si ma duc pe balcon .
Ma uit in jurul meu , iar in spate , intr-un colt , dupa o planta enorma este un fel de ascunzatoare .Ma apropi de ea ca sa vad ce contine ,dar mama intra in camera .
-Rebeca ? Ce faci acolo?
-Mama ? Nimic...priveam peisajul de aici.Ai nevoie de ceva ?
-Vino , te rog sa vorbim ceva .
Ma asez pe un fotoliu , cu mama in fata mea
-Scumpa mea...daca nu te adaptezi aici , iti pot lua apartament in alt loc , doar sa fii fericita .
-Multumesc , mama , dar ma simt bine.Aa vrea sa comunic mai mult cu Mira, dar vedem pe parcurs .
-Vrei sa facem ceva impreuna , ca pe vremuri ?
-Mda...Ce vrei ?
-Sa mergem la cumparaturi .
-Mamaaa....Nu azi.Sunt putin ocupata .
-Cu ce ? Hai acum pt ca alta data nu voi putea eu veni .
-Ok..ok..Ma pregatesc si cobor la parter .Ma astepti acolo ?
-Bine scumpo.
Ma imbrac si ma machiez , apoi cobor la mama care ma astepta alaturi de Philip
-Nu stiam ca avem companie .
-Nu scumpo, Philip pleaca la birou si a vrut sa isi ia "La revedere !"
-Ok...Domnule vreau sa imi dati si mie numarul de telefon al Mirei .
-Sigur draga mea , dar de ce nu l-ai cerut ei ?
-Nu am avut ocazia sa discutam indeajuns ca sa ne cunoastem...si in plus ea e mereu plecata .
-Voi vorbi eu cu ea , sa stea si cu tine .
-Nu , va rog , sa nu ii ziceti asta.Nu vreau sa creada ca o sufoc sau ii iau din timp.
Am plecat cu mama la cumparaturi .Eram plictisita total , iar timpul se scurgea asa incet .Dupa destule ore petrecute cu mama , hotarasc sa plec .
Am luat un taxi pana acasa .Pe drum am vazut o cafenea , am oprit si am intrat .
Ma asez la o masa , si comand un cappuccino.Uitandu-ma in jur , o observ pe Mira la masa cu o fata .Nu par ca se inteleg bine .Mira intoarce capul si ma vede , insa nu spune nimic , se ridica si iasa afara.Dupa ea vine si fata aceea .Eu platesc nota si ies .Ma intalnesc cu ele .
-Mira ...ce faci aici ?
-Nu e treaba ta .
-Ea cine este ?
O intreaba fata cea noua pe Mira
-Eu sunt...
Mira ma opreste si continua ...
-Iubita mea ...Da , ea e iubita mea
Ma ia in brate , si rade isteric la mine.
-Ea ?! Nu cred.
-Nu imi pasa de ceea ce crezi tu .Hai Rebeca , sa mergem acasa.
-Locuiti impreuna?
-Pai...(incerc sa inteleg ce se intampla)
-Da , locuim impreuna .Ai ceva impotriva ?
Fata aceea nu zice nimic si pleaca furioasa .Eu ma uit la Mira , care se dezlipeste de mine si isi schimba privirea.
-Ce s-a intamplat aici ? Imi poti explica ?
-Nu e nimic...vei uita tot ce s-a intamplat aici .Hai sa te duc acasa !
-Nu...nu vin cu tine .Imi explici acum tot ce a fost intre tine si tipa care tocmai a plecat.
-Nu sunt aici sa dau explicatii unei fetite ca tine .Toti sunt in jurul tau de cand ai venit , acum vrei sa ma contaminezi si pe mine cu figura ta de mironosita ?
-Serios ? Asta crezi tu despre mine ? De cand am venit am incercat doar sa ma inteleg bine cu tine , si sa nu incerc sa iti stau in cale , dar vad ca tu esti cea care ma impiedica mereu .Tu nu ce face altceva decat sa-ti bati joc de altii ?
-Dar ce ti am facut ? Nu te am atins in niciun fel si tu zici ca am ceva cu tine .Adica , da , am ceva cu tine .Din cauza ta tatal meu ma vede un personaj negativ acum.Esti ca un parazit care s-a lipit de mine.Dupa ce ca stau cu tine in casa , mai trebuie sa te suport si la scoala .
-Imi pare rau ...serios.Nici eu nu doream sa stau cu tine .Am fost nevoita sa vin aici datorita mamei mele , asa ca nu e vina mea , dar daca tu asa consideri.Te voi lasa in pace atata timp cat si tu ma ignori .Stam in aceasi casa , dar nu ne cunoastem de acum inainte.
-Ok...Vi cu mine acasa acum sau iei un taxi ?
-Iau un taxi ...trebuie sa merg undeva momentan.
-Ok.
CITEȘTI
In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)
RomancePovestea a doua tinere ce se indragostesc una de cealalta dupa ce s au urat destul de mult timp.