Capitolul 8

330 19 0
                                    

-Te ai trezit somnoroaso ?

-Mdaa...am obosit.

-Asa repede ? Vezi ca am in program o iesire in oras deseara ...pregateste-te.

-Rebeca , vorbesti serios ?

-Normal.Hai...sus, si la dus cu tine .

-Oook.

Dupa cam o ora este gata si Mira .Ceasul devenise 19:00 .Plecam de la hotel cu masina inchiriata de Mira si ajungem la un restaurant tipic Turciei , cu mancaruri traditionale :Baclava , halva ciulama...etc.

Eu imi comand baclava si o salata de naut .Iar Mira merge pe clasic si isi ia pizza cu spanac si baclava.

Dupa cina mergem la plimbare printr-un parculet special amenajat pt plimbari nocturne .Radem , glumim...apoi mergem pe faleza Bosforului...Ne asezam pe banca .

-Mira...Nu ti se pare ca viata e uneori foarte frumoasa si merita traita , iar alteori parca totul iti e menit sa fie pe dos ?

-Ba da...mi s-a intamplat .Chiar de prea multe ori am simtit ca viata e nedreapta cu mine , ca nu pot gasi si eu pe cineva care sa ma iubeasca dar pe care sa o iubeasca si lumea din jurul meu si sa nu ma arate cu degetul sau mai rau , sa stau cu relatia mea secreta toata viata si mereu cu frica in cap ca in orice moment totul se va afla si cine va va fi ranit : ori persoana iubita , ori ,in cazul meu,mama.Eu in viata , in afara de momentele petrecute alaturi de Ines , am simtit ca viata mi a fost data s-o infrunt dar sa nu ma bucur de ea.

-Inteleg...dar cum de ai ajuns sa iubesti femeile ? Scuza-mi intrebarea...nu e necesar sa raspunzi .

-Nu...nu e nimic de ascuns .Cu mult timp in urma , pe cand eram de varsta ta , toate colegele , prietenele mele aveau iubiti , dar pe mine nu ma atragea nimic la ei , ba chiar ma dezgustau complet pana cand am intalnit-o pe Ines care a fost cea mai buna prietena a mea apoi a devenit iubita mea pt care mi-as fi dat si viata numai sa o stiu feticita ...dar dupa moartea mamei , a trebuit pt binele tatalui meu , pt binele ei , chiar si pt binele meu ...sa renunt la iubirea mea , cu care m-as fi casatorit .Asta a fost tot...nu am ce sa mai zic , nu regret nimic din ceea ce a fost intre mine si Ines ...pt prima data am simtit ca traiesc alaturi de ea.Si nu cred ca voi mai simti asa ceva niciod...

-Șșșșș...Niciodata sa nu spui niciodata.

-Da ...asa e.Dar pt mine Ines a fost iubirea mea ...prima mea iubire.Dar dupa ce mi a facut asta ( aratand spre cicatrice) si mi-a rupt sufletul , ranindu-mi urmatoarea iubita pt care am avut-o , Anne-Marie , Ines pt mine e moarta..Niciodata nu va mai avea loc in inima mea .Dar ea nu intelege asta .

-Off...Imi pare rau.

-Oook...Hai la hotel..Am inghetat aici.

Am plecat .Liniste adanca in masina.La hotel , m-am schimbat in camasa de noapte , si m-am pus in pat.La fel si Mira , dar ea s-a asezat pe canapea.Eu nu puteam adormi , la fel si Mira.Am iesit pe balcon...si priveam luna care stealucea asa frumos .Dupa mine apare si Mira ...

-E frumoasa ,nu-i asa ?(Ma intreaba acoperindu-ma cu o patura)

-Mirifica , chiar.Nici tu nu poti dormi ?

-Ma tot gandesc ...

-La ce ?

-La tine ...la tot ce are legatura cu tine.

Cand aud , ma asez pe un scaun , sa fiu fata in fata cu ea .

-De ce ?

-Habar nu am..simt ceva foarte puternic , dar nu stiu ce este.Iubirea fata de o sora pe care nu am avut-o niciodata , sau ...

In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum