Inca o scoala schimbata .Prieteni lasati in urma si o viata de continuat.Urasc cand mama imi ghideaza viata dupa iubitii ei .De aceasta data locuieste cu un judecator din nordul Frantei.Asteptam cu nerabdare sa se desparta de fostul ei iubit , era un mos pe cat de bogat, pe atat de ingamfat .Pe Philip , viitorul meu tata , nu l-am cunoscut inca .Mama plecase cu servici ul din California in Europa .Asa l a intalnit pe Philip.Eu am aflat de relatia lor tocmai cand a trebuit sa ma si mut din California , iar peste 2 luni va avea loc nunta mamei mele .Philip mi se pare un barbat potrivit pt mama ,din cate am vazut .Sper sa fie ok in viitor.
Momentan sunt la aeroport , astept soferul sa vina sa ma duca la noua mea casa.Doream ca mama sa vina sa ma intampine , dar e ocupata ea fiind medic chirurg .
-Domnisoara Rebeca Smith ?
-Da , eu sunt .
-Domnul Philip m-a trimis dupa dumneavoastra .
-Ok.Am inteles.Acolo sunt bagajele , ia-le cat mai repede .
-Desigur.
Urc in masina si imi pun castile in urechi .
Locurile astea sunt foarte frumoase ...
Ajungem foarte repede .Casa e destul de mare , cu etaj si multa verdeata .Ies din masina si urc scarile .La usa ma astepta mama .
-Rebeca ...Ma bucur ca ai ajuns .
-Mda...sunt obosita .
-Intra .Philip e inca la birou .Iti arat eu camera ta apoi o vei cunoaste pe sora ta .
-Sora mea ? Nu mi ai zis nimic despre asta .
-Mira e numele ei si sper ca va veti intelege mai ales ca aveti varste apropiate , e mai mare cu 2 ani decat tine.
-Asta inseamna ca voi fi luata la misto de ea ...Ok.Ma obisnuiesc si cu asta .Ma duc in camera mea , vreau sa dorm .
Urc scarile , iar la etaj , langa un mare balcon este camera mea .Destul de mare si luminoasa .Desfac bagajele si ma pun in pat sa dorm.Aproape ca am atipit cand aud usa de la balcon deschizandu-se .Sar speriata lundu-mi o perna in mana.
Cineva intra cu pasi inceti in camera mea .Pare destul de inalt , stai este o fata ...
-Hey...cine esti ?
-Tu de unde ai aparut ?
-Asta te as intreba eu pe tine .Tu dai buzna in camera mea si tot tu ma intrebi ce caut aici .
-Off..nuu.Tu esti Rebeca Smith ?
-Depinde cine intreaba .
-Sunt Mira .Viitoarea ta sora .
-Aha...am inteles.Dar ce cautai pe balconul meu ?
-Asta era camera mea , pana sa mi-o ia tata si sa ti o dea tie .Aveam niste lucruri pe balcon si am venit sa le iau .
-Daca doresti , poti pastra camera.
-Nu..nu am chef sa imi mut iar lucrurile .Oricum nu stau pe acasa mult timp , sunt mai mereu plecata cu prietenii mei pe afara .
-Ok..acum poti iesi din camera mea , ma simt incomod.
-Ok...printeso.
Rade subtil in timp ce-si ia lucrurile si paraseste camera uitandu-se foarte ciudat la mine .
"Pare destul de ok .Sper sa nu ma insel "
Dupa 4 ore in care am dormit suficient incat sa imi recapat puterile , cobor sa iau masa cu noua familie .
Philip statea in capatul mesei , in stanga o femeie( inca nu am facut cunostiinta), apoi Mira, iar in dreapta mama .Ma asez langa mama , fiind fata-in -fata cu Mira.-Buna , tuturor!
-Rebeca , sunt Philip.Imi pare bine de cunostiinta .Ea este Anne , sora mea , iar ea Mira , fiica mea .
-Imi pare bine domnule .Pe Mira am cunoscut o deja , iar pe dumneavoastra doamna Anne ,imi pare bine sa va cunosc .
-De asemenea !
-Astazi , eu si mama ta vom merge sa facem actele pt inscrierea ta la liceu alaturi de Mira .Datorita studiilor tale superioare celorlalti , ai norocul sa fii cu Mira in clasa.
-Oo nuu..Tataaa...
-Mira , te rog .
-Mira , daca nu esti de acord , pot refuza .
-Poti face ce vrei .Tata ar fi trebuit sa se intereseze de parerea mea , nu tu.
-Ok...Domnule , nu vreau sa o deranjez pe Mira .Pot merge la alt liceu sau in alta clasa ?
-Imi pare rau , daca Mira nu e de acord , e treaba ei.
Mira pleaca furioasa afara .Ma duc dupa ea incercand sa o prind din urma.
-Mira...stai!
-Lasa-ma !!!
Urca in masina si eu deschid portiera .
-Unde crezi ca pleci fara sa ma asculti ?
-Ce treaba ai tu cu ce vreau eu sa fac ?
-Vreau sa stiu ca nu voi avea probleme cu tine .
-Nu , nu vei avea ...Lasa - ma odata !!
Inchid portiera si o las sa plece .
CITEȘTI
In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)
RomancePovestea a doua tinere ce se indragostesc una de cealalta dupa ce s au urat destul de mult timp.