Capitolul 13

287 20 4
                                    

Trecusera deja cateva luni si mama nascuse .Era ziua botezului micutului Mike ...

-Iubireee !! ( tipa Mira la mine )

-Daaa...sunt la parter.

-Fii atenta ! Am o idee ...ce ar fi sa facem botezul in casa ,ci nu la restaurant ...

-Ooo...foarte bine ,asa ar fii si corect pt fratele nostru sa fie botezat in casa in care va sta .

-Bravooo..asa te vreau.(ma saruta si pleaca , cu ornamentele in brate )

Dupa ceva timp vine si mama cu Mike in brate ..

-Ooo..iubitul meu.Doarme ?

-Da ...uite ! Tine-l tu pana ma apuc eu sa iau hainutele .

-Ok..mama , Mira a propus sa facem petrecerea aici in casa .

-Foarte buna ideea ...ma bucur.Hai du-te cu Mike in camera si stai langa el .Eu ma duc sa il caut pe Philip si sa ne apucam de pregatit casa.Bucatarul a venit ?

-Mda...e unul cu fite ,imi vine sa il bat.

-Hey...gata! Doar sa stie sa gateasca ..atat .

Dupa toate nebuniile cu pregatirea si ceremoniile pt botez  , eu si Mira ne pregateam pt marea petrecere .

-Gata iubire ?

-Iubitooo...poti veni putin.Nu imi pot inchide corsetul la spate .

Ma ajuta Mira si dupa ce suntem gata ...coboram la petrecere.

-Deci ...mama .Cum a iesit tot ?(o intreb pe mama)

-Scumpo ,va multumesc ...Mike are noroc sa va aiba ca surori .

-Ooo...Mama , dar sti ca nu vom putea sta mereu cu voi .

-Dar sper ca ma veti vizita cat de repede puteti

-Exact.

Dupa toate dansurile si nebuniile , porneste o melodie care spunea relatia  mea si a Mirei .Mira in centrul ring-ului de dans spunandu-mi :

-"Iubirea mea , scumpa mea , inima mea...Te -am cunoscut intr-un moment in care  aveam nevoie de cineva care sa imi incalzeasca viata .Ai aparut tu , zana mea cu ochii ca smaraldul ...Tu , iubirea mea ce o doream atat de mult ..Tu mi ai luminat viata si ai transformat-o intr-un Rai..De aceea te chem langa mine sa iti multumesc ..."

Ma duc incet langa ea si ma uitam la figurile atintite la noi , si la zambetul larg al mamei

-"In aceasta seara se implineste un an de cand ne-am declarat oficial iubirea , in noaptea aceea cand tu mi -ai oferit clipe minunate si clipe de rafinitate spirituala alungandu-mi orice tristete , orice gand negativ..Erai doar tu ...Rebeca mea si probabil cea mai imcapatanata fata ,nu ca acum nu esti( radea strangandu-ma de mana ) ...Acum ,ca toti sunt aici , mama ta ,tatal meu , fratele nostru ...Vreau sa te rog sa imi accepti urmatoarea dorinta ...Vrei sa te casatoresti cu mine ,dupa momentele petrecute impreuna ?...

Am crezut ca imi pica lumea in cap ..Eram emotionata de moment incat am luat-o in brate fara sa zic nimic...doar plangeam.

-Iubire...asta sa inteleg ca e un "da "?

-...(dau din cap afirmativ)

Toti ne aplaudau , iar noi am iesit pe afara ...Sa ma linistesc si sa iau in serios ceea ce tocmai s-a intamplat .

-Mira...Ma bucur foarte mult , dar de ce tocmai acum ,fix in aceasta zi ?

-Iubire...acum am simtit ca e momentul potrivit ..

-A fost cel mai bun moment ales vreodata...Vrei sa mergem undeva , nu stiu...nu aici unde sunt o multime de oameni ?

-Da..si chiar stiu un loc unde stiu ca iti va placea...La Pizzaaaa

-Da , da ,da...hai.

Am luat masina si imi tot admiram inelul din argint .Vorbeam despre toate prostiile posibile pana cand masina noastra e lovita si impinsa in exteriorul unei prapastii...Vedeam prin negura aceea cum zburam ...

Dupa 7 zile

-Doamna Smith ?

-Da. Eu sunt ...Au fost gasite fetele mele ? Spune ti mi va rog !

-Masina a fost gasita acum 6 zile ,insa victimele nu le gasim ...am cautat peste tot , dar nicio urma .

-Va rog sa nu va opriti din investigat ...va rog.

Investigatiile au continuat ...dar nicio urma de Mira si Rebeca...Parintii erau ingrijorati .Nimeni nu stia nimic de ele ...Unde or fi ?

            Finalul primului volum ...

Continuarea o aveti in "In cautarea iubirii 2."





In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum