Capitolul 3

374 18 0
                                    

A fost ciudat cam tot ce se intampla cu mine de cand am venit in aceasta casa.Acum trebuie sa ajung la un bancomat pt a scoate niste bani din contul mamei mele.In curand va fii ziua ei si trebuie sa ii iau un cadou .

Scot banii si iau un taxi ca sa ajung acasa .Ajungand acasa , o vad pe Mira asteptand.

-In sfarsit ai ajuns ...Ce a durat atat ?

-De ce m-ai asteptat ?

-Dupa ce ai plecat , tata mi a zis sa te aduc acasa .Cum eu nu stiam unde esti si neavand numarul tau de telefon , nu am putut sa te aduc acasa asa ca am asteptat aici ca sa intram amandoua in casa si sa ii zic tatei ca eu te-am adus.Acum hai in casa .

-Offf...Ok.Hai !

Dupa ce intram inauntru , mama era pe canapea uitandu se pe un site cu rochii de mireasa

-Rebeca ! Mira ! Veniti putin.

-Da , mama.Ce s-a intamplat ?

-Vreau sa ma ajutati sa imi aleg rochia de mireasa .Siiii...am o surpriza pt voi.

-O surpriza ?!

-Da...Voi doua impreuna cu fiica prietenei mele ,Ava, veti fi domnisoarele mele de onoare .Nu e minunat ?

-Oo da...Super tare ( sarcasmul Mirei ma enerveaza )

-Ok..mama .Dar de ce tocmai eu ? Nu sunt atat de entuziasmata de nunta asta ,incat sa fiu si domnisoara de onoare .

-Dar de ce vrei mereu sa ma superi ? Uite , Mira nu a avut nimic impotriva , ci tocmai tu faci nazuri ?

-Nu sunt nazuri , mama , doar ca nu vreau ca aceasta nunta sa aiba loc.Punct.

Plec in camera mea plangand .Ma intind pe pat si ma gandesc la toate momentele in care mama imi era alaturi si ajung la concluzia ca mama nu se va casatori cu Philip niciodata , iar eu trebuie sa o conving sa ne intoarcem acasa.Dar pt a reusi asta am nevoie de Mira , nici ea nu ma vrea in viata ei , dar nici eu asa ca va trebui sa cooperam pt a reusi sa revenim la vietile noastre normale.

Dupa un somn lung , ma trezesc si vad  ca ora era 17:45 trebuie sa merg sa vorbesc cu Mira despre planul meu.

Bat la usa camerei ei , dar nu raspunde nimeni asa ca intru.

O vad intinsa in pat , cu parul ciufulit , dormind.Ma apropii de ea si o acopar.Ma uit in jur , iar camera ei transmitea aceasi atmosfera ca si a mea ,(poate din cauza ca a fost camera ei inainte sa fie a mea ) .Pe pereti sunt o multime de poze cu ea si tatal ei .Par ca tin mult unul la altul , dar aceste poze sunt facute acum mult timp deoarece Mira era un copil inocent in acele poze .In majoritatea apare si o femeie , presupun ca e mama ei .E foarte frumoasa , ca si Mira de altfel.Pe noptiera este o carte , ca un fel de jurnal ...Intind mana sa il ridic , dar Mira se trezeste ...

-Ce cauti in camera mea ?

-Nim..nimic.Doar ma uitam la pozele cu tine si tatal tau .Acea femeie este mama ta ?

-Nu te intereseaza ...pleaca !

-Ba da , ma intereseaza .Pentru ca vreau ca mama sa nu se casatoreasca cu tatal tau asa cum si tu vrei ca tatal tau sa nu se casatoreasca cu mama mea.De aceea trebuie sa cooperam.

-Eu si cu tine ? Sa ii despartim ? Gandul de a-l avea din nou pe tata imi place , dar gandul ca voi lucra cu tine ...neah, nici nu vreau sa aud.

-Te rog , Mira ! E singura sansa ca noi sa revenim la normal.La vietile nostre din-nainte sa ne cunoastem.

-Rebeca...Eu nu mai pot reveni la viata mea .Viata mea o include si pe mama , care din pacate nu mai poate fi alaturi de mine .Singurul care mi-a mai ramas e tata .

-Imi pare rau , Mira .

-Gata...iesi din camera mea si sa nu mai intri niciodata aici.Vom mai discuta despre ceea ce mi ai zis , dar nu acum.

-Ok, dar sa ma anunti cat mai repede .Mai sunt doua luni pana la nunta.

-Bine , bine..Iesi !

Ies din camera ei , si ma asez langa usa .Stau asa cateva minute si ma gandesc la ceea ce i-am zis Mirei dar dintr-odata aud un plans...Cred ca este Mira .Deschid usa , iar Mira statea in pat cu perna in brate si plangea in ea .

-Mira ? Ce ai patit ?

-Rebeca...tu nu stii nimic.Pleaca ! Pleaca acum !

-Nu, Mira.Nu voi mai pleca .Povesteste-mi tot !

-Tu esti o straina ...Nu iti pot povesti .

Se ridica , isi ia telefonul si iese pe balcon unde inchide usa si inchide draperiile .Ma doare sa o vad asa , dar nici nu pot sa o ajut daca nu imi povesteste nimic.Plec la mine in camera , care era fix langa a ei si ies pe balcon.O vad si pe ea , cand ma vede intra in camera fara sa zica ceva .

Nu stiu ce sa cred despre acesta fata ...e si buna cu mine , dar ma si uraste la moarte .

Vad din nou acea ascuzatoare ...ma duc la ea , dau floarea la o parte si inauntru gasesc o cutiuta .O iau si ma asez pe un scaun.

O deschid iar inauntru se afla un inel si o poza cu Mira si fata de la cafenea .Pe spatele pozei era scrisa o fraza , dar care e putin stearsa din cauza apei .

"Acum 24 de luni ne-am cunoscut si pentru prima data am stiut ca traiesc .Tu ai reusit sa ma faci cea mai fericita si datorita tie am tot ce imi doresc :o iubita minunata si poate o viitoare familie adevarata .As dori din suflet sa devi sotia mea .Ines, tu  ti-ai dori asta ? "

Inelul era cu diamant , iar in interior era inscriptionat "Forever together"

In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum