Capitolul 4

322 21 0
                                    

Nu pot sa cred ...Mira dorea sa se casatoreasca cu aceasta fata ?

Iau cutia si poza , si o ascund in sertarul dulapului meu .Ies din camera si la cum eram de ametita , ma lovesc de cineva .Ridic capul si o vad pe Mira...

-Nu vezi pe unde mergi ?

-Ai face bine sa nu tipi la mine ...

-Aaa , dar de ce draga surioara ? Cine esti tu sa faci ce vrei ?

-Sunt acea persoana care stie ca aproape te casatorisei cu Ines .

Zambetul ii disparuse de pe chip , si ma apuca de brat si ma impinge in camera mea .

-Cum ai aflat tu asta ?

M-am desprins din stransoarea ei , si ma indrept spre sertar , scot cutia si i-o arat .

-Cunosti aceste doua lucruri ?

-Ohh...Da-mi le!

-Nuu...doar atunci cand ma vei ajuta sa o despart pe mama de tatal tau .

-Ce ? Sa aleg intre tatal meu si viata mea ? Nuu...tu nu ma poti ameninta cu asa ceva .Tata nu trebuie sa stie ca eu ...

-De ce ? De ce sa nu stie ce face scumpa lui fiica ?

-Nuu..Te rog, Rebeca! Mama , mama

A inceput sa strige peste tot dupa mama ei si se uita la poza cu ea si Ines .

-Rebeca , tu nu stii nimic despre mine .

-Atunci povesteste-mi .

-Mama ...Scumpa mea mama .Acum un an a aflat de cererea mea in casatorie pt Ines , si m-a chemat intr o zi , in aceasta camera , si m-a intrebat "Mira , te rog zi-mi ca aceasta este o farsa .Te rog nu imi imbolnavi inima ."Se uita cu lacrimi in ochi la mine si ma strangea de mana .Nu am putut sa ii zic adevarul .Am mintit-o .Am mintit singura femeie care ma iubea cu adevarat , am mintit o pe mama mea scumpa .Dupa o luna , eu si Ines ne-am dus la notar pt actele de casatorie .Mama aflase si venise si ea la notar , dar ajunsese inainte sa semnam actele .Mama a facut o criza , iar inima i-a cedat .De atunci mama e foarte suparata pe mine .O simt , cum in fiecare noapte imi aminteste ca eu am omorat-o .Dupa moartea mamei , m-am despartit de Ines.Am incercat sa redevin ceea ce eram in copilarie, dar Ines ma urmareste peste tot .Te rog , Rebeca , nu ii spune tatei nimic.Ar putea pati ceea ce a patit si mama , iar el e singurul care mi a ramas .Ok...ok..Te voi ajuta sa ii desparti , doar sa stiu ca tata va fi bine .

-Mira...imi pare rau .Nu stiam nimic din toate astea .

-Nu-i nimic.Ai dreptate , nu trebuia sa ascund asta sau macar sa evit sa ma indragostesc de o fata .Pt mine nu e nimic neobisnuit , dar pt mama , tata , care sunt de moda veche este un lucru foarte straniu si "rusinos " zic ei.

-Te las sa te linistesti , apoi vom vorbi .Ok ?

-Multumesc.Dar te rog , nu zice nimanui.

-Ok...momentan nu voi zice nimic.Odihneste-te .

Plec din camera mea , camera unde acum se odihneste rivala mea .Imi e mila de ceea ce s-a intamplat cu mama ei , dar e numai vina ei .Nu stiu ce sa fac acum...Sa renunt la fericirea mea pt fericirea ei desi stiu ca a facut un lucru gresit sau sa imi iau mama si sa plec din aceasta tara care mi a dat viata peste cap ?

Se facuse deja ora pt cina , deci trebuia sa cobor la masa.

In living era mama si Philip , vorbeau si se tineau in brate .Nu am mai vazut o asa fericita pe mama de aproape 1 an .Dupa ce tata ne-a parasit , mama nu mai putea zambi , se inecase in munca si nu mai avea timp de nimic altceva .Philip a readus-o pe mama mea inapoi.Ma asez pe scara , undeva unde sa nu ma vada ei , si ii privesc .In spatele meu simt doua maini ce ma cuprind de umeri , era Mira .Se aseaza langa mine .

-Nu vezi ce fericita e mama ta , si tatal meu la fel ...de ce ai vrea sa ii desparti ?

-Imi pare rau ca trebuie sa fac asta , dar simt ca viata mea si a mamei in aceasta casa nu va fi tocmai cea mai linistita .Tu vei fii mereu aici , si ne vom certa , iar tatal tau se va supara pe tine mereu din cauza mea , si nu vr...

Ma opreste , punandu-mi mana la gura .

-Taci...Nimic din astea nu se vor intampla .Iti promit , daca vrei eu pot pleca de aici , dar un singur lucru imi doresc ...Nu plecati din casa asta , tu si mama ta i-ati adus fericirea tatei inapoi.De cand mama a murit , tata era suparat din orice , chiar si pe mine ,iar eu stiam ca e din vina mea , de aceea acum sunt impotriva despartirii lor.

-Mira...Nu stiu ce sa fac..

-Trebuie sa faci ce e bine pt toti , nu doar pt tine .

Se ridica si pleaca salutand-o pe mama si pe tatal ei ...

-Hey tata ...Ce faceti voi aici ? Planuri pt nunta ?.

-Mira...Ce e cu entuziasmul asta ?

-Nimic...Pot sa te ajut eu la alesul rochiei , Jennifer ?

-Sigur ca poti ...Dar Rebeca unde este ?

-Hmm..are putina treaba , va veni si ea .Ma duc sa o chem daca doresti ?

-Ar fi bine sa fie si ea de fata , doar e domnisoara de onoare .

Cand vad ca Mira se apropie de scari , imi sterg lacrimile .

-Rebeca , mama ta te asteapta .Vrei sa vi sau o vei supara ? Sa superi o mama , mama ta , e un lucru oribil , e ca si cand durerea ar fi simtita de ambele , nu doar de ea.Hai ...te asteapta .

In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum