Capitolul 7

334 19 0
                                    

-Rebeca...ti-ai pregatit bagajul pt maine ?

-Mda...da, l-am facut .

Mira pare suparata , asa ca o invit la mine .

-Mira...poti intra.Te rog.

-Ok

Se aseaza langa mine ...

-Rebeca...nu vreau sa vorbim despre ce s-a intamplat .Daca te deranjeaza , amanam plecarea.Nu tre....

-Mira...

Ma apropi de ea si o iau de mana.

-Vom pleca maine ...Fara nicio obiectie.Vreau sa o cunosc pe adevarata Mira...

-Oook.Dar nu vreau sa te supere adevarata mea fiinta.

-Daca nu m-a suparat aceasta persoana aroganta si sarcastica , nu ma va supara Mira cea sufletista si generoasa...Sunt sigura .

-Iti multumesc...Pt tot.

-Nu ai pt ce.Eu am intrat in viata ta si ti am dat totul peste cap.Tu nu ai nicio vina.Hai, du-te la tine in camera ..Ne vedem maine.

-Bine...bine.Plec.Noapte buna !

-Noapte buna si tie !..

Am adormit cu gandul la aceasta fata foarte imprevizibila , de la care ma puteam astepta la orice.

Se face dimineata, ma trezesc , imi fac rutina si imi controlez bagajele sa nu cumva sa lipseasca ceva .

Ies din camera pt a lua micul-dejun si ma intalnesc cu Mira .

-Cum ai dormi ? ( ma intreaba ea , cu o figura foarte somnoroasa si comica )

-Cat de cat bine ...Tu ?

-Nu am dormit aproape deloc .Am avut de facut bagajele , pt ca stii si tu ca ieri nu am prea avut chef de nimic.

-Mda...asa e.Hai , nu cobori la masa ?

-Nu.Du-te tu.Avem drum cat de cat lung .Eu trebuie sa rezolv ceva .

-Ok...Sa nu intarzii , la ora 12:30 sa fi acasa pt a ne lua "ramas bun "de la mama si de la Philip .

-Ok..ok...Promit.

Dupa ce Mira pleaca , eu ajung la masa..unde Philip si mama stateau de vorba .

-Buna ! Despre ce e vorba aici ?

-Hmm..nu stiu cum sa iti zic....scumpo, mama ta vrea ca dupa nunta , tu si Mira sa aveti un frate .( spune razand)

-Cee ? ( era sa ma si inec cu sucul de portocale din mana mea)Un frate ? Acum ? Eu si Mira ? De ce ? Adica ...lasa.Nu mai conteaza.Oricum voi faceti tot ce vreti fara sa luati in considerare si parerea mea si a Mirei .Dar stati linistiti , dupa nunta , o sa vb cu Mira si o sa ne mutam , sper sa fie de acord.

-Linisteste-te Rebeca.Philip a glumit.(Mama nu se putea abtine din ras , la fel si Philip , numai eu nu intelegeam nimic )

-Cum ? Va bateti joc de mine ? Doamne , era sa mor aici.

-Dar sper ca tu nu ai vorbit serios .Nu plecati de aici , nu ? ( ma intreaba mama foarte serioasa si panicata )

-Nu stiu....depinde( spun ru continund sa imi mananc micul-dejun)

-Cum adica " depinde"? Rebeca , eu sunt foarte serioasa acum si nu am chef de glume .Sper ca dupa vacanta asta , tu si Mira sa va intelegeti mai bine si totul sa fie ok.Sa nu mai avem discutii ca astea .Ok ?

-Aha...

-Rebecaa !!! Ok ?

-Da ,da...Ok.

-Bine .Mai vedem cat de ok va fi.Tu yi ai pregatit bagajul ?

In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum