CAPITOLUL 7 LA PISCINA

1.5K 35 1
                                    

Ei bine au trecut cam 3 săptămâni de când am ieșit din spital .

CONVORBIRE TELEFONICA :
MAMA: Scumpo , noi trebuie sa mai rămânem ceva timp aici ne întoarcem abea pe 27 august .
ANTONIA: Dar mama , nu trebuia sa venim de la mare atunci ?
MAMA: Nu-ti face griji ! Vom putea merge la mare și aici ! Am putina treaba...Te sun mai târziu! Paa !
ANTONIA : Paa

CONVORBIRE TELEFONICA ÎNCHEIATĂ

Cum am închis telefonul aud soneria... La ușă era....Dia
DIA : Saluuuut !!
ANTONIA: Omg !!! Nu pot sa cred ca ai veniiit !!! spun eu și o iau în brațe.
DIA: Mi-a fost dor de tine !!!
ANTONIA : Si mie ! Hai intra !

Am intrat în casa. Eu și Dia am povestit extrem de mult...Despre școală, băieți, gang , relații😁😁😁.mda..😂😂

*DUPĂ DOUA ORE*

ANTONIA : Îți suna telefonul !
DIA: A..Mersi! Merg sa vorbesc la telefon !

DIA POVESTEȘTE

Dacă nu vedea Anto ca îmi suna telefonul nici nu îmi dădeam seama . Oricum era Alvi, m-a invitat la piscina mi-a spus ca acolo e și gang-ul . O sa merg dar o iau și pe ea cu mine .

DIA : Vrei sa vi la piscina ?
ANTONIA : Sigur ! De ce nu.. Și după ce venim poți sa ramai la mine !
DIA: Da , dar e și Alvi și nu vrem sa deranjam !
ANTONIA: Nu-i nimic ! Veniți amândoi! Puteți lua camera fratelui meu !
DIA: Ok..

ANTONIA POVESTEȘTE

M-am dus sa mă pregătesc. Mi-am luat costumul de baie pe mine ,peste o rochiță de plaja și am plecat. Am chemat un taxi și ne-am dus . Eu nu știam ca nu vom fi doar noi...

*ÎN TAXI*

DIA: Si..cum merge treaba cu Selly ?
ANTONIA: Pai..Am rămas prieteni !
DIA: CEEE? Pai ai zis ca l-ai iertat !
ANTONIA : Da..Dar nu suntem împreună. Nu am mai vorbit cu el de vreo doua săptămâni cam așa...
DIA: Pai...
ANTONIA : Ce ?
DIA: Nimic...Am ajuns..

Într-un final am ajuns și noi la piscina... Acolo era Alvarez și gang-ul .

ANTONIA: Dia...
DIA: Ce dacă Îți spuneam cu cine venim nu mai vroiai! Și mda...Am uitat sa iti spun...Gang-ul o sa stea 1 luna în Craiova..
ANTONIA : Si unde o sa stea ?
DIA: Pai..eu și Alvi la tine..
ANTONIA : Da...
DIA: Si restul la Selly...cred..

Atunci a apărut Selly
SELLY : Ce fac fetele?
DIA: Bineee
Eu nu am zis nimic...ne-am dus și ne-am luat șezlonguri...ei bine a fost Alvarez , Dia , eu , Selly , Gami , Exploit și Pain .
A fost frumos. Gami a venit la mine și m-a îmbrățișat.
GAMI: Ce faci ?
ANTONIA : Bine , tu ?
GAMI : Bine am venit la Craiova pentru o luna..
ANTONIA : Super !
GAMI : Mda...Și o sa ne înghesuim toți în casa lui Selly .
ANTONIA: OK...
Normal ca mi-am dat seama ca Gami vroia sa stea la mine, dar eu nu îmi doresc asta așa ca...sa fie sănătoși😂 În timp ce mă gândeam eu la ce sa îi spun lui Gami el se apropia de mine iar când era pe punctul de a mă săruta, Selly a venit , m-a luat în brațe și m-a aruncat în apa..
SELLY : Am întrerupt ceva Princess?
ANTONIA : TI-A MAI SPUS CINEVA CA EȘTI UN PROST ? spun eu în timp ce rad.
SELLY : De ce razi ? Ti-a plăcut ca te-am salvat..
ANTONIA: Nu mi-ai răspuns la întrebare...atunci îl prind de par și îl bag cu capul sub apa .
SELLY: Deci da..am înțeles. Nu mai spune nimic .
Atunci am început sa ne stropim.

DIA POVESTEȘTE

Îmi pare rău pentru Gami dar Anto e mai mare decât el cu 2 ani și da, într-un fel mă bucur ca se înțelege bine cu Selly . Sper ca o sa se împace..Le sta așa bine împreună...

GAMI POVESTEȘTE

Îl urăsc pe Selly. Mereu ,dar mereu îmi strica planurile !

*DUPĂ APROAPE 4 ORE*

ANTONIA POVESTEȘTE

A fost super tare . M-am distrat . Când am ieșit din piscina Selly m-a învelit în prosop și mi-a spus :
SELLY : Si...nu ai vrea sa ieșim mâine seara ?
ANTONIA: Ba da...

În drum spre casa am venit pe jos ca da..De ce nu..

DIA POVESTEȘTE

CE MULT MĂ BUCUR CA MÂINE O SA IASĂ ÎN ORAȘ !!!!!!!!

GAMI POVESTEȘTE

CE???? IASĂ ÎN ORAȘ ?? CU EL ? DUPĂ TOT CE I-A FĂCUT?

#730cuvinte

Doar noi doi❤💞  F.F. ANDREI SELARU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum