DIA : Pai....Am venit ca să filmăm un clipa deoarece DIAmantele ( #suntunDIAmant ) au votat sa fac un clipa cu tine și Mimi !
ANTO : DOAMNEEEEE ! M-AI SPERIAT ! Unde e Mimi ?
DIA : În bucătărie :)))))))
ANTO : Oook....Era destul de târziu așa ca ne-am pus la somn eu dormeam în camera mea , iar Dia si Mimi tot acolo doar ca pe jos , ce sa le fac dacă nu au vrut sa doarmă singure :)) De dimineață mâncăm și ieșim în oraș , acolo Naty vorbea cu Gami și îl privea....mda cred ca s-a îndrăgostit! 😂😂😂 Sper ca Gami nu i-a zis nimic încă!
Eu am filmat cu Dia si Mimi SMASH OR PASS apoi m-am dus la Selly să filmăm PROVOCĂRI NEBUNE . Am stat cu el pana a editat apoi am ieșit sa ne plimbam. După 3 secunde după ce l-a postat...suna Naty !CONVORBIRE TELEFONICA
NATY : AI CEVA SA ÎMI SPUI ? spune ea în timp ce rade.
ANTO : NUUUP
NATY: BA EU CRED CA TREBUIE SA ÎMI DAI MUULTE EXPLICAȚII DOMNIȘOARĂ!
ANTO : DA , DA , M-AI VORBIM !
NATY : DA , DA M-AI VORBIM MÂINE LA UN SUC CU IUBITUL TĂU DE CARE EU NU ȘTIAM! ;)))
ANTONIA : PA NATY !
NATY : NU STA..CONVORBIRE TELEFONICA ÎNCHEIATĂ
SELLY : Cine a fost ?
ANTO : Naty, cine ?!
SELLY : Iubita lui Gami ?
ANTO : Stai ce ? Mi-e de ce nu mi-a spus ?
SELLY : Pai...Nici tu nu i-ai spus ei !:)))
ANTO : Mda..Pai sa ști ca Dia si Mimi sunt aici !
SELLY : Fain..Mă întorc acasă, mănânc și mă schimb în ceva comod . După ies iar la plimbare cu Mimi sa îi arat orașul iar Dia nu a vrut sa vina , nu știu de ce .
*a doua zi*
*ora 15:30*Azi trebuie sa ies cu Naty dar ce sa vezi ,nu știam ca ieșim în cupluri . Acolo era și Gami, eu încep sa rad și zic :
ANTO: Ce fac porumbei? N-am știut ca ne întâlnim în cuplu ca îl chemam si pe Selly ! :)))))( :))=rad)
GAMI : Bine...
NATY: Ti-l prezint pe noul meu iubit ! Eu și Gami ne mutam în București! Adică eu , ca el sta deja acolo ! Ok?
ANTO : Bine, pai eu merg ca am puțină treaba , va las singuri , Naty..vorbim la tele după întâlnire! :))Ajung acasă și pe jos era panglica roz care ducea la camera mea , când ajung acolo Selly , gangu' , Naty , toți prietenii mei erau acolo . Uitasem ca azi e ziua mea .
TOȚI : La mulți ani !
SELLY: 17 ani fericiti pișcotelul meu !❤
ANTO : Mersiiiiii
Îmi da un buchet maaare de trandafiri și mă săruta cald pe frunte.
ANTO : Ti-a mai zis cineva ca ești un drăguț?
SELLY : Pai da...Dar acum câteva zile la piscina spuneai ca sunt un prost😂
ANTO : Pai încă nu știu de ce m-ai aruncat în apa ! Aaaaaaaaaaaa! Ai fost gelos !
SELLY : Da , pentru ca te iubesc mult și nu vreau sa te pierd iar !
ANTO : Awwwww
Gami exploda de gelozie dar eu ce sa fac?SELLY POVESTEȘTE :
O iubesc pe fata asta și nu vreau sa o pierd pentru nimic în lume!
GAMI POVESTEȘTE
Ahhhhhh😠😠😠ÎL URĂSC PE SELLY! CE ARE EL ȘI NU AM EU ? CE?
NATY : Iubire s-a întâmplat ceva ?
GAMI : Nu iubire nu-i nimic!ANTONIA POVESTEȘTE
Doamneeeee! Cât de drăguț e !!!!!! Nu pot sa cred ca mi-a făcut o petrecere surpriza !!! Îl iubeeeeesc !!!
Toți prietenii mei se uitau așa...În fine..nu știu cum sa va explic sentimentul pe care l-am simțit!❤
Seara după ce toți au plecat Selly a venit la mine și mi-a dat o coala mare de carton A1 pe care erau lipite poze cu noi de cand ne-am împrietenit și pana în prezent.ANTO : Awwwwwww , ce drăguț !!!
SELLY : Mi-a luat ceva pana am găsit pozele și pana le-am scos pe astea , dar pentru tine merita pișcotel! ❤
Eu tac și mă uit la el cu niște ochi...Seara Selly a plecat acasă și eu m-am pus în pat și m-am uitat la cadouri.
#688cuvinte❤
Mersi ca ai citit !❤ Scuze ca nu am pus nume capitolului , dar nu am știut cum sa îl numesc😂😁
CITEȘTI
Doar noi doi❤💞 F.F. ANDREI SELARU
FanficAceasta carte este un pamflet ! Trebuie tratata ca atare ! ESTE FĂCUTĂ PENTRU AMUZAMENT !! NU ESTE INSPIRATA DINTR-O POVESTE REALA SAU IDK. ROLUL EI ESTE SA FIE CRINGE ! ms pt înțelegere💕💜