Asa au decurs 3 luni ...Da , mama se casatorise iar eu si Mira eram una alaturi de cealalta in noua noastra casa...Cumparasem maimutica...Lolla era copilul nostru.
-Neataaaa !!( zic eu sarutand-o pe gat pe iubita mea care statea cu Lolla in brate )
-Iubiree...mai lasa-ma doua minute.Stii ca azi noapte Lolla nu a dormit aproape deloc ?
-Ooff...nu stiam.Eu cred ca dormeam dusa la ora aia.
-Daa...Lolla era in living , pana a inceput sa tipe.Nu am vrut sa te trezesc , asa ca am linistit-o si am adus-o la noi in camera.Am pus-o la ea in patut , dar ma trezi cu ea peste noi..( rade si o ia pe Lolla in brate )
-Asa ai facut iubire ? Ai trezit-o pe mami ? Abia ai venit de o zi la noi si ne superi ?
-Dar noi te iubim..Sa stii ( o luam in brate si ea ne strange de urechi)
-Oo...ce fetita batausa !!( radem)
Dupa aceasta dimineata , am luat micul-dejun , si am plecat in parc pt a o plimba pe Lolla.
Ne-am distrat si ne am intalnit cu mama .
-Buna scumpo!( zice mama apropiinduse de mine).
-Buna...
-Mira , Rebeca...de ce nu vreti sa veniti acasa ?
-Pentru ca acum nu mai poti face avort ...( zic luand-o de mana pe Mira si strigand-o pe Lolla .)Lolla...vino la mama.
-Ai un copil ?
Mira a inceput sa rada ...
-Da , mama...Ea e fetita mea.Lolla.
Mama incepe sa rada.
-Ma bucur sa te cunosc , Lolla.
-Mama...te rog .Nu vreau sa mai vorbim despre mutare.Ok..Te iertam , si pe tine si pe Philip si intelegem ca doreati si voi un copil , dar nu ne mai stresa sa ne intoarcem in acea casa .Noi o avem pe Lolla si ne e bine singure.
-Ok..scumpo.Nu iti voi mai zice nimic.Mira , poti veni putin ?
Mama si Mira pleaca undeva , si incep sa vorbeasca.
-Mira...Acum cateva zile , am gasit in camera Rebecai un jurnal , un inel si o poza cu tine si o fata sarutandu-va...
-Eeeeuu...
-Asteapta putin.In jurnal scria ca acea fata e fosta ta iubita ,si presupun ca cea care a scris in jurnal e fiica mea , nu ?
-Da , Jennifer...Ea era fosta mea iubita , iar eu sunt bisexuala .
-Hmmm...Siii...Cumva , Rebeca stie asta ?
-A aflat de foarte mult timp .....eu o iubesc muult , si ea ma iubeste pe mine.
-Serios ? Tu vorbesti serios ? Fata mea e bisexuala ?...Nu cred...
-O chem sa va spuna chiar ea ?
-Nu..nu trebuie sa stie ca am vorbit asta.
-De ce ?
-Abia ce m-a iertat...nu.Dar vreau sa stii ca sunt alaturi de voi.Philip stia de fosta..?
-Asta e o poveste lunga , pe care doar Rebeca o stie pana acum si nu , tata nu stie despre orientarea mea , dar sper ca va reactiona ca si tine.Asa ca te rog sa ii spui tu , si sa il faci sa ne accepte.Ok ?
-Bine , fata mea.Acum am doua motive sa iti zic asa.Hai la Rebeca , s-o fi speriat lasand-o singura.
Le vad pe Mira si mama venind amandoua foarte fericite chiar ...
CITEȘTI
In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)
RomancePovestea a doua tinere ce se indragostesc una de cealalta dupa ce s au urat destul de mult timp.