Capitolul 5

325 18 0
                                    

Ma ridic si plec spre mama .Ma asez langa ea si o imbratisez .

-Mamaa...Tu stii ca te iubesc .Te iubesc foarte mult .Mereu am vrut sa fi fericita , imi pare rau pt cum m-am comportat.

-Rebeca , scumpa mea ..Ce ai patit ?

-Nimic.Hai sa alegem rochia .

-Ok, scumpo.Dar acum trebuie sa luam cina .Maine ne vom intalni si cu Ava si vom alege rochia .Ok ?

-Bine...

Ma asez pe scaunul meu , fata in fata cu Mira.Anne nu a venit inca .

-Philip, sora ta nu serveste cina cu noi ?

-Nu stiu, Jennifer.Ea e mereu ocupata.

Dupa cina , ma duc in camera mea , imi pun castile si setez o melodie relaxanta .Adorm.

Dimineata , soarele ma trezeste cu razele lui ce patrund prin fereastra mea.Ma ridic , si ma duc la baie pt a ma aranja.

Ies din camera si in dreptul usei Mirei se aude o voce.

"Ines , intelege ca tu esti o etapa trecuta.Din cauza noastra a murit mama mea si nu vreau sa se intample acelasi lucru si cu tata.Nu ma mai suna vreodata."

Dupa ce ascult conversatia lor , Mira deschide usa.Eu ma indepartez usor , dar ea ma prinde din urma.

-Asculti cumva la usa mea ?

-Hm..nu, treceam pe aici si te am auzit.

-Vino pana la mine in camera .

-Nu...Mi..

Ma apuca de mana si ma impinge in camera , inchide usa si ma pune lipita de perete, cu mainile sus asemenea unui criminal.

-Mira...Nu ma intereseaza viata ta .Am renuntat si la fericirea mea , dar acum ce mai este ?

-Esti foarte draguta cand te superi ...Iar parfumul tau e minunat.

-Mira..inceteaza.Te rog.

Mira ma pipaia. Si imi mangaia parul...cand de-odata ma saruta pe gat .

-Imi pare rau ca te -am suparat ...

-Mira.Te rog sa ma lasi sa plec.Nu m-ai suparat , dar de ce ti ai schimbat parerea despre mine ?

-Ai devenit speciala pt mine iar acum ...

Se uita insistent in ochii mei si se apropie de mine incet.

Reusesc sa scap din stransoarea ei si ies din camera .O aud cum vine spre mine si ma panichez.Ea deschide normal si se uita la mine razand sarcastic.

-Crezi ca te pot considera pe tine ceva mai mult decat o fata care a intrat in viata mea fara sa vreau ?

-Nici nu vreau mai mult de atat...Stai fara grija.

-Si daca te-as saruta acum , ai mai fi de aceasi parere ?

-Ce ? Da , normal ca da.Tu nu ma poti schimba cu una ,cu doua .Asa ca renunta a mai intra in viata mea si a-mi sta in cale.De acum vom sta amandoua in casa asta asa ca va trebui sa ma suporti.

-Oook..Taci ca m-ai zapacit .Cum poti sa comentezi in casa mea ?

Ma prinde de mana si ma impinge in camera ei , inchide usa , ia cheia si o pune in sani .

-Acum ai doua variante ca sa scapi .Unu :Te arunci de la balcon.Doi:Iei cheia .Tu alegi .

-Esti nebuna sau ce ? Mai bine mor decat sa fiu cu una ca tine .Lasa-ma !

In Cautarea Iubirii ( Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum